Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hahahahaDenk dat de heren het echt niet leuk gaan vinden tussen de dames... daarbij is het voor de dames onderling juist eens lekker om samen te gaan trainen tussen andere gemotiveerde vrouwen!Ja Duh.. wij mogen er toch ook niet bij als jullie een mannenmeet hebben??
(ineens allemaal jaaaaaa)
Persoonlijk moeten jullie maar kijken wanneer het jullie uitkomt hoor..zoieso voor mijn wedstrijd is best wel pittig..omdat ik t druk heb qua trainingsschema, cardio en dan nog..zie je mij al aankomen met allemaal bakkies Broccoli, vis etchahahaha
Maar t lijkt me wel gezellie..(waar moet t gaan plaatsvinden eigenlijk??)

ik denk dat geen enkele man op DBB daar bezwaar tegen zou hebbenJa Duh.. wij mogen er toch ook niet bij als jullie een mannenmeet hebben??

Hoezo 'helaas'? Wij gaan best lol hebben!Helaas een vrouwen meet...
Geniet van de spierpijn Dwarfje!

...en daarom zijn jullie ook niet uitgenodigdik denk dat geen enkele man op DBB daar bezwaar tegen zou hebben![]()

Sjonge jonge... dit is al de tweede boterham met pindakaas die ik vandaag op DBB tegenkom... de junk hangt in de lucht! (Sue nog even volhouden tot vanavond)
Ja... woensdag... bereid je maar goed voorWe gaan lekker bankdrukken
![]()

Geen voorkeur, doodgaan doe ik tochoh... lekker, tellen is ook een vak
Inderdaad... benen... Nou wat wil je liever? Trisets of 4x50![]()

don't tempt meGeen voorkeur, doodgaan doe ik toch
Je gaat toch niet filmen hè?!

Geen voorkeurGeen voorkeur, doodgaan doe ik toch
Je gaat toch niet filmen hè?!
Dwarf aan de 4x50 benen dus.

oh... lekker, tellen is ook een vak
Inderdaad... benen... Nou wat wil je liever? Trisets of 4x50![]()