XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.002
+1

Enne Dwarfie, tis heus niet erg om ff twijfelen, vooral als iemand toch overtuigend overkomt, maar je hebt je herpakt en gaat weer vrolijk verder!!!:p

Zo is het maar net!
:thumb:

---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:07 ----------

Oh, heb ik al vermeld hoe gruwelijk schandalig lekker de McFlurry Stroopwafel is?
:lick:

• #4.004
Hahahaha, nee niet. Is het niet ook gruwelijk zoet????? (bah)

Niet té zoet in ieder geval!
En het mooie is: ik werd er op getrakteerd als bedankje :D
(Was voor een vriend zonder auto naar de Ikea gereden om daar 3 kasten op te halen met hem)

Ah das wel lief van jou....je bent echt aardig zeg!

• #4.006
Ah das wel lief van jou....je bent echt aardig zeg!

Kleine moeite toch? En het is wel een gezellige gozer...
Dus toen hij zei dat 'ie zou trakteren op McFlurry Stroopwafel zei ik dat dat niet nodig was, maar dat ik ook geen 'nee' zou zeggen! ;)

Oh zit dat zooo, dus eigenlijk heeeel diep van binnen ging je voor de MCflurry??:p:p

• #4.008
Interessante chat-discussie gehad, gozer wilde geen voorbeelden geven van dames die hij begeleid heeft, en volgens hem begreep ik het allemaal verkeerd...

Laatst bewerkt:
Wat een mafketel inderdaad ook.. jij weet wat goed voor je is Dwarf, dus dat moet je lekker doen :thumbs:

1200kcals..is die vent gek ofzo...ga dan gelijk naar 400kcals...:rolleyes:

• #4.012
Wat een mafketel inderdaad ook.. jij weet wat goed voor je is Dwarf, dus dat moet je lekker doen :thumbs:
Wel verkondigen dat 'ie er verstand van heeft, en bij het vragen naar voorbeelden afhaken... Jaja...
1200kcals..is die vent gek ofzo...ga dan gelijk naar 400kcals...:rolleyes:
Nog veel te veel.. beter 200 p/d en dan extra cardio zodat je verbruik rond de 3000 ligt... :thumbup:
Zal ik dan maar gewoon helemaal stoppen met eten? :p

Ja gewoon in hongerstaking :D

1 Advies: Ene oor in, andere uit Dwarfie! Er zijn zoveel mensen die denken het wiel te hebben uitgevonden, uiteindelijk moet je die theorieen aan je eigen realiteit staven, en daar gaat zoiets vaak mis, helemaal met zo'n praatjesmaker.

;)

Goeiemorgen trouwens meid, alles lekkah verders? :kiss:

---------- Toegevoegd om 09:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:39 ----------

Zo is dat! graten***huis 4 the win!! :D

• #4.015
Dan ga ik m'n kwark missen... :sad:
1 Advies: Ene oor in, andere uit Dwarfie! Er zijn zoveel mensen die denken het wiel te hebben uitgevonden, uiteindelijk moet je die theorieen aan je eigen realiteit staven, en daar gaat zoiets vaak mis, helemaal met zo'n praatjesmaker.

;)

Goeiemorgen trouwens meid, alles lekkah verders? :kiss:

Zo is dat! graten***huis 4 the win!! :D
Hij gaat lekker hier - vanavond weer trainen, lekker deloaden deze week.
Laatste week ook van de opdracht die ik nu doe voor m'n werk, volgende week nieuw project, nieuw bedrijf, ander locatie! :D

Verder ben ik alvast aan het kijken wat ik wil met cutten (en eens horen wat B daar over te zeggen heeft), vooral ook qua cardio-vormen (hardlopen, spinbike etc)

Het grappige aan die praatjesmaker is dat een andere meid zijn dieet wel aan het volgen is (dezelfde meid die niet te zware gewichten wil gebruiken omdat ze niet zo gespierd wil worden), die 2,3kg kwijt in 10 dagen (en gaat nog maar eens in de drie dagen naar het toilet, met een buik die op dag 3 pijn doet).

Wat een belachelijkheid: 1200 kCal!

Ik kom aan het eind van elke week al vet energie te kort met mijn 1900 kCal, want ik ben gewoon moe als ik dan opsta en tijdens mijn workouts stort ik al in na de derde oefening ... :(

Jij was op de goede weg bezig, dus die richting moet je ook blijven volgen en ik heb daar alle vertrouwen in! :D

P.S. Wat een k*tweer buiten ... dat wordt weer in het regenpak naar de sportschool van de week.

Laatst bewerkt:
  • #4.017
Wat een belachelijkheid: 1200 kCal!

Ik kom aan het eind van elke week al vet energie te kort met mijn 1900 kCal, want ik ben gewoon moe als ik dan opsta en tijdens mijn workouts stort ik al in na de derde oefening ... :(

Jij was op de goede weg bezig, dus die richting moet je ook blijven volgen en ik heb daar alle vertrouwen in! :D
JIJ moet ook veel meer eten dan 1900 Kcal!

Ik ga door op de goede weg hoor!

Laatst bewerkt:
Man, als ik 3x nies heb ik al 1200Kcal verbruikt... belachelijk!

Ik zit op ~4000 / 4500 Kcal epr dag, en kan met moeite mijn gewicht op peil houden zoals het nu is... Ik groei er niet meer op :sad: dus moet ik naar 5000+ :eek:

Laatst bewerkt:
Blijft ook grappig van die mensen die het zelf beter weten en komen met de meest belachelijke ideeen... 1200 kcal... ja, als je graag wilt crashen op alle fronten!
Gewoon op B vertrouwen, en jezelf!
Gaat lekker met B?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven