MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gaan we nog een keer ;)

(heb ik al een paar keer eerder vermeld)

het was vroeg voor mij vanmorgen - dan zou ik goed wakker moeten zijn - helaas werkt dat bij averechts :o bij mij

Die front raises gaan op de 'proost!'-manier, db komt voor mijn gezicht uit - geen draai of dergelijke erin. Meerwaarde weet ik eigenlijk niet, heb een tijdje 'gewone' gedaan en in B z'n schema staan nu deze. Heb ook niet speciale voorkeur voor de ene of de andere - jij wel?

ik ken de oef niet - als het een meerwaarde heeft , dan is het altijd uit te proberen ( vraag het anders is aan B )
ik doe altijd de gewone front-raise:)

Maar Dwarf is een perfectionist hé.. Er zit ook nog een groot verschil tussen een goeie training, en je goed voelen over een training :rolleyes:
Does that make sense?
:D

Zowel de Dwarf is een perfectionist als het verschil tussen een goede training en je er goed over voelen make perfect sense wat mij betreft :p

Ik? Perfectionistisch? :roflol:
Het zal idd wel in het verschil zitten tussen een goede training en me goed voelen over m'n training ;)

Wel een beetje in lijn met je 'ik voelde me niet zo heel geweldig dagje' waarop je ook zo lekker had geknalt! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.923
Ik voelde me toch niet heel sterk vandaag, dit zie ik maar als seintje van m'n lijf dat het gewoon tijd is voor een deload!
Ik hanteer nu idiote repranges (15-8-12-6), voor deload op 12 reps zitten? (Advies graag!) Verder ga ik iig tijdens m'n deload frontsquatten - puur omdat ik het leuk vind!

DB romanian deadlift
15*15kg
8*17,5kg
12*17,5kg
6*20kg

Lying legcurl
15*10kg
8*15kg
10*15kg
4*20kg

Squat
15*50kg
8*60kg
12*65kg
6*75kg
...en dat met wat last van m'n spieren, binnenkant bovenbenen, vanaf de eerste set!

Legextension
15*45kg
8*50kg
12*55kg
6*60kg

45-graden legpress voeten smal
15*100kg
8*120kg
12*110kg
6*130kg
Die gozer met wie ik de legpress afwisselde stond ietwat vreemd te kijken... :D

Seated calfraises
22*15kg
15*15kg
Met stop halverwege...

...en dat met wat last van m'n spieren, binnenkant bovenbenen, vanaf de eerste set!

Je adductoren dus? .. die belast je flink als je net below parallel en dieper squat.. doe je dat? ;)

Die gozer met wie ik de legpress afwisselde stond ietwat vreemd te kijken... :D

Ik zou dat maar opvatten als een compliment! :D

Verder mooie training hoor, die 100kg squat komt steeds een stapje dichterbij!
Deloaden is inderdaad een idee.. het aantal reps komt zo nou niet maar tussen de 12-15 is prima ja :thumbs:

je kan op een paar manieren deloaden, je kunt lager in je reps met hetzelfde gewicht als je normaal doet gaan zitten, je kan hetzelfde aantal reps doen met een lager gewicht.

• #3.926
Je adductoren dus? .. die belast je flink als je net below parallel en dieper squat.. doe je dat? ;)

Ik zou dat maar opvatten als een compliment! :D

Verder mooie training hoor, die 100kg squat komt steeds een stapje dichterbij!
Deloaden is inderdaad een idee.. het aantal reps komt zo nou niet maar tussen de 12-15 is prima ja :thumbs:
Ik sta heel wijd te squatten, en net niet parallel.
Die blik van die gozer neem ik ook zeker op als compliment ;)
100kg squat?! Kweetniet hoor...
je kan op een paar manieren deloaden, je kunt lager in je reps met hetzelfde gewicht als je normaal doet gaan zitten, je kan hetzelfde aantal reps doen met een lager gewicht.
Ik ga wel lekker 10-12 reps doen met lager gewicht. Voelde de vorige keer best goed. Heb er stiekem nou al zin in. Ga komende vrijdag beginnen met deload, en dan een volle week :cool:

Ik ga wel lekker 10-12 reps doen met lager gewicht. Voelde de vorige keer best goed. Heb er stiekem nou al zin in. Ga komende vrijdag beginnen met deload, en dan een volle week :cool:
Niet alsnog te hoog pakken he, het idee van een deload is dus dat je een week zonder spierpijn kan ;)
Ik pak meestal 60% ofzo van het gewicht waarmee ik normaal dat aantal reps doe.

• #3.928
Niet alsnog te hoog pakken he, het idee van een deload is dus dat je een week zonder spierpijn kan ;)
Dat worden side-raises zonder gewicht?
:roflol:

Nee, serieus: ik zorg dat ik 4x12 reps kan volmaken, zonder spierpijn.

Deloaden is voor een fanatiekeling als Dwarf natuurlijk wel een marteling :roflol:

Nee, serieus: ik zorg dat ik 4x12 reps kan volmaken, zonder spierpijn.

Ik heb ook wel eens geprobeerd te deloaden, maar de verleiding om de knallen blijft groot geloof me :thumbup:

phoe als dat maar goed komt met het deloaden..niks voor mij..kan ik niet...voor mijn gevoel dan echt shit getraind..maar succes Dwarf met het deloaden, ben benieuwd hoe t je af gaat..

• #3.931
phoe als dat maar goed komt met het deloaden..niks voor mij..kan ik niet...voor mijn gevoel dan echt shit getraind..maar succes Dwarf met het deloaden, ben benieuwd hoe t je af gaat..
Heb ik 1x eerder gedaan en is wel lekker (niet tijdens de week zelf, maar erna...) Door een weekje weinig gewicht te pakken met iets meer herhalingen blijf ik wel in 'the mood' om lekker te trainen, maar heb dan veel meer rust. Na die week is het juist extra lekker knallen!
Af en toe rustig aan schijnt goed voor je te zijn... is in ieder geval lekkerder dan een week niks doen.

Heb ik 1x eerder gedaan en is wel lekker (niet tijdens de week zelf, maar erna...) Door een weekje weinig gewicht te pakken met iets meer herhalingen blijf ik wel in 'the mood' om lekker te trainen, maar heb dan veel meer rust. Na die week is het juist extra lekker knallen!
Af en toe rustig aan schijnt goed voor je te zijn... is in ieder geval lekkerder dan een week niks doen.[/QUOTE]

:thumbs::thumb:

• #3.933
Af en toe rustig aan schijnt goed voor je te zijn... is in ieder geval lekkerder dan een week niks doen.[/QUOTE]

:thumbs::thumb:
jij hebt 'm door... :D

Het is idd waardeloos, maar af en toe wel heel erg goed voor je.

• #3.935
  • #3.937
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven