XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.861
Zijn vriendlief en ik bezig de zolder te verbouwen (hij muur aan het voorbereiden op behangen, ik houten muurtje er uit aan het slopen) komen we de tentstokken van de vorige bewoners tegen! :roflol:

Wat moeten we daar nou mee?

:roflol:

Zijn vriendlief en ik bezig de zolder te verbouwen (hij muur aan het voorbereiden op behangen, ik houten muurtje er uit aan het slopen) komen we de tentstokken van de vorige bewoners tegen! :roflol:

Wat moeten we daar nou mee?

Weet je zeker dat het niet de tentstokken van de buren zijn? :D

• #3.867
Oeps..ik let ook niet op he! Ik begin ook rond die tijd denk ik...zodat ik een (hopelijk) beter dbb foto contest resultaat kan afleveren!

• #3.871
Oeps..ik let ook niet op he! Ik begin ook rond die tijd denk ik...zodat ik een (hopelijk) beter dbb foto contest resultaat kan afleveren!
Daar ga ik ook voor ;)

Zat gisteren even gewicht e.d. in te voeren in zo'n standaard berekenformule, en terwijl ik niet zo lang geleden cutte op 1600 Kcal zat ik nu met mijn onderhoud op 2300 Kcal :eek:

...ergens moet een rekenfout zitten - toen of nu...
Ach, nog een aantal weken te gaan, en dan ga ik de cut-competitie met je aan ;)

euhm... ik doe reverse small grip... En dat ging best zwaar nadat ik al een brede gewone grip had gehad als warming up!
Reverse voelt ook wel lekker... ik vind heel dat latpull apparaat eigenlijk wel leuk ;)

:D
Ik kan geen fouter kleurtje vinden ;)

met small gripp bedoelde ik eigenlijk de double gripp;)

• #3.873
met small gripp bedoelde ik eigenlijk de double gripp;)
n00b-alert...
wat is een double grip?

---------- Toegevoegd om 09:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:43 ----------

Bedoel je dit:
http://www.youtube.com/watch?v=Zi3N-12RlCM
?

Die doe ik niet...

---------- Toegevoegd om 09:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:45 ----------

Ik doe 'm zo:
http://www.youtube.com/watch?v=KThggmAHHG8

en de warming up was zo:
http://www.youtube.com/watch?v=MjqoZhqyKJo&feature=fvw (eerste oefening)
lelijk filmpje trouwens!

klopt
dat bedoelde ik
maar goed de double gripp doe je niet
ook een leuke lat-oefening

• #3.875
Ziet er inderdaad goed uit, die double grip (als je me de naam niet had gegeven had ik het vast heel anders genoemd ;))

Succes met verbouwen, meid! En gewoon die tentstokken opsturen naar de vorige bewoners, maak je hen ook weer blij ...

Je weet toch: pullups zijn de beste oefening voor je lats! ;)

• #3.877
Ik weet het dat het de beste oefening is voor mij lats. Assisted pullups vind ik niks, non-assisted kan ik ze niet...

Enne: de vorige bewoners zijn met de noorderzon vertrokken nadat ze het huis zijn uitgezet - denk dat ik die stokken maar lekker naar de kringloop breng.

Pull ups zijn niet per definitie de beste oefening voor je lats. Met elke pull variant (pull up maar ook lat pull down) spreek je je lats evenveel aan. Best logisch toch? is precies dezelfde beweging alleen dan niet met je bw.
Gewoon zware bent over rows doen.. niet dat ik veel rugmassa heb, maar wat ik heb heb ik daaraan te danken :thumbs:

• #3.879
Volgens mij moet het wel goed komen met die bredere rug ;)
(Mag nog wel wat massa op)

Hey vrouw,

Hoe gaat het hier met trainingen?
Hoe bevalt je nieuwe eetschema eigenlijk?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven