- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat wordt dan wel heel erg flinke buikpijn! Wil trouwens ook delen met m'n vriendje... dus het hele pak eet ik iig niet op! (5 stuks?
)Dat wordt dan wel heel erg flinke buikpijn! Wil trouwens ook delen met m'n vriendje... dus het hele pak eet ik iig niet op! (5 stuks?)
Zou je dat echt niet lusten? .. volgens mij zou ik met gemak 3 pakjes opkunnen![]()
(behalve rijst en pasta e.d.) al eet ik zelden zoete zooi want daar hou ik niet zo van.Zou je dat echt niet lusten? .. volgens mij zou ik met gemak 3 pakjes opkunnen![]()
Lusten misschien wel, maar bij de tweede ga ik al goed misselijk worden... Om over meer dan maar te zwijgen. (Zelfde als pure chocolade: ben er gek op. Jammer is dat 1 blokje te weinig is, en bij de tweede word ik al misselijk)
Lusten misschien wel, maar bij de tweede ga ik al goed misselijk worden... Om over meer dan maar te zwijgen. (Zelfde als pure chocolade: ben er gek op. Jammer is dat 1 blokje te weinig is, en bij de tweede word ik al misselijk)
Mocht je willen. Ik ga mezelf niet ziek eten aan rotzooi.
Gefeliciteerd
Je bent de eerste vrouw die ik ken die niet meer dan 1 blokje chocola op kan!

Gefeliciteerd
Je bent de eerste vrouw die ik ken die niet meer dan 1 blokje chocola op kan!

Nou dan ben ik de 2e
Ik ben niet zo van de chocola.

Thnx, jij ook veel plezier met junken!Morgen ook mijn junkdag en heb zo onwijze zin in die pannekoeken die ik sávonds ga bakken..mjjjammmie en lekker croissantjes!!! Junkse morgen..

+1

Thnx, jij ook veel plezier met junken!
Pannenkoeken misschien volgende week maar eens, morgen lekker thais eten![]()