Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.121
Héé sinds wanneer is een boterham met pindakaas cheaten! :fuu:

Mooie training weer Dwarf, heerlijk volume :heart:
Sue, wil je mij eens uitleggen waar je trisets zitten of lees ik het nu verkeerd? ;)

:D
Niet in eetschema = cheat, hoe gezond het ook mag wezen ;)
Sue had het over de manier van trainen, 4x50 (reps), en niet in supersets (2 oefeningen), maar in trisets (3 oefeningen supersetten)
Ziet er netjes uit, as usual, Dwarf!
Oh, en yay for pindakaas! (Ik vind het vooral lekker om een theelepel pindakaas at random te 'snacken' bij een maaltijd, op brood ben ik vanaf gekickt :P)
Ben nog steeds gek op pindakaas, en cashewnoten!
Eigenlijk ben ik alleen niet zo gek op brood, maar af en toe zo als gisteren met hagelslag en eentje met pindakaas... :lick:

Ben nog steeds gek op pindakaas, en cashewnoten!
Eigenlijk ben ik alleen niet zo gek op brood, maar af en toe zo als gisteren met hagelslag en eentje met pindakaas... :lick:

Hagelslag en pindakaas heb ik nooit begrepen. Net alsof je snickers op brood hebt. En ik vind snickers heerlijk, maar niet op brood :D
Maar goed, junken is tres persoonlijk denk ik. Glad you enjoyed it! (En nog best een 'nette' junksnack ook)

Brood is gewoon hardstikke makkelijk:)

• #4.124
Hagelslag en pindakaas heb ik nooit begrepen. Net alsof je snickers op brood hebt. En ik vind snickers heerlijk, maar niet op brood :D
Maar goed, junken is tres persoonlijk denk ik. Glad you enjoyed it! (En nog best een 'nette' junksnack ook)
Samen op 1 boterham? :no:
:kots:

Nee, 1 boterham met pindakaas en 1 boterham met hagelslag!
Brood is gewoon hardstikke makkelijk:)
Dat wel, maar ben er niet gek op ;)

Samen op 1 boterham? :no:
:kots:

Nee, 1 boterham met pindakaas en 1 boterham met hagelslag!

Dat wel, maar ben er niet gek op ;)

Ah, het is je vergeven :P Dan ben ik het met je eens wb de lekkerheid /grin
Ik heb nogal wat huisgenoten die er een sport van maken rare combinaties van broodbeleg te verzinnen (en weg te krijgen)

• #4.126
Ah, het is je vergeven :P Dan ben ik het met je eens wb de lekkerheid /grin
Ik heb nogal wat huisgenoten die er een sport van maken rare combinaties van broodbeleg te verzinnen (en weg te krijgen)
Ik was er ook zo een ;)
Kipfilet, pindakaas, sla, zoete chilisaus en komkommer was best prima te doen, afgezien van de voedingswaarde :eek: (uit de tijd dat ik nog op kamers woonde en heel veel te zwaar was).

hahaha, ik eet ook geen brood, maar ik doe ook wel eens kipfilet met pindakaas op een cracker of rijstenwafel!
Goeie combi meteen een zooitje voedingswaardes binnen :D

peanut butter - jammie

brood met pindakaas, kipfilet en sambal :meal:

... Hoewel ik gewoon al weet dat ik kipfilet en pindakaas geen lekkere combi ga vinden, ben ik nu toch nieuwsgierig geworden! Darn you guys :D

En DW: jouw combi klinkt errug lekker, alhoewel ik de pindakaas eraf zou halen. Denk ik. /grin
Misschien eens op een junkdag/ junkmaaltijd.

Is het nou afgelopen met die lekkernijen!!! :(
Dwarf... woensdag gaan we rug doen (haha, het is net als het weer he :p) en bicepssssss

He Dwarf, gaat goed met je zo te horen... laatste deload training ziet er ook goed uit. Beetje goed weekend gehad? ;) Iig genoeg lekker eten praat in je topic :p haha

En woensdag samen trainen met Sue? leuk leuk! Ben benieuwd, ik ga je logje proberen beter bij te houden :p. De laatste tijd enkel kort op dbb rond gespookt dus zijn nog wel wat meer logjes die ik beter moet bijhouden :o

• #4.136
Is het nou afgelopen met die lekkernijen!!! :(
Dwarf... woensdag gaan we rug doen (haha, het is net als het weer he :p) en bicepssssss
Kijken of ik dan eens bicep-spierpijn ga krijgen... ;)
Lekkernijen is inderdaad over - vanochtend weer begonnen met minder Kcal en straks aan de KT + cardio!
He Dwarf, gaat goed met je zo te horen... laatste deload training ziet er ook goed uit. Beetje goed weekend gehad? ;) Iig genoeg lekker eten praat in je topic :p haha

En woensdag samen trainen met Sue? leuk leuk! Ben benieuwd, ik ga je logje proberen beter bij te houden :p. De laatste tijd enkel kort op dbb rond gespookt dus zijn nog wel wat meer logjes die ik beter moet bijhouden :o

Gisteren de zolder weer meer kleur gegeven (nou nog 1 stukje schuine kant schilderen, en de andere rechte muur behangen & schilderen), binnenkort vloer leggen en dan is de zolder klaar (hèhè..) Verder niet heel veel gedaan...

Ja, lekker weer eens trainen met Sue - kan ik haar vertellen hoeveel progressie ze heeft gemaakt (en kan zij mij vertellen dat een cut wel op z'n plaats is :p).

No prob wb logje... er is hier voldoende off-topic geklets om deze niet heel strikt bij te houden ;)

En wat voor Kt wordt het vandaag?

• #4.140
Geïnspireerd door een andere training heb ik vandaag FB gedaan... Voordat de hele discussie losbarst: ja, het zijn compounds - zie het maar als luisteren naar mijn loglezers en een begeleider waarvan ik (langzaam aan) niet zo goed weet wat ik er aan heb... (geen verdere uitleg).

Frontsquat
12*15kg
12*20kg
6+6*25kg (bar begon te rollen..)
12*30kg
2*35kg (schouders beurs)
>Die olympic grip wil nog niet lukken, zometeen weer eens opzoeken op YouTube...

Military Press (staand dus)
12*bar+10kg
12*bar+12,5kg
8*bar+12,5kg
8*bar+12,5kg
>Iemand enig idee hoe zwaar een korte halter is? (zelfde lengte als die bodypump-dingen, maar dan van hetzelfde metaal als de olympic bars)

rows - zelfde korte halters
12*bar+12,5kg
12*bar+20kg
12*bar+25kg
12*bar+30kg

Bench Press (flat)
12*20kg
12*30kg
10*40kg
6*50kg (met lichte spot)

Assisted tricep dip
12*BW-25kg
6*BW-20kg
>Bang voor dezelfde (schouder)blessure heb ik besloten deze oefening niet meer te doen na schoudertrainen

Legraises / kneeraises (romanian chair)
2*12 / 2*12
> DW traint weer eens abs... moet niet gekker worden!
(ofwel: hekel aan, en te lang al niet meer gedaan...)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven