Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.881
Hey vrouw,

Hoe gaat het hier met trainingen?
Hoe bevalt je nieuwe eetschema eigenlijk?
Hé Ceska - heb je m'n Facebook request gezien? ;)

Trainen gaat lekker (maffe repranges, dat wel) - van mijn eetschema dacht ik dat ik dat ik nogal veel at (2860 Kcal op een dag), maar eigenlijk heb ik pas vanaf maaltijd 5 geen honger meer tussendoor... :(
Gelukkig mag ik af en toe een rijstwafel tussendoor :rolleyes:
Na m'n skivakantie (voor het eerst in m'n leven!) ga ik flink aan het cutten, misschien al ietsje eerder beginnen.

je eet verdorie meer als mij ondertussen :p

Hé Ceska - heb je m'n Facebook request gezien? ;)

Trainen gaat lekker (maffe repranges, dat wel) - van mijn eetschema dacht ik dat ik dat ik nogal veel at (2860 Kcal op een dag), maar eigenlijk heb ik pas vanaf maaltijd 5 geen honger meer tussendoor... :(
Gelukkig mag ik af en toe een rijstwafel tussendoor :rolleyes:
Na m'n skivakantie (voor het eerst in m'n leven!) ga ik flink aan het cutten, misschien al ietsje eerder beginnen.

oh crap... dat was jij, i ignored :(
kan je m nog n keer sturen sorryyyyyy

• #3.884
Facebook -1
Hyves +1

Heb al enkele 'fans' op de xxl nutrition facebook gezien waarvan ik dacht dat ze hier ook
zitten ... maar heb nog niet toegevoegd ... tsja, ik ben verlegen hé

• #3.889
Dwarfje..gewoon gaan oefenen op die non assisted chin- en pull-ups..

Dwarfje..gewoon gaan oefenen op die non assisted chin- en pull-ups..

Of gewoon je rug degelijk blijven trainen zodat je daar veel kracht in ontwikkeld. Als je dan je (voor zover aanwezige) winterjas eraf gaat cutten, zul je wat gewicht verliezen en worden chins en pull ups makkelijker :thumbs:

Het is inderdaad wel goed om ze te blijven oefenen, maar je kunt ze ook bereiken door gewoon je rug goed te trainen :thumbup:

Ey, leuk ga je ski-en! Wanneer ga je?
Qua ski ben ik niet je voorbeeld :p ik ga heel hard, en regelmatig op mijn b**kes, mijn eerste ski was ook meteen mijn laatste, tijdens laatste afdaling hebben ze me met de banaan afgevoerd :p Combinatie van te snel denken dat je het kan, vervolgens heel stoer en hard scherpe bochten willen maken maar ondertussen jezelf in gedachten constant zien vallen (Handig, ski-en met een levendige fantasie :p) Maar serieus: ski-en is echt wel heel leuk!

• #3.893
in de week van 22 maart ga ik, heb nu al voorzichtig de zenuwen... (heb ooit 1 uurtje indoor les gehad). Elke ochtend les, en 's middags een beetje aanklooien met m'n vriendje (die al op de latten staat sinds hij kon lopen ofzo...).
Moet nog even op zoek naar een skibril (moet over m'n bril heenpassen), en bedenken wat ik verder mee moet hebben - kleding heb ik al compleet :D

Het scheelt als je van te voren de basis snapt... scheelt een hoop denkwerk tijdens de eerste lessen, bewegingen voelen namelijk totaal niet logisch/natuurlijk.

succes met de blauwe billen :)

*JALOERS* ik wil ook op wintersport!:o

in de week van 22 maart ga ik, heb nu al voorzichtig de zenuwen... (heb ooit 1 uurtje indoor les gehad). Elke ochtend les, en 's middags een beetje aanklooien met m'n vriendje (die al op de latten staat sinds hij kon lopen ofzo...).
Moet nog even op zoek naar een skibril (moet over m'n bril heenpassen), en bedenken wat ik verder mee moet hebben - kleding heb ik al compleet :D

niet buiten de piste gaan he dwarf
voordat je het weet heb je een lawine achter je aan;)

• #3.900
*JALOERS* ik wil ook op wintersport!:o
Ik weet niet of ik lef genoeg heb... :o
Was een aanbieding die ik niet kon laten liggen, en vriendlief wilde zo graag ;)
niet buiten de piste gaan he dwarf
voordat je het weet heb je een lawine achter je aan;)
Voor mij alleen een groene piste ben ik bang... mintgroen wellicht :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:48 ----------

Ben trouwens bezig een pruttraining neer te zetten, ging helemaal nergens over vanavond!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven