XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
OK, nou ik zeg lekker deloaden!

Heb al commentaar gehad dat deloaden niet voor beginners is, en vraag me af waarom? Af en toe stapje terug is voor niemand slecht, of ben ik gek?

ik ben zelf ook niet zo van de deload of bijv een week niks doen
wat ik wel doe is af en toe 15-reppers pakken , ik daal dus stevig in gewicht that's it eigenlijk
vakantie is mijn deload - dan doe ik echt drie a 4 weken helemaal niks
lekker lui zijn:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.946
ik ben zelf ook niet zo van de deload of bijv een week niks doen
wat ik wel doe is af en toe 15-reppers pakken , ik daal dus stevig in gewicht that's it eigenlijk
vakantie is mijn deload - dan doe ik echt drie a 4 weken helemaal niks
lekker lui zijn:)

Nou ja, of het nou een deload is of niet (ik noem het voor het gemak deloaden), ik doe een weekje 12-reppers met flink minder gewicht. Niks doen is ook niks voor mij ;)

Skivakantie over een maandje wordt ook niks doen (nou ja, niet met gewichten).

Ipv een deload zou je inderdaad kunnen opteren voor wat meer reps, maar toch je volume
gelijk te houden. Zo verlies je zeker niets en kan je je technieken wat terug herbekijken.

• #3.948
Ipv een deload zou je inderdaad kunnen opteren voor wat meer reps, maar toch je volume
gelijk te houden. Zo verlies je zeker niets en kan je je technieken wat terug herbekijken.

Hoe bedoel je volumen?
ipv 5 reps x 10kg = 60
nu 10 reps x 5kg = 60
?

Wat wordt t nou.. to deload, or not to deload...

• #3.957
Wat wordt t nou.. to deload, or not to deload...

Wel deloaden. Voor mij betekent dit een week 12-reppers met lager gewicht. (schijnbaar heeft deloaden officieel een iets andere betekenis, maar die gooi ik voor het gemak overboord).
Vanavond begint m'n deload, morgen lekker junken! (lekker een kano bij de koffie!)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #3.959
JA ik moet me ook eens aan de Ben & Jerry's wagen ;)

Ja zo gooi ik af en toe ook indd een weekje met ander aantal setx en/of reps erdoor!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven