- Waardering
- 1.339
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn vriendlief en ik bezig de zolder te verbouwen (hij muur aan het voorbereiden op behangen, ik houten muurtje er uit aan het slopen) komen we de tentstokken van de vorige bewoners tegen!
Wat moeten we daar nou mee?

http://overheidsloket.overheid.nl/index.php?p=product&product_id=1000545Zijn vriendlief en ik bezig de zolder te verbouwen (hij muur aan het voorbereiden op behangen, ik houten muurtje er uit aan het slopen) komen we de tentstokken van de vorige bewoners tegen!

Zijn vriendlief en ik bezig de zolder te verbouwen (hij muur aan het voorbereiden op behangen, ik houten muurtje er uit aan het slopen) komen we de tentstokken van de vorige bewoners tegen!

Ik kan het eens aan ze vragen, maar het was echt op ónze zolder hoor!Weet je zeker dat het niet de tentstokken van de buren zijn?![]()
Dat is nog niet het einde van de beachcontestIk ook! Ik gok op eind maart... even aanzien hoe het loopt.

euhm... dan begin ik met cutten hoor - of dacht je dat ik nog steeds aan het cutten was?
Daar ga ik ook voorOeps..ik let ook niet op he! Ik begin ook rond die tijd denk ik...zodat ik een (hopelijk) beter dbb foto contest resultaat kan afleveren!

euhm... ik doe reverse small grip... En dat ging best zwaar nadat ik al een brede gewone grip had gehad als warming up!
Reverse voelt ook wel lekker... ik vind heel dat latpull apparaat eigenlijk wel leuk
Ik kan geen fouter kleurtje vinden![]()

n00b-alert...met small gripp bedoelde ik eigenlijk de double gripp![]()