Linke Greetje
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 539
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 74kg
Stoer hoor, wacht maar tot de schijven er een keer afglijden![]()
Heb ik al eens gehad toen ik ze vergeten was

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stoer hoor, wacht maar tot de schijven er een keer afglijden![]()

Ik train vrijwel niet zonder spotter, dus ben daar niet zo bang voor. Voor oefeningen met een EZ-bar heb je trouwens wel gelijk...Stoer hoor, wacht maar tot de schijven er een keer afglijden![]()
Ik vind het gewoon heel erg moeilijk te gelovenKom op zeg, beetje spirit.. Groffe training trouwens, begin je hem al te voelen?![]()

Met bankdrukken ofzo? Voordeel daarvan is namelijk wel dat je zonder spotter tot failure kan gaan, als je het niet meer trekt laat je de gewichten er af glijden en kan je onder de stang uit

Thnx!
maar eigenlijk was dat nog best clean (en veel...). Goedemorgen!
Fijn dat je genoten hebt van je junkdag, die had je wel verdient dacht ik zo
Succes vandaag!

Assisted pull up
6*BW-20kg
5*BW-15kg
5*BW-15kg
BB row - aanname dat de olymische stang 20kg is.
15*40kg
8*50kg
12*50kg
3*60kg (lelijk)
6*55kg
Reverse grip pulldown
15*40kg
8*50kg
6*45kg+4*45kg
7*50kg
Machine row - gewicht per hand
15*12,5
8*17,5kg
11*17,5kg
6*20kg
Bent over raises (seated)
15*5kg
8*5kg
12*5kg
6*5kg
>techniek leek er al meer op dan vorige week...
Upright row
11*EZ+15kg
8*EZ+15kg
12*EZ+15kg
6*EZ+20kg
>Absoluut geen flauw idee wat die EZ-bar weegt...
Barbbell curl
10*20kg
Rotating DB-curl
15*5kg
8*7,5kg
12*7,5kg
6*10kg
Machine preacher curl
15*10kg
5*15kg
10*10kg
5*15kg
)ik blijf het mij toch afvragen dames , no offence of je daadwerkelijk veel uit je biceps nog kunt halen na een zware rug-training - je bent toch bezig met voorvermoeien , maar goed als het voor jullie werkt , gewoon mee doorgaan - imo is 1 zware biceps oef + een kabeltje genoeg

Meen je dat nou?? Ik heb ook een zwaar trainingsschema en doe 4 rug oef en daarna ook nog 3 biceps oefeningen en gaat prima..
Ik vind persoonlijk 2 oef ook erg weinig..maar ja niks zo veranderlijk als een lichaam..wat bij jou werkt hoeft niet bij een ander te werken en andersom natuurlijk..![]()

Geen hardlopen vandaag, wel het hout in de woonkamer geschilderd (deurkozijnen, nieuwe vensterbank, plinten) en die kerstboom buiten in de grond gezet. Meteen ook maar wat andere planten verpot (rode pepertjes beginnen uit te schieten en de avocado wilde echt een grotere pot!).Ja heerlijk hé eindelijk die sneeuw weg! als het nu maar niet gaat regenen
Vandaag dus nog hardlopen, de kerstboom buiten zetten en word er morgen weer getraind?![]()

Graag gedaan!bedankt dwarf, nu heb ik ook trek in boterkoek! (en japans eten)

Wat cool! Dankjewel, leuk om te horen dat ze een vaag beeld van me heeft, komende Muscle Beach zal ik haar wel weer aanspreken (21 aug).Hé Dwarf, gaat lekker hier hé??! Ik moest zeggen dat Liona t leuk vond dat je lekker fanatiek bezig was dus bij deze en de groetjes.. ze kon geen gezicht meer erbij bedenken maar er ging haar wel wat dagen toen ik zei over die afritsbare beige broek hahaha..ik was t nu dus niet vergeten..
Nou lekker genoten van je Junk dus..pff ik heb gister ook heerlijk crossantje gegeten daar kijk ik echt de heeeeleee week naar uit...

)
Geen hardlopen vandaag, wel het hout in de woonkamer geschilderd (deurkozijnen, nieuwe vensterbank, plinten) en die kerstboom buiten in de grond gezet. Meteen ook maar wat andere planten verpot (rode pepertjes beginnen uit te schieten en de avocado wilde echt een grotere pot!).
Morgen weer lekker schouders (voorkant), borst en triceps trainen![]()
pics? 

Graag gedaan!
Kom er net achter dat ik de reep chocolade die vriendlief uit Amerika heeft meegenomen ben vergeten... ik had graag een blokje geproefd... Net als die McFlurry stroopwafel: schuift gewoon door naar volgende week!
Er moet nog een tweede laag verf op dat hout, dus die pics houd je tegoed - iets om naar uit te kijken
Die training morgen kijk ik trouwens ook naar uit!