Fannore
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 182
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik doe nu al 5 weken met 1 reep chocolade, dus een paar weken extra moet kunnen dacht ik zoKnappe traning Dwarf
En als je die reep niet op kan pm ik e mijn adres wel ff ghehe
Ooh nee chocolade is slecht voor mijn hoofdpijn![]()

Thnx, ja - ieder z'n mening, volgens hem zou ik aan de 1200 Kcal max per dag moeten zitten en 45 min. cardio per keer. Van alles wat ik op DBB (en natuurlijk BFFM) geleerd heb ga ik daar op z'n zachts gezegd ongelukkig van worden...omdat die gozert er een andere mening op na houdt wil nog niet zeggen dat B en jij er verkeerde trainingsmethodes op na houden t.a.v trainen met vrouwen+ afslanken
het ligt er maar aan wat precies je doel is
lekkere bb row dwarvie![]()
Hele schema in 5 kwartier

Het klopt wel dat ik aangekomen ben, daarentegen is het zo weinig per week dat ik niet geloof dat het allemaal puur vet is. En dat gevoel gaf hij me wel.Mooie training!
En je niet zomaar van je stuk laten brengen; ieder doel heeft een andere training, right?
En als jij je goed voelt bij deze training, dan is het goed![]()

Wankelt hier het voetstuk van B.?
1200kcal is een beetje weinig voor jou per dag of werd dat niet bedoeld?

Loser, that's all..heeft geen id waar die t over heeft en kom op..exact t zelfde schema voor alles wat vrouwelijk is..![]()
Hey Dwarf,
wats kebeurt?
Ui het veld laten slaan, 1200kcals... er klopt hier iets niet![]()

Dat werd wel bedoeld. Ik snap even niet wat je met het wankelen bedoelt, aangezien die 1200 Kcal niet van B af komen, maar van een andere gozer in m'n gym wat harde woorden had (zo kwam het in ieder geval over) en mij van m'n stuk af bracht. Ik denk dat mijn volgende cut eerder op 2000 Kcal gaat zijn dan op 1000
![]()