kaza
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 96
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 72kg
+1
Enne Dwarfie, tis heus niet erg om ff twijfelen, vooral als iemand toch overtuigend overkomt, maar je hebt je herpakt en gaat weer vrolijk verder!!!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

+1
Enne Dwarfie, tis heus niet erg om ff twijfelen, vooral als iemand toch overtuigend overkomt, maar je hebt je herpakt en gaat weer vrolijk verder!!!![]()

Zo is het maar net!
---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:07 ----------
Oh, heb ik al vermeld hoe gruwelijk schandalig lekker de McFlurry Stroopwafel is?
![]()
?? (bah)Hahahaha, nee niet. Is het niet ook gruwelijk zoet?? (bah)

Ah das wel lief van jou....je bent echt aardig zeg!

1200kcals..is die vent gek ofzo...ga dan gelijk naar 400kcals...![]()
Wel verkondigen dat 'ie er verstand van heeft, en bij het vragen naar voorbeelden afhaken... Jaja...Wat een mafketel inderdaad ook.. jij weet wat goed voor je is Dwarf, dus dat moet je lekker doen![]()
1200kcals..is die vent gek ofzo...ga dan gelijk naar 400kcals...![]()
Zal ik dan maar gewoon helemaal stoppen met eten?Nog veel te veel.. beter 200 p/d en dan extra cardio zodat je verbruik rond de 3000 ligt...![]()

Dan ga ik m'n kwark missen...

Hij gaat lekker hier - vanavond weer trainen, lekker deloaden deze week.1 Advies: Ene oor in, andere uit Dwarfie! Er zijn zoveel mensen die denken het wiel te hebben uitgevonden, uiteindelijk moet je die theorieen aan je eigen realiteit staven, en daar gaat zoiets vaak mis, helemaal met zo'n praatjesmaker.
Goeiemorgen trouwens meid, alles lekkah verders?
Zo is dat! graten***huis 4 the win!!![]()

JIJ moet ook veel meer eten dan 1900 Kcal!Wat een belachelijkheid: 1200 kCal!
Ik kom aan het eind van elke week al vet energie te kort met mijn 1900 kCal, want ik ben gewoon moe als ik dan opsta en tijdens mijn workouts stort ik al in na de derde oefening ...
Jij was op de goede weg bezig, dus die richting moet je ook blijven volgen en ik heb daar alle vertrouwen in!![]()
Man, als ik 3x nies heb ik al 1200Kcal verbruikt... belachelijk!