- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
probeer je werksets eens te trainen in de 70/90 % marge van je 1rm
en dan zal ik nog eens aan je vragen of je het weining oef vind![]()

Cardio, wordt tijdens mijn cut ook het laatste redmiddel..heb er zo'n hekel aan![]()

Hoho, was wel een zware training hoor - had het alleen over het AANTAL oefeningen...
---------- Toegevoegd om 10:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:40 ----------
ik ook , daar gaat men nl de fout in
het gaat daadwerkelijk om die sets die er echt om doen
je kan heel veel doen , maar tegelijk ook heel weinig - compris![]()

Helemaal niks...
Raar eigenlijk, was wel kapot gisteren!

Huh?

Huh?
Is de hoeveelheid spierpijn te linken aan de hoeveelheid eten?
![]()

En de tijdstippen waarop je eet
Nu ja, ik spreek natuurlijk enkel van mijn ervaring, maar als ik cut of te weinig
eet, heb ik gelijk problemen met herstel en dus ook regelmatiger spierpijn. Niet
genoeg building blocks om de schade te herstellen denk ik.

En de tijdstippen waarop je eet
Nu ja, ik spreek natuurlijk enkel van mijn ervaring, maar als ik cut of te weinig
eet, heb ik gelijk problemen met herstel en dus ook regelmatiger spierpijn. Niet
genoeg building blocks om de schade te herstellen denk ik.
te vinden maar dat ging niet zo goed.
Huh?
Is de hoeveelheid spierpijn te linken aan de hoeveelheid eten?
![]()

Hee dwarfje.. je gaat erg lekker ! Aangezien jij aardig wat van voeding afweet, hoe sta jij tegenover muesli in de kwark voor het slapen gaan ?
Het is natuurlijk lekker om te vullen maar zal dat hoge percentage aan koolhydraten niet omgezet worden in vet. Ik heb geprobeerd het antwoord opte vinden maar dat ging niet zo goed.