peetjuh83
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 714
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mannen moeten met mannen trainen
aardig doorgewerkt dwarfie

Nope ben ik het niet mee eens, Normaal train ik altijd samen met mijn mannetje..squatten, banken etc..en help ik m altijd indien nodig..(niet vaak nodig dus..) Ik denk als je echt een spotter nodig hebt bv met banken.. dan gaat het eigenlijk maar om een paar kg's die je zelf niet meer omhoog krijgt en dmv een spotter dus wel..als die spotter zich het leplazarus moet tillen betekend het dus eigenlijk dat het teveel gewicht is voor diegene die aan het banken is..
maar ieder heeft natuurlijk zn voorkeur om wel met iemand te trainen, vrouw of niet..

True... alleen met decline bankdrukken moet je wel het hele gewicht kunnen oppakken, en daarmee train in dan wel m'n deadlift, maar B drukt meer weg dan de 80kg die ik DL...![]()

Is Nooit de bedoeling om het hele gewicht over te pakken..
Vb als je maatje met bv 150kg aan t squatten is en die zakt bv door zn benen heen, nou dan maakt t niet uit of je vrouw of man bent maar die help je dan echt niet meer hoor, die vang je dan echt niet op..
Maar miss hebben we zo hier en daar verschillende meningen qua spotten..dat kan, no offence natuurlijk..
Ging in principe over t feit of vrouwen kunnen spotten ja of de nee
Mijn mening is dus duidelijk en ik zeg ja..hahaha
), bij een vrouw zal dat altijd langer duren dus dan lig je er wat langer onder. Zelfde bij banken, mocht je het gewicht om wat voor reden niet houden dan moet ze wel eerst die halter van je af tillen. 
Al zijn er natuurlijk best vrouwen die veel sterker zijn dan de gemiddelde kerel snap je hopelijk hoe ik het zie![]()

Vrouwen kunnen zeker spotten, maar ik heb toch veel liever een sterke gast als spotter dan een vrouw (of ze moet natuurlijk heel sterk zijn) als ik zwaar ga. Als je 150kg aan het squatten ben en je zakt door je benen zou een man je snel onder het gewicht uit moeten kunnen helpen (zo niet dan is hij ook geen goede spotter), bij een vrouw zal dat altijd langer duren dus dan lig je er wat langer onder. Zelfde bij banken, mocht je het gewicht om wat voor reden niet houden dan moet ze wel eerst die halter van je af tillen.
En het voordeel van een sterke spotter is dat je nog wat reps met spot kan doen om helemaal leeg te gaan.
Al zijn er natuurlijk best vrouwen die veel sterker zijn dan de gemiddelde kerel snap je hopelijk hoe ik het zie![]()

)Ja ik snap het wel..maar heb toch ook mijn eigen visie..als t fout gaat met dit soort gewichten..dan gaat t goed fout en zal een spotter nog weinig voor je kunnen betekenen..en moeten er toch meerdere mensen komen om een 150kg wgende halter van je af te tillen, dat doet 1 spotter oook niet ff van de grond af denk ik zo..maar goed..ieder zn eigen waarheid..was overigens geen aanval ofzo hoor..laat dat wel even duidelijk zijn..ajb
( ben ik zeker sterker dan de gemiddelde man..)

true! al zou een beetje sterke kerel wel zo 150kg moeten kunnen deadliften. beste is maar gewoon niet dat gewicht laten vallen![]()

Goedemorgen! (kan nog net)

Goedemorgen! (kan nog net)
Ja, plannen om morgen benen te deloaden...
Moet trouwens niet gekker worden op m'n werk: dit is de laatste week dat ik op dit project zit, en ik ben nu al volledig klaar met m'n werkzaamheden!

Betaald aan het Internetten. En cursusmateriaal aan het lezen (voor vanavond)
Betaald aan het Internetten. En cursusmateriaal aan het lezen (voor vanavond)
Morgen heb ik een dagje "thuiswerken", vrijdagochtend nog naar kantoor om urenbon etc. in te leveren.

Ik verveel me...

Hier ook al!

Nope ben ik het niet mee eens, Normaal train ik altijd samen met mijn mannetje..squatten, banken etc..en help ik m altijd indien nodig..(niet vaak nodig dus..) Ik denk als je echt een spotter nodig hebt bv met banken.. dan gaat het eigenlijk maar om een paar kg's die je zelf niet meer omhoog krijgt en dmv een spotter dus wel..als die spotter zich het leplazarus moet tillen betekend het dus eigenlijk dat het teveel gewicht is voor diegene die aan het banken is..
maar ieder heeft natuurlijk zn voorkeur om wel met iemand te trainen, vrouw of niet..
etje , en dan heeft hij het goed gezien , want hij kan zich aan jou optrekken - maar ik denk dat we hier over een uitzondering hebben - normaliter als een man een beetje progressie wil maken , qua training , intensiviteit , gewichten dan moet je een mannenmaatje vinden en geen vrouwenmaatje - maar als het voor jullie werkt - vooral doorgaan ermee