XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
want met een romanian dl belast je je core niet?

:rolleyes: Ik zei dat ik dacht dat DW geen conventional deadlifts meer deed, that's it. In ieder geval: dat ik ze volgens mij niet meer heb zien staan in haar log. Het was gewoon een vraag. Ik heb niks gezegd over belasting van de core of zo.

:rolleyes: Ik zei dat ik dacht dat DW geen conventional deadlifts meer deed, that's it. In ieder geval: dat ik ze volgens mij niet meer heb zien staan in haar log. Het was gewoon een vraag. Ik heb niks gezegd over belasting van de core of zo.

Nee, dat zei zij & "b"

Ze mag niet diep squatten voor haar taille/core niet breder te maken ... maar een RomDL met DB's
mag dan wel weer ... dat vond ik gewoon raar en daarom zei ik datgeen wat jij vet gemarkeerd had
in mijn post ;)

Laatst bewerkt:
Nee, dat zei zij & "b"

Ze mag niet diep squatten voor haar taille/core niet breder te maken ... maar een RomDL met DB's
mag dan wel weer ... dat vond ik gewoon raar en daarom zei ik datgeen wat jij vet gemarkeerd had
in mijn post ;)

Ja... Eigenlijk zou ze dan inderdaad alleen nog isolatie moeten gaan doen, zoals jij al zei.

B is een begeider die best een behoorlijke ervaring heeft met het begeiden van vrouwen richting wedstrijden. Hij krijgt normaal gesproken voor het begeleiden betaalt, maar maakt hierin een uitzondering voor mij. Daarom wil hij niet dat ik hier zijn naam noem. Zijn wens, ik respecteer dat.

:orly:

Dus je hebt een begeleider die vrouwelijke wedstrijd atleten heeft begeleid die zó bekend/succesvol zijn, dat als jij hen opnoemt, dat wij direct weten wie hij is.

Maar je wilt zijn naam niet noemen want hij word normaal gesproken betaald voor zijn diensten, maar in tegenstelling tot die andere vrouwelijke atleten, maakt hij voor jou een uitzondering omdat hij zag dat jij zo gemotiveerd en goed bezig zou zijn... :roflol:

Laatst bewerkt:
fn4i0m.gif

He Dwarf,

Wat een gezeik over jouw begeleider zeg....Maar goed. Wanneer ga je weer wat metingen doen??

Greetz kaza

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.849
He Dwarf,

Wat een gezeik over jouw begeleider zeg....Maar goed. Wanneer ga je weer wat metingen doen??

Greetz kaza
Idd, als iemand me vraagt z'n naam niet te noemen (wat de redenen ook mogen zijn) dan respecteer ik dat en doe dat (dus) niet.
Volgende meting aan het eind van dit eet- en trainschema, dan kan ik meteen vergelijken met de vorige meting om te zien of het me echt wat heeft opgeleverd. (en meteen een volgend beginpunt voor volgende schema's)

Ben benieuwt naar de resultaten Dwarf, wanneer ben je klaar met dit programma?

;)

Ik ook! Ik gok op eind maart... even aanzien hoe het loopt.

Ik wacht in spanning af! Ben echt heel benieuwd.
Kan me persoonlijk niet voorstellen dat al het harde werken geen vruchten heeft afgeleverd (ben stiekem meer benieuwd naar hoe groot het resultaat wel niet blijkt te zijn :p)

In ieder geval, keep it up!

Nog 6 weken, daarin kan heel wat gebeuren!
Hopelijk kunnen we tegen die tijd eens onze kleding uitpellen...lekker show offen :D....maar helaas...er is hier vannacht weer sneeuw gevallen :(

Succes Dwarf!

• #3.854
Ik wacht in spanning af! Ben echt heel benieuwd.
Kan me persoonlijk niet voorstellen dat al het harde werken geen vruchten heeft afgeleverd (ben stiekem meer benieuwd naar hoe groot het resultaat wel niet blijkt te zijn :p)

In ieder geval, keep it up!
Ik vind het in ieder geval geinig om te merken dat ik toch makkelijker zwaardere gewichten kan pakken nu ik meer kcal eet, dus dat is alleen al een leuke ervaring :D
Nog 6 weken, daarin kan heel wat gebeuren!
Hopelijk kunnen we tegen die tijd eens onze kleding uitpellen...lekker show offen :D....maar helaas...er is hier vannacht weer sneeuw gevallen :(

Succes Dwarf!
Hier vannacht ook weer sneeuw :(
Ben maar met de auto richting sportschool gegaan (glij ik minder mee dan met de fiets, fiets heeft geen ABS, ESP en winterbanden...).

---------- Toegevoegd om 12:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:27 ----------

Latpulldown brede greep, naar borst
(warming up)
4*12*35kg

BB row
15*40kg
8*50kg
12*55kg
12*60 Had een setje van 6 reps moeten zijn, maar had nog heel wat over :o - en dat terwijl de drie reps van vorige week écht lelijk gingen!

Reverse grip pulldown
15*40kg
4*50kg
3*50kg
11*45kg
3*55kg

Machine row gewicht per hand
15*12,5kg
8*20kg
10*17,5kg
5*22,5kg

Bent over raises
15*5kg
8*5kg
12*5kg
6*7,5kg

Upright row
15*EZ+12,5kg
8*EZ+17,5kg
12*EZ+20kg
6*EZ+22,5kg

Rotating DB curl
15*5kg
8*7,5kg
12*7,5kg
4*10kg

...en toen vond ik het mooi geweest. Die machine preacher curl komt een andere keer wel weer....

Mooie mooie training, en weer 4 PR's.. hoppa! :bow:

Jeetje lekker hoor, die PR's

en je BB Row is zwaarder dan die van een aantal mannen in onze gym :D

• #3.857
Neaheat, ma'am! Leuk dat roze ook weer ;)

• #3.860
weet je zeker dat het mannen zijn;)
lekker gevarieerde training dwarfie
hoe bevalt de reverse gripp ten opzichte van de small gripp
euhm... ik doe reverse small grip... En dat ging best zwaar nadat ik al een brede gewone grip had gehad als warming up!
Reverse voelt ook wel lekker... ik vind heel dat latpull apparaat eigenlijk wel leuk ;)
Neaheat, ma'am! Leuk dat roze ook weer ;)
:D
Ik kan geen fouter kleurtje vinden ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven