AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.021
Blijft ook grappig van die mensen die het zelf beter weten en komen met de meest belachelijke ideeen... 1200 kcal... ja, als je graag wilt crashen op alle fronten!
Gewoon op B vertrouwen, en jezelf!
Gaat lekker met B?
Gaat best lekker, zal je de uitgebreide verhalen nog even e-mailen (kan wel vanavond worden...)
Het mooie is dat ik kan kijken hoe dat dieet gaat uitpakken bij die andere meid die 'm blindelings vertrouwt. Ben ontzettend nieuwsgierig!
Deze week even cutplanning doorspreken met B... spreek 'm donderdag pas weer (die gozer is gruwelijk druk zeg!).

• Like
Waarderingen: Sue
Ben benieuwd naar de vorderingen van dat andere meisje (alhoewel bezorgdheid misschien beter op zijn plaats is).

En alvast veel succes met de cut-planning; ben ik stiekem ook weer erg benieuwd naar!

Gaat goed!!!!! ...niet gaan cutten op 1200 cals hé..straks ben je wordt je slome poster:rolleyes:....

Moet altijd zo lachen om je scherpe opmerkingen:p

• #4.024
Gaat goed!!!!! ...niet gaan cutten op 1200 cals hé..straks ben je wordt je slome poster:rolleyes:....

Moet altijd zo lachen om je scherpe opmerkingen:p

Nee, absoluut niet cutten op 1200 Kcal!
Kan trouwens niet wachten om te beginnen met cutten, mag ondertussen wel wat van af... (VOORAL van m'n beginnend buikje!)

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:50 ----------

Decline BP
4 x 12*30kg

Flying motion
4 x 12*5kg

Incline DB Press
4 x 12*10kg

Machine frontpress
4 x 15*2,5kg

Side raises
4 x 12*5kg

Front raises
4 x 12*5kg

DB Skullcrushers gewicht per hand
4 x 12*5kg

DB kickback
12*5kg

...toen vond ik het wel weer leuk geweest - 5 kwartier, snelheidsrecord! :D
(Vond niet dat meer tricepsoefeningen wat gingen toevoegen in een deload)

Wat een volume doe normaal, waarom krijg ik altijd commentaar op mijn volume!?! hahaha :roflol:

Mooie training, i love it! Zou wel eens met jou willen trainen.. lekker 5 kwartier tot het uiterste gaan!

• #4.026
Wat een volume doe normaal, waarom krijg ik altijd commentaar op mijn volume!?! hahaha :roflol:

Mooie training, i love it! Zou wel eens met jou willen trainen.. lekker 5 kwartier tot het uiterste gaan!

Hoog volume, laag gewicht... deload hè?!

Samen trainen kunnen we wel eens doen hoor - jouw homegym of mijn sportschool?

Laatst bewerkt:
Goeie deload training dwarfje:D!

Ik ken het ik wil cutten gevoel wel zeg!:eek: Maar moet nog even doorzetten..wil namelijk niet langer als drie maanden cutten..daarna ga ik proberen in de zomer op een acceptabel bf te blijven...wanneer begon jou cut ook alweer Dwarfje en hoe ga je het aanpakken:D?

mannen moeten met mannen trainen:rolleyes:
aardig doorgewerkt dwarfie

Laatst bewerkt:

ik heb er persoonlijk niks aan om met een vrouw te trainen - no offence trouwens :D ondanks dat sommige vrouwen heel hard trainen
je bent vaak bezig met verschillende gewichten - als spotter ben je dan op belangrijke oef kwetsbaar , en juist daar moet je blindelings op elkaar kunnen vertrouwen
ik heb ook nog nooit serieus met een vrouw getraind - soms maar dat was het eigenlijk meer fun - sorry ik kan er niks anders van maken

wil je gewoon eens lekker/leuk met elkaar trainen - dan kan het natuurlijk altijd;)

• #4.032
Helder, en daar hoef je geen sorry voor te zeggen.
Hoe verder de gewichten uit elkaar liggen, hoe minder een vrouw van nut is met spotten.
Altijd zorgen voor een extra spotter in de buurt (lopen in mijn gym genoeg rond).

ik heb er persoonlijk niks aan om met een vrouw te trainen - no offence trouwens :D ondanks dat sommige vrouwen heel hard trainen
je bent vaak bezig met verschillende gewichten - als spotter ben je dan op belangrijke oef kwetsbaar , en juist daar moet je blindelings op elkaar kunnen vertrouwen
ik heb ook nog nooit serieus met een vrouw getraind - soms maar dat was het eigenlijk meer fun - sorry ik kan er niks anders van maken

wil je gewoon eens lekker/leuk met elkaar trainen - dan kan het natuurlijk altijd;)

ben het er wel mee eens ja, vooral het spot verhaal.

en vrouwen horen thuis, op het nest :D

• #4.037
:mad:

Shame on us :sad:

Yes ma'am :sad:

:D

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven