XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mooie training!

En je niet zomaar van je stuk laten brengen; ieder doel heeft een andere training, right?
En als jij je goed voelt bij deze training, dan is het goed :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.982
Knappe traning Dwarf ;)
En als je die reep niet op kan pm ik e mijn adres wel ff ghehe
Ooh nee chocolade is slecht voor mijn hoofdpijn :p
Ik doe nu al 5 weken met 1 reep chocolade, dus een paar weken extra moet kunnen dacht ik zo ;)
omdat die gozert er een andere mening op na houdt wil nog niet zeggen dat B en jij er verkeerde trainingsmethodes op na houden t.a.v trainen met vrouwen+ afslanken
het ligt er maar aan wat precies je doel is
lekkere bb row dwarvie:D
Thnx, ja - ieder z'n mening, volgens hem zou ik aan de 1200 Kcal max per dag moeten zitten en 45 min. cardio per keer. Van alles wat ik op DBB (en natuurlijk BFFM) geleerd heb ga ik daar op z'n zachts gezegd ongelukkig van worden...
Keurige training, lekker veel oefeningen! :thumbs:
Hele schema in 5 kwartier ;)
Had af en toe het idee dat ik nog te zwaar aan het pakken was (voor een deload dan)
Mooie training!

En je niet zomaar van je stuk laten brengen; ieder doel heeft een andere training, right?
En als jij je goed voelt bij deze training, dan is het goed :)
Het klopt wel dat ik aangekomen ben, daarentegen is het zo weinig per week dat ik niet geloof dat het allemaal puur vet is. En dat gevoel gaf hij me wel.
Ik ga wel even aanhoren wat hij nog meer allemaal voor grandioze ideeën heeft, het stomme vind ik namelijk dat hij voor een andere meid (langer dan ik, en slanker) exact hetzelfde eetplan klaar heeft liggen. Niks gebaseerd op lengte, gewicht of massa - gewoon 1200 Kcal :rolleyes:

...en ik schaarde mezelf niet in de categorie 'emotie-eter', maar moet zeggen dat ik wel gruwelijk behoefte heb aan wat lekkers! (morgen pas...)

Zo ben weer bijgelezen.....ben zo druk geweest de laatste dagen. Maar er wordt nog lekker gewerkt zie ik!!!

Gr Kaza

Dwarf, laat je niet uit het veld slaan door die gast!
Serieus, 1200kcal en dan nog cardio and all erbij...?

Ik ben benieuwd wat voor ideeën hij nog meer heeft /rolt met ogen

In ieder geval, fijn weekend en keep going!

Wankelt hier het voetstuk van B.?
1200kcal is een beetje weinig voor jou per dag of werd dat niet bedoeld?

• #3.986
Wankelt hier het voetstuk van B.?
1200kcal is een beetje weinig voor jou per dag of werd dat niet bedoeld?

Dat werd wel bedoeld. Ik snap even niet wat je met het wankelen bedoelt, aangezien die 1200 Kcal niet van B af komen, maar van een andere gozer in m'n gym wat harde woorden had (zo kwam het in ieder geval over) en mij van m'n stuk af bracht. Ik denk dat mijn volgende cut eerder op 2000 Kcal gaat zijn dan op 1000 ;)
:D

Loser, that's all..heeft geen id waar die t over heeft en kom op..exact t zelfde schema voor alles wat vrouwelijk is..:rolleyes:

• #3.988
Loser, that's all..heeft geen id waar die t over heeft en kom op..exact t zelfde schema voor alles wat vrouwelijk is..:rolleyes:

Je hebt volledig gelijk, daarom vind ik het juist zo maf dat ik me door die gozer uit het veld liet slaan. Ik ga gewoon lekker door met m'n eigen actieplan!

Hey Dwarf,

wats kebeurt?
Ui het veld laten slaan, 1200kcals... er klopt hier iets niet ???

That's the spirit Dwarf!
Gewoon lekker doorgaan met knallen! Ik durf te wedden dat meneer dieet-goeroe gewoon geïntimideerd raakt van sterke vrouwen. Of uberhaupt gezonde vrouwen - ik bedoel 1200 kcal....
/goes of in a rant

Kortom, blijven knallen jij!

Volgens mij ben je erg gevoelig voor de opmerkingen van anderen en wisselt daarom snel van plan?

wat wordt er lekker gelezen hier :roflol:

Goed zo, Dwarf
Gewoon weer back on track and **** the rest!!
Gewoon luisteren naar je trainingsmaatje en dan kom t wel goed!

Dat werd wel bedoeld. Ik snap even niet wat je met het wankelen bedoelt, aangezien die 1200 Kcal niet van B af komen, maar van een andere gozer in m'n gym wat harde woorden had (zo kwam het in ieder geval over) en mij van m'n stuk af bracht. Ik denk dat mijn volgende cut eerder op 2000 Kcal gaat zijn dan op 1000 ;)
:D

Ok, ik kan niet alle logjes volgen he, weg met die 1200kcals zou ik zeggen.
Had van jou wel verwacht dat je inmiddels een schild had opgebouwd voor dat soort type's?;)
Je traint ook niet sinds gisteren mevrouwtje.

Nee, stommigheid alom!
Terug naar m'n actieplan :fire:

Met 1200 wordt het een non-actief plan, moet er niet aan denken om daarop te teren:D

Wat een idioot. De mannelijke Sonja Bakker. En dan vooral lekker cardio idd, om de stofwisseling nog meer op zijn gat te helpen.

Ben je log een beetje aan het meelezen, ziet er goed uit!:)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven