AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
1 maar? het hele pakje!

Zou je dat echt niet lusten? .. volgens mij zou ik met gemak 3 pakjes opkunnen ???

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.965
Zou je dat echt niet lusten? .. volgens mij zou ik met gemak 3 pakjes opkunnen ???

Lusten misschien wel, maar bij de tweede ga ik al goed misselijk worden... Om over meer dan maar te zwijgen. (Zelfde als pure chocolade: ben er gek op. Jammer is dat 1 blokje te weinig is, en bij de tweede word ik al misselijk)

Lusten misschien wel, maar bij de tweede ga ik al goed misselijk worden... Om over meer dan maar te zwijgen. (Zelfde als pure chocolade: ben er gek op. Jammer is dat 1 blokje te weinig is, en bij de tweede word ik al misselijk)

Gefeliciteerd :thumbs:

Je bent de eerste vrouw die ik ken die niet meer dan 1 blokje chocola op kan!

• #3.968
Morgen ook mijn junkdag en heb zo onwijze zin in die pannekoeken die ik sávonds ga bakken..mjjjammmie en lekker croissantjes!!! Junkse morgen..

• #3.973
Morgen ook mijn junkdag en heb zo onwijze zin in die pannekoeken die ik sávonds ga bakken..mjjjammmie en lekker croissantjes!!! Junkse morgen..
Thnx, jij ook veel plezier met junken!
Pannenkoeken misschien volgende week maar eens, morgen lekker thais eten :lick:

• #3.977
Latpulldown breed
12*25kg
12*25kg
12*30kg
12*25kg

BB rows
4 x 12*35
>Ik had hier stiekem best moeite mee... :o

Reverse grip pulldown
12*35kg
3 x 12*30kg

Machine row - gewicht per hand
4 x 12*10kg

Bent over raises
4 x 12*3kg

Upright row
4 x 12*EZ+7,5kg

BB curl
4 x 12*EZ+7,5kg

Rotating DB curl
4 x 12*5kg

Preacher curl
4 x 12*5kg

Interessant gesprek gehad met een medesporter, die een totaal andere mening heeft over het trainen van vrouwen / afslanken. Stom maar waar: ik heb me nog door m'n stuk laten brengen door die gozer ook, terwijl ik achteraf denk 'dit (trainen met B, meer Kcals en ander soort trainen) was toch ook om uit te proberen?'. Wil niet zeggen dat het wel even blijft hangen...

Knappe traning Dwarf ;)
En als je die reep niet op kan pm ik e mijn adres wel ff ghehe
Ooh nee chocolade is slecht voor mijn hoofdpijn :p

omdat die gozert er een andere mening op na houdt wil nog niet zeggen dat B en jij er verkeerde trainingsmethodes op na houden t.a.v trainen met vrouwen+ afslanken
het ligt er maar aan wat precies je doel is
lekkere bb row dwarvie:D

Keurige training, lekker veel oefeningen! :thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven