AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
>Iemand enig idee hoe zwaar een korte halter is? (zelfde lengte als die bodypump-dingen, maar dan van hetzelfde metaal als de olympic bars)

Ik dacht ongeveer 10kg, was het er eentje van 180cm?

Goeie zware training, flink volume op alleen maar compounds poeh poeh.. die zul je wel voelen?

Top training! ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.142
Ik dacht ongeveer 10kg, was het er eentje van 180cm?

Goeie zware training, flink volume op alleen maar compounds poeh poeh.. die zul je wel voelen?

Top training! ;)

Nee joh, een KORTE!
Tegen de 1,20m denk ik...

Deze training voel ik wel zeker... wilde eigenlijk beginnen met bankdrukken, maar er was helemaal niemand, en zonder spotter vind ik dat iets te spannend ;)

Nee joh, een KORTE!
Tegen de 1,20m denk ik...

Deze training voel ik wel zeker... wilde eigenlijk beginnen met bankdrukken, maar er was helemaal niemand, en zonder spotter vind ik dat iets te spannend ;)

Kan ik me voorstellen ;)

Zo eentje van 1,20m is c.a. 5 kilo :o

Ik ben toch wel benieuwd waarom je opeens je twijfels hebt over B... Vorige week was je nog zo vol lof.

Mooooooie training!
Ik ben trots op je, Dwarf!

goedzo dwarf, lekker knallen op de compounds. ik vermoed dat je er een stuk harder op zal gaan!

Ik ben toch wel benieuwd waarom je opeens je twijfels hebt over B... Vorige week was je nog zo vol lof.

Ja, dat vraag ik me ook wel af (geen kritiek, hoor). ;)

Sommige mensen op mijn sportschool en misschien ook hier op het forum vertelden tegen mij dat ik niet zoveel van trainingsschema moest veranderen en iets gewoon zes weken moest volhouden ... :p

Niettemin een sterke training weer: top!

• #4.148
Twijfel komt niet zomaar, maar geleidelijk.
Het is niet zo dat het een waardeloze vent is, maar ik twijfel wel wat ik aan 'm heb.

Het is niet zo dat het een waardeloze vent is, maar ik twijfel wel wat ik aan 'm heb.

Net als met je voeding; volg je gevoel.
(Dat beruchte vrouwelijke instint :P)

Een steun in de rug van een trainer/ mede-BBer is fijn, maar als said steun om wat voor reden dan ook minder en minder begint te worden, moet je keuzes maken.

Succes either way!

Oké, maar wil je ook vertellen waarom? Want eerst had je een blind vertrouwen in hem, hoezo begin je nu dan twijfels te krijgen?

En wat zijn je verdere plannen of weet je dat nog niet? Wel verder met B of je eigen plan trekken? Of weer een andere begeleider zoeken?

ik lees dat je bar begint te rollen bij je frontsquat.
Nu ik doe ze op de manier zoals rockel. bar volledig rustend op de voorste schouders (de put) handen in elkaar geboven voorruit iets boven je neus.

Maar of dit je gaat helpen weet ik niet..

anders trainen op die olympic grip

bij olympic grip gaat de bar niet rollen, als je je ellebogen maar goed omhoog duwt.

• #4.154
Dus je gaat weer echt beginnen met cutten? Was wel een erg korte bulk dan :)
Veel te kort, volgende keer eerder beginnen. Voor de ervaring was het wel interessant, ook al zal ik er nou niet veel aan hebben gehad. Wil niet bulkend de zomer door...
Oké, maar wil je ook vertellen waarom? Want eerst had je een blind vertrouwen in hem, hoezo begin je nu dan twijfels te krijgen?
En wat zijn je verdere plannen of weet je dat nog niet? Wel verder met B of je eigen plan trekken? Of weer een andere begeleider zoeken?
Ik begin steeds meer twijfels te krijgen over zijn manier van werken / aanpakken, voelt gewoon niet 100% goed... Verder weet ik het nog niet zo, wil in ieder geval vetpercentage verlagen, en lager komen dan vorig jaar (dat is niet zo moeilijk: zo laag zat ik niet).

• #4.155
ik lees dat je bar begint te rollen bij je frontsquat.
Nu ik doe ze op de manier zoals rockel. bar volledig rustend op de voorste schouders (de put) handen in elkaar geboven voorruit iets boven je neus.

Maar of dit je gaat helpen weet ik niet..

anders trainen op die olympic grip
Heb je een voorbeeld hoe jij 'm doet? Snap het niet helemaal... (youtube?)
bij olympic grip gaat de bar niet rollen, als je je ellebogen maar goed omhoog duwt.
Ik deed crossed grip, aangezien ik die olympic grip niks vond. Zie nu dat ik de olympic grip verkeerd deed!
http://www.youtube.com/watch?v=yHu4jhUbx9M&feature=fvw
zoals 0.48 - zo is hij uitgelegd door de "trainer" van m'n sportschool. (of ik heb er echt geen zak van begrepen...)
Volgende keer maar proberen...

Gaat je wel lukken hoor met %
Wij gaan geblokt de zomer door :p

zoals 0.48 - zo is hij uitgelegd door de "trainer" van m'n sportschool. (of ik heb er echt geen zak van begrepen...)
Volgende keer maar proberen...
oja, dat werkt niet nee :D
nee het is gewoon ellebogen omhoog duwen, met paar vingers beetje op z'n plek houden, en zorgen dat je ellebogen omhoog geduwd blijven, ook als je zwaar gaat. als je dat niet doet gaat ie rollen en dat doet pijn

Nou, weet ik ook gelijk hoe ik een front squat doe... very useful!

Ik ga um strakkies meteen doen ghehehe

Hoe is ut hier verders, Dwarfsken?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven