XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
:roflol:

Ik heb nog nooit ge deload :tanden:

Oh, bijna aan de cut en de deload zit er weer op...
Ik ben errug benieuwd, Dwarf!

So am I :)

Wat ga je allemaal veranderen nu je weer gaat cutten qua voeding en training?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.084
Oh, bijna aan de cut en de deload zit er weer op...
Ik ben errug benieuwd, Dwarf!
Nog 1 training hoor... dan zit de deload er inderdaad op!
So am I :)

Wat ga je allemaal veranderen nu je weer gaat cutten qua voeding en training?
Voeding op 2000 schone Kcals, training weer zwaar op 8 tot 12 reps (zoals het eigenlijk was), 30 min. cardio na KT - verhogen wanneer dit nodig blijkt (extra dagen).
Heb nog een flinke discussie over compounds (zie ook eerdere discussie hier in log)...

Nou eh, ben weer bij hoor, tjonge jonge ff 2 dagen of 3 niet geweest en heb al weer 3 series gemist.

He...ik heb nog wel 2 f 3 van die vrijkaarten en die zijn nog wel even geldig. Als het een grote actie wordt met meerdere ladies moet ik ff kijken of ik wat kan regelen.

Greetz

• #4.086
DB romanian DL
4 x 12*12,5kg

Lying legcurl
4 x 12*10kg

Legextensions
4 x 12*35kg

45 graden legpress
4 x 12*70kg

Standing calf raises
4 x 12*40kg

Squats overgeslagen: heb een zeurend spiertje in m'n bovenbeen, best last van.
Snelheidsrecord gebroken vandaag: was in minder dan een uur klaar, sterker nog: in minder dan 1,5 uur was ik op en neer (deur tot deur: 4,1km fietsen enkele reis).

---------- Toegevoegd om 19:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:56 ----------

Nou eh, ben weer bij hoor, tjonge jonge ff 2 dagen of 3 niet geweest en heb al weer 3 series gemist.

He...ik heb nog wel 2 f 3 van die vrijkaarten en die zijn nog wel even geldig. Als het een grote actie wordt met meerdere ladies moet ik ff kijken of ik wat kan regelen.

Greetz
Kijken wat je kan regelen ;)
Even informeren of we snel willen afspreken, of na 4 april (Miss H heeft dan haar wedstrijd).

Nou volgens mij ben je wel klaar met je deload of niet??

Uhm nou kijk wel of ik wat kan regelen, en qua tijd, zou niet weten hoe wij het moeten aanpakken. Jij wel. mijn toetsenbord doet ineens raar, maar ik bedoel een heel groot vraagteken ipv een punt en de laatste zin in aanhaaltekens en sorry voor de vervuiling.

x

• #4.088
Ik ben er wel klaar mee ja (geestelijk), maar vind dat ik de week af moet maken, dus overmorgen laatste deloadtraining.

Voor de meet: eerst eens kijken welke datum wij willen (beetje rekening houden met andere dames), dan definitief maken wie er komen (en hoeveel kaarten er geregeld moeten worden, of wat de kosten zijn), en dan kunnen we gaan knallen! :D

hee dwarfie
stel je voor
je gooit je volume in reps flink naar beneden
maar je intensiviteit van je kg's bouw je op
tussen de 50 en 80 % van je 1rm
ook dit is deload , je gaat dan niet zo heel veel
naar beneden in kg's en blijft dus intensief bezig
maar je rep-volume gaat wel dratisch naar beneden

• #4.090
hee dwarfie
stel je voor
je gooit je volume in reps flink naar beneden
maar je intensiviteit van je kg's bouw je op
tussen de 50 en 80 % van je 1rm
ook dit is deload , je gaat dan niet zo heel veel
naar beneden in kg's en blijft dus intensief bezig
maar je rep-volume gaat wel dratisch naar beneden

Klinkt best goed - (bedoel je tot 5 reps?) kun je me uitleggen waarvoor dit beter / handiger is dan 8 tot 12 reps?

Oke misschien zijn de weekenden dan het handigst:

Tijden van mijn Sp-school:
Vrij :0600-2230
Zat :0800-1730
Zon :0900-1000

Greetz

Goeie training Dwarf, en dat je een keer niet squat geeft niet.. leg press is voor de afwisseling prima ;)

Een meet...?? Waar..?? Ikke wil ook:rolleyes:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven