XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
He goed bezig!!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.743
Stoer hoor, wacht maar tot de schijven er een keer afglijden;)
Ik train vrijwel niet zonder spotter, dus ben daar niet zo bang voor. Voor oefeningen met een EZ-bar heb je trouwens wel gelijk...
Kom op zeg, beetje spirit.. Groffe training trouwens, begin je hem al te voelen? ;)
Ik vind het gewoon heel erg moeilijk te geloven ;)
Nee, voel nog helemaal niks van de training - afgezien van m'n linkerpols (straps gebruikt).
Heb ik al eens gehad toen ik ze vergeten was:roflol:
Met bankdrukken ofzo? Voordeel daarvan is namelijk wel dat je zonder spotter tot failure kan gaan, als je het niet meer trekt laat je de gewichten er af glijden en kan je onder de stang uit ;)
(Niet mijn voorkeur, maar toch...)
Thnx!

Gisteren goede junkdag gehad, afgezien van de boterkoek waar ik op de een of andere manier al de hele week zin in had (raar eigenlijk, is eeuwen geleden dat ik dat heb gegeten) heb ik niet heel veel geks gedaan - 's avonds onbeperkt Japans eten :lick: maar eigenlijk was dat nog best clean (en veel...).
Nu uit mijn bed, want: honger!
Straks klussen, nu het niet meer vriest ga ik een poging doen de kerstboom (met kluit) in de tuin te zetten.

Goedemorgen!

Fijn dat je genoten hebt van je junkdag, die had je wel verdient dacht ik zo :thumbs:

Succes vandaag!

• #3.745
Goedemorgen!

Fijn dat je genoten hebt van je junkdag, die had je wel verdient dacht ik zo :thumbs:

Succes vandaag!

Goedemorgen!
Ik duik zo lekker nog even m'n bedje in, vindt m'n vriendje ook wel leuk ;)
Junken was lekker, al ben ik weer blij dat ik weer strak in m'n eten ga zitten.
Met een beetje geluk ga ik straks nog even een stukje hardlopen (ik zit meteen een stuk lekkerder in m'n vel sinds die sneeuw weg is - werd gisteren zó gelukkig van fietsen naar de gym!).

Ja heerlijk hé eindelijk die sneeuw weg! als het nu maar niet gaat regenen :(

Vandaag dus nog hardlopen, de kerstboom buiten zetten en word er morgen weer getraind? ;)

bedankt dwarf, nu heb ik ook trek in boterkoek! (en japans eten :P)

Goeie post harnak.

Ziet er allemaal netjes uit, hoor! (As usual ;P)

En tja, junken is af en toe stiekem best lekker. En nodig om het vol te houden!

Hé Dwarf, gaat lekker hier hé??! Ik moest zeggen dat Liona t leuk vond dat je lekker fanatiek bezig was dus bij deze en de groetjes.. ze kon geen gezicht meer erbij bedenken maar er ging haar wel wat dagen toen ik zei over die afritsbare beige broek hahaha..ik was t nu dus niet vergeten..
Nou lekker genoten van je Junk dus..pff ik heb gister ook heerlijk crossantje gegeten daar kijk ik echt de heeeeleee week naar uit...

Assisted pull up
6*BW-20kg
5*BW-15kg
5*BW-15kg

BB row - aanname dat de olymische stang 20kg is.
15*40kg
8*50kg
12*50kg
3*60kg (lelijk)
6*55kg

Reverse grip pulldown
15*40kg
8*50kg
6*45kg+4*45kg
7*50kg

Machine row - gewicht per hand
15*12,5
8*17,5kg
11*17,5kg
6*20kg

Bent over raises (seated)
15*5kg
8*5kg
12*5kg
6*5kg
>techniek leek er al meer op dan vorige week...

Upright row
11*EZ+15kg
8*EZ+15kg
12*EZ+15kg
6*EZ+20kg
>Absoluut geen flauw idee wat die EZ-bar weegt...

Barbbell curl
10*20kg

Rotating DB-curl
15*5kg
8*7,5kg
12*7,5kg
6*10kg

Machine preacher curl
15*10kg
5*15kg
10*10kg
5*15kg

zo jij zet hier even een volume-training neer - petje af hoor
ik neem aan dat er ook warming-up setjes bij zitten - zo niet dan , vind je het dan niet een beetje veel ( hoor mij - ik hou ook trouwens van veel set en reps ;) )
je pakt je biceps natuurlijk al aan met al die rugoef , en toch pak je nog 3 oef erna - ik ben wel eens benieuwd waarom eigenlijk ?

Whoehoe, mooie training dwarf, sterk!
Pak meestal ook nog 3 a 4 oef na rug voor biceps, allemaal net ff anders, scheppen, decline, smal EZ, (hoe heet ie ook alweer) met 2 hoge pulley naar je hoofd... zie veel meer gebeuren sinds ik zo train...
Hm... ja... ik was net mijn junk van gister vergeten... had ik nou maar over die boterkoek heen gelezen...

ik blijf het mij toch afvragen dames , no offence of je daadwerkelijk veel uit je biceps nog kunt halen na een zware rug-training - je bent toch bezig met voorvermoeien , maar goed als het voor jullie werkt , gewoon mee doorgaan - imo is 1 zware biceps oef + een kabeltje genoeg

ik blijf het mij toch afvragen dames , no offence of je daadwerkelijk veel uit je biceps nog kunt halen na een zware rug-training - je bent toch bezig met voorvermoeien , maar goed als het voor jullie werkt , gewoon mee doorgaan - imo is 1 zware biceps oef + een kabeltje genoeg

Meen je dat nou?? Ik heb ook een zwaar trainingsschema en doe 4 rug oef en daarna ook nog 3 biceps oefeningen en gaat prima..
Ik vind persoonlijk 2 oef ook erg weinig..maar ja niks zo veranderlijk als een lichaam..wat bij jou werkt hoeft niet bij een ander te werken en andersom natuurlijk..;)

Meen je dat nou?? Ik heb ook een zwaar trainingsschema en doe 4 rug oef en daarna ook nog 3 biceps oefeningen en gaat prima..
Ik vind persoonlijk 2 oef ook erg weinig..maar ja niks zo veranderlijk als een lichaam..wat bij jou werkt hoeft niet bij een ander te werken en andersom natuurlijk..;)

ik ben bloedserieus :)
kijk , natuurlijk kan je wel je biceps trainen na je rug
de vraag is , kan je er nog veel uithalen en doet het nog veel met je biceps - kan jij je rugtraining zo indelen dat je je biceps isoleert , wat me trouwens heel lastig lijkt - dan kan je er nog veel uithalen , anders blijft 2 oefeningen na rug genoeg

maar goed je hebt wel gelijk - ieder lichaam is anders - dus als het werkt - vooral doorgaan

• #3.757
Ja heerlijk hé eindelijk die sneeuw weg! als het nu maar niet gaat regenen :(

Vandaag dus nog hardlopen, de kerstboom buiten zetten en word er morgen weer getraind? ;)
Geen hardlopen vandaag, wel het hout in de woonkamer geschilderd (deurkozijnen, nieuwe vensterbank, plinten) en die kerstboom buiten in de grond gezet. Meteen ook maar wat andere planten verpot (rode pepertjes beginnen uit te schieten en de avocado wilde echt een grotere pot!).
Morgen weer lekker schouders (voorkant), borst en triceps trainen :heart:
bedankt dwarf, nu heb ik ook trek in boterkoek! (en japans eten :P)
Graag gedaan! :P
Kom er net achter dat ik de reep chocolade die vriendlief uit Amerika heeft meegenomen ben vergeten... ik had graag een blokje geproefd... Net als die McFlurry stroopwafel: schuift gewoon door naar volgende week!
Hé Dwarf, gaat lekker hier hé??! Ik moest zeggen dat Liona t leuk vond dat je lekker fanatiek bezig was dus bij deze en de groetjes.. ze kon geen gezicht meer erbij bedenken maar er ging haar wel wat dagen toen ik zei over die afritsbare beige broek hahaha..ik was t nu dus niet vergeten..
Nou lekker genoten van je Junk dus..pff ik heb gister ook heerlijk crossantje gegeten daar kijk ik echt de heeeeleee week naar uit...
Wat cool! Dankjewel, leuk om te horen dat ze een vaag beeld van me heeft, komende Muscle Beach zal ik haar wel weer aanspreken (21 aug).
Gek hè, dat je zo ontzettend naar 1 ding kan uitkijken...
Vandaag weer goed clean gegeten, en dat was dan ook wel weer lekker - flink gekookt voor de komende dagen, heb nou al zin in die maaltijden! :lick:
(rijst met gemarineerde kipfilet en champignons - rijst met tonijn en spruiten - dat soort maaltijden! :D)

Over de discussie over biceps na rugtraining: ik heb zelf niet zo het idee dat ik mijn biceps flink heb gebruikt, dus die drie oefeningen mogen wat mij betreft wel. Wat ik opgeschreven heb zijn alle setjes die ik heb gedraaid, 1e setje is in principe opwarmen, maar het wil nog wel voorkomen dat ik met de max van de vorige training mag beginnen... :zweet:

Geen hardlopen vandaag, wel het hout in de woonkamer geschilderd (deurkozijnen, nieuwe vensterbank, plinten) en die kerstboom buiten in de grond gezet. Meteen ook maar wat andere planten verpot (rode pepertjes beginnen uit te schieten en de avocado wilde echt een grotere pot!).
Morgen weer lekker schouders (voorkant), borst en triceps trainen :heart:

Jou onderkomen moet inmiddels wel ontzettend chique zijn nu zo'n beetje alles vernieuwd is :eek: pics? ;)

Borst - triceps, lekkere combinatie hoor, ik denk dat ik mee doe morgen!! ben benieuwt naar je training. Fijne avond nog! ;)

Graag gedaan! :P
Kom er net achter dat ik de reep chocolade die vriendlief uit Amerika heeft meegenomen ben vergeten... ik had graag een blokje geproefd... Net als die McFlurry stroopwafel: schuift gewoon door naar volgende week!

Weer wat om naar uit te kijken :thumbs:

Oh wat ik me nou af vroeg, merk je al verschil in bepaalde dingen (positief/negatief) nu je traint en eet volgens B zijn methode?

• #3.759
Er moet nog een tweede laag verf op dat hout, dus die pics houd je tegoed - iets om naar uit te kijken ;)

Die training morgen kijk ik trouwens ook naar uit!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven