MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.901
Prut-traing alert!

Heb al twee dagen slaap (en op tijd naar bed gegaan), toen ik in de gym kwam kon ik alleen aan slapen denken :(

Decline BP
15*40kg
8*50kg voornamelijk negatief
12*40kg ook voornamelijk negatief
6*40kg enigzins zelf gedrukt...
> Nou! Dat begint al lekker! :mad:

Flying motion
15*7,5kg
8*10kg
12*10kg
6*12,5kg
>Alle laatste twee reps van de setjes met spot...

Incline DB press
9*12,5kg :mad:
8*15kg
5*12,5kg
6*15kg
>Die 15kg met de helft aan spots erbij...

Machine frontpress - gewicht per hand
15*3,75
8*7,5kg
12*7,5kg
6*10kg

Seated side raises
15*5kg
8*7,5kg
12*7,5kg
6*10kg
>Geen schoonheidsprijs voor die laatste set, maar toch... :D

Front raises - hammer grip
15*5kg
8*7,5kg
12*5kg
4*10kg+4*7,5kg
>10kg bleek teveel gooi- en smijtwerk te worden...

DB Skullcrushers - gewicht per hand
15*5kg
12*7,5kg (tel kwijt :rolleyes:)
12*7,5kg
6*10kg

DB kickback
15*5kg
8*7,5kg
12*5kg
6*7,5kg

Pushdown
15*20kg
8*30kg
12*35kg
6*40kg

...dat hebben we gelukkig weer gehad. Straks op tijd naar bedje toe.

Alsnog hele sterke training Dwarf, hoef je echt niet negatief op terug te kijken! :thumbs:

Lekker vroeg naar bed, en dromen van je pr ;)

Wel hoog volume gedraaid Dwarfje!:D En tja de boog kan ook niet altijd gespannen zijn natuurlijk...als je maar het maximale uit je pruttraining hebt gehaald, toch?:D

tijd voor een deload misschien?

• #3.905
tijd voor een deload misschien?

Tijd voor slaap!
Deload misschien, maar zo lang ben ik toch nog niet bezig met dit schema?

---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------

Alsnog hele sterke training Dwarf, hoef je echt niet negatief op terug te kijken! :thumbs:

Lekker vroeg naar bed, en dromen van je pr ;)
Mwah, voelt niet lekker na de afgelopen weken...
Wel hoog volume gedraaid Dwarfje!:D En tja de boog kan ook niet altijd gespannen zijn natuurlijk...als je maar het maximale uit je pruttraining hebt gehaald, toch?:D
Na een pruttraining des te beter terugkomen was het toch?

Ik kijk de training morgen (benen) even aan (kan morgen uitslapen), mocht dit ook niks zijn dan ga ik vanaf vrijdag aan de deload. Goed punt! :thumb:

bij mij is het meestal zo dat als ik voel dat m'n trainingen minder gaan, het eigenlijk al te laat is :) daarom is het denk ik wel goed om gewoon een vaste periode te trainen en dan ff te deloaden (ook al voelt het niet direct aan alsof het nodig is)

• #3.911
Ik schuif het nu nog af op slaaptekort, vandaag uit kunnen slapen - als dat dus niet helpt dan meteen aan de deload!

Ik vind het belange niet zo slecht getraind ;)

Ik wou dat ik zo'n 'prut-training' kon doen als ik me zo moe zou voelen als jij ... :D

Klasse, meid! En misschien niet zo gek idee om een deload in te lassen zo aan het eind van deze maand. :p

• #3.914
Geinig om te lezen dat wat ik een prut-training vond niet eens gezien wordt als zo heel erg slecht... Ik weet dat ik veel zwaarder kan, en dan is (met name die decline BP) niet eens het opwarmgewicht kunnen drukken toch erg weinig... Vanavond benentraining, eens zien hoe dat verloopt... wanneer dat ook niet tot tevredenheid gaat dan begin ik vrijdag met m'n eerste deload-training. Zoals een wijze dame al opmerkte 'de boog kan niet altijd gespannen zijn'. ;)

Geinig om te lezen dat wat ik een prut-training vond niet eens gezien wordt als zo heel erg slecht... Ik weet dat ik veel zwaarder kan, en dan is (met name die decline BP) niet eens het opwarmgewicht kunnen drukken toch erg weinig... Vanavond benentraining, eens zien hoe dat verloopt... wanneer dat ook niet tot tevredenheid gaat dan begin ik vrijdag met m'n eerste deload-training. Zoals een wijze dame al opmerkte 'de boog kan niet altijd gespannen zijn'. ;)
Ik heb dat ook altijd..vind ik het een k*ttraining..zegt iedereen dat het meevalt!

Je hebt in ieder geval uitgeslapen vandaag! Dus suc6 met de benen!:D

Ik weet niet of ik lef genoeg heb... :o
Was een aanbieding die ik niet kon laten liggen, en vriendlief wilde zo graag ;)

Voor mij alleen een groene piste ben ik bang... mintgroen wellicht :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:48 ----------

Ben trouwens bezig een pruttraining neer te zetten, ging helemaal nergens over vanavond!

Prut-traing alert!

Heb al twee dagen slaap (en op tijd naar bed gegaan), toen ik in de gym kwam kon ik alleen aan slapen denken :(

Decline BP
15*40kg
8*50kg voornamelijk negatief
12*40kg ook voornamelijk negatief
6*40kg enigzins zelf gedrukt...
> Nou! Dat begint al lekker! :mad:

Flying motion
15*7,5kg
8*10kg
12*10kg
6*12,5kg
>Alle laatste twee reps van de setjes met spot...

Incline DB press
9*12,5kg :mad:
8*15kg
5*12,5kg
6*15kg
>Die 15kg met de helft aan spots erbij...

Machine frontpress - gewicht per hand
15*3,75
8*7,5kg
12*7,5kg
6*10kg

Seated side raises
15*5kg
8*7,5kg
12*7,5kg
6*10kg
>Geen schoonheidsprijs voor die laatste set, maar toch... :D

Front raises - hammer grip
15*5kg
8*7,5kg
12*5kg
4*10kg+4*7,5kg
>10kg bleek teveel gooi- en smijtwerk te worden...

DB Skullcrushers - gewicht per hand
15*5kg
12*7,5kg (tel kwijt :rolleyes:)
12*7,5kg
6*10kg

DB kickback
15*5kg
8*7,5kg
12*5kg
6*7,5kg

Pushdown
15*20kg
8*30kg
12*35kg
6*40kg

...dat hebben we gelukkig weer gehad. Straks op tijd naar bedje toe.

wat een ongelooflijke prut-training dwarfie;)
je onderscheid je wel weer in reps en sets

Wat is een flying motion ???
+ je hammer gripp t.a.v de front raises - hou je je handen in de positie zoals je begint of suppineer je op het einde
vind je het een meerwaarde hebben om deze oef zo te doen?

• #3.917
wat een ongelooflijke prut-training dwarfie;)
je onderscheid je wel weer in reps en sets

Wat is een flying motion ???
+ je hammer gripp t.a.v de front raises - hou je je handen in de positie zoals je begint of suppineer je op het einde
vind je het een meerwaarde hebben om deze oef zo te doen?

Gaan we nog een keer ;)
Flying motion = Plat op je rug op bankje liggen, db's met zijkant naar beneden laten zakken (pink naar beneden), bij omhoog brengen indraaien zodat boven je de achterkanten tegen elkaar tikken (kant van je pink).
(heb ik al een paar keer eerder vermeld)

Die front raises gaan op de 'proost!'-manier, db komt voor mijn gezicht uit - geen draai of dergelijke erin. Meerwaarde weet ik eigenlijk niet, heb een tijdje 'gewone' gedaan en in B z'n schema staan nu deze. Heb ook niet speciale voorkeur voor de ene of de andere - jij wel?

Alweer een beetje bijgeslapen?

Ik vond de training er persoonlijk niet zo heel slecht uitzien, hoor!
Maar goed, jijzelf weet het beste of je er wel of niet meer uit had kunnen halen.

Wel goed om de rust blijven denken, hm? Ook als dat betekent dat je meer moet slapen dan normaal.
(Heb ik zelf deze week last van ;P)

Alweer een beetje bijgeslapen?

Ik vond de training er persoonlijk niet zo heel slecht uitzien, hoor!

Ik ook niet!

Maar Dwarf is een perfectionist hé.. Er zit ook nog een groot verschil tussen een goeie training, en je goed voelen over een training :rolleyes:

Does that make sense?

:D

• #3.920
Ik? Perfectionistisch? :roflol:
Het zal idd wel in het verschil zitten tussen een goede training en me goed voelen over m'n training ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven