MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.101
Vrouwen-meet ;)

Ja Duh.. wij mogen er toch ook niet bij als jullie een mannenmeet hebben??

(ineens allemaal jaaaaaa):p

Persoonlijk moeten jullie maar kijken wanneer het jullie uitkomt hoor..zoieso voor mijn wedstrijd is best wel pittig..omdat ik t druk heb qua trainingsschema, cardio en dan nog..zie je mij al aankomen met allemaal bakkies Broccoli, vis etc??? hahahaha
Maar t lijkt me wel gezellie..(waar moet t gaan plaatsvinden eigenlijk??)

• #4.103
Ja Duh.. wij mogen er toch ook niet bij als jullie een mannenmeet hebben??

(ineens allemaal jaaaaaa):p

Persoonlijk moeten jullie maar kijken wanneer het jullie uitkomt hoor..zoieso voor mijn wedstrijd is best wel pittig..omdat ik t druk heb qua trainingsschema, cardio en dan nog..zie je mij al aankomen met allemaal bakkies Broccoli, vis etc??? hahahaha
Maar t lijkt me wel gezellie..(waar moet t gaan plaatsvinden eigenlijk??)
Denk dat de heren het echt niet leuk gaan vinden tussen de dames... daarbij is het voor de dames onderling juist eens lekker om samen te gaan trainen tussen andere gemotiveerde vrouwen!
Eigen bakjes eten meenemen geen bezwaar - ook ik zal (afhankelijk of ik een junkdag heb of niet) eigen eten meenemen. Locatie etc.: zie je karma ;)

• #4.104
maak me gek: heb zelfs een lichte spierpijn in m'n kuiten!

Helaas een vrouwen meet:(...

Geniet van de spierpijn Dwarfje!

• #4.107
spierpijn in je kuiten haha nice :D

Huh? ik heb altijd spierpijn in m'n kuiten ???

Huh? ik heb altijd spierpijn in m'n kuiten ???

ja snap ook niet wat daar bijzonder aan is......je moet gewoon zo hard door gaan met kuiten tot de kramp erin schiet......dan heb je altijd spierpijn aan je kuiten en groeien ze ook goed

• #4.112
Laatste deloadtraining:

Latpulldown - breed
4 x 12*25kg

BB row
4 x 12*30kg

Reverse grip pulldown - smal
2 x 12*35kg
2 x 12*30kg

Machine row
4 x 12*10kg (per hand)

Bent over raise
4 x 12*5kg

Upright cable row
12*15kg
3 x 12*20kg

Cable curl
4 x 12*15kg

---------- Toegevoegd om 11:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:36 ----------

Oh, en junkdag: zie mij eens genieten van een boterham met pindakaas en een boterham met hagelslag! :lick:

Sjonge jonge... dit is al de tweede boterham met pindakaas die ik vandaag op DBB tegenkom... de junk hangt in de lucht! (Sue nog even volhouden tot vanavond :D)
Ja... woensdag... bereid je maar goed voor :p We gaan lekker bankdrukken :D

• #4.114
Sjonge jonge... dit is al de tweede boterham met pindakaas die ik vandaag op DBB tegenkom... de junk hangt in de lucht! (Sue nog even volhouden tot vanavond :D)
Ja... woensdag... bereid je maar goed voor :p We gaan lekker bankdrukken :D

Geen benen woensdag? (Bankdrukken vind ik wel leuk!)

Gekke is dat ik met m'n nieuwe eetschema wel pindakaas eet, maar vind het zo lekker :o
Oh, en vanochtend snelheidsrecord: binnen 45 minuten stond ik weer buiten de gym! :D

oh... lekker, tellen is ook een vak :p
Inderdaad... benen... Nou wat wil je liever? Trisets of 4x50 :p

Héé sinds wanneer is een boterham met pindakaas cheaten! :fuu:

Mooie training weer Dwarf, heerlijk volume :heart:

oh... lekker, tellen is ook een vak :p
Inderdaad... benen... Nou wat wil je liever? Trisets of 4x50 :p

Sue, wil je mij eens uitleggen waar je trisets zitten of lees ik het nu verkeerd? ;)

:D

Ziet er netjes uit, as usual, Dwarf!
Oh, en yay for pindakaas! (Ik vind het vooral lekker om een theelepel pindakaas at random te 'snacken' bij een maaltijd, op brood ben ik vanaf gekickt :P)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven