AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.821
Hele aparte theorie! Valt mijn inziens beetje in het rijtje 'plaatselijk vetverbranden'. Een deadlift is btw een compound dat wil zeggen dat het niet alleen beperkt tot alleen de rug dus zal je je benen ook moeten uitschakelen???
Spanning houden of straps gebruiken vind ik wel wat anders dan plaatselijk vet verbranden...

Bij een reguliere deadlift kun je ook niet je benen uitschakelen, mooi voorbeeld ;)

• Like
Waarderingen: Sue
Als squats primair zijn voor je benen, je gehele benen moet je net diep gaan. En squats als eerste
zetten. Kies je enkel om squats te doen voor je quads, is het ok om niet zo diep te gaan. En spanning
erop houden kan je beter doen door niet te locken bovenin de beweging, dan de diepte te beperken.

Nu ja, vind ik dan.

Agreed trouwens met de pull down theorie

so true..........spanning erop houden door te locken en minder diep te gaan :roflol:.......wat een bs.

Die B komt maar met vage dingen aanzetten + een hoop bs......ik zou em nooit volgen iig.

na een ochtendje 4x50 beenreppers ben te suf om de "discussie" te volgen :p

Dwarf! How are you? Hoe gaat met trainen?

• #3.824
na een ochtendje 4x50 beenreppers ben te suf om de "discussie" te volgen :p

Dwarf! How are you? Hoe gaat met trainen?
Geeft niks van die discussie, verschillende mensen = verschillende meningen over manieren van trainen. Ik vind ieders opmerkingen leuk om te lezen, maar heb een trainer waar ik naar luister.

Hij gaat lekker! Gewichten gaan rustig aan iedere keer een beetje omhoog, eten begin ik al flink aan te wennen, van mij mag er eigenlijk wel wat bij (overdag, 's avonds heb ik wel genoeg!). Die rare repranges traint eigenlijk wel lekker... (15-8-12-6)

Misschien is het al eens eerder gevraagd hoor, maar wie is die illusive 'B' uberhaupt.
Als het een echte begeleider is (ipv gewoon iemand die ook in jouw gym traint en jou een schema heeft gegeven), waarom dan 'B' typen ipv zijn naam, alsof begeleiders niet bij hun naam genoemd zouden willen worden...

• #3.827
B is een begeider die best een behoorlijke ervaring heeft met het begeiden van vrouwen richting wedstrijden. Hij krijgt normaal gesproken voor het begeleiden betaalt, maar maakt hierin een uitzondering voor mij. Daarom wil hij niet dat ik hier zijn naam noem. Zijn wens, ik respecteer dat.

Wie heeft hij dan zoal begeleid?

• #3.832
Sta je nog open voor ideeën van anderen of doe je nu alleen maar wat B. zegt?
Klinkt misschien wat rot maar zo is het niet bedoeld, je lijkt hem blindelings te volgen maar blijf vooral ook luisteren naar de forumleden hier..

Uit jouw posts van toen was het duidelijk dat het over jouw begeleider ging, maar goed ik hou er over op...

pcies.......

als iemand nou ff die foto in allerlei post met de vraag wie het is dan is er vast wel iemand op dbb die weet wie het is.......weten we dat ook weer :D

Of ik de naam nou weet of niet, de trainingsmethode vind ik op zn minst apart te noemen. Misschien ook beter voor zijn/haar 'gym credibility' dat de anonimiteit gewaarborgd blijft.

ach, ik heb wel vaker bb'ers supervaag zien trainen. oma heeft ook haar eigen trainingsmethodes en hoewel ik bij een aantal sterk m'n vraagtekens zet schijnen ze toch te werken.

Tja, agreed ...

Zo zou je anders ook geen deadlifts meer mogen doen, noch ander barbell of dumbbell werk.
Want bij haast elke (rechtstaande) beweging met losse gewichten komt je core gewoon in aktie.
Dan zou je dus enkel met machines moeten trainen.

Dat zie je inderdaad wel vaker in wedstrijdlogjes staan, volgens mij... En volgens mij doet DW inderdaad ook geen deadlifts/rack pulls meer (of zie ik dat verkeerd?)...

Hoezo maakt B trouwens een uitzondering voor jou?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven