XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
probeer je werksets eens te trainen in de 70/90 % marge van je 1rm
en dan zal ik nog eens aan je vragen of je het weining oef vind;)

Cardio, wordt tijdens mijn cut ook het laatste redmiddel..heb er zo'n hekel aan:eek::mad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.183
probeer je werksets eens te trainen in de 70/90 % marge van je 1rm
en dan zal ik nog eens aan je vragen of je het weining oef vind;)

Hoho, was wel een zware training hoor - had het alleen over het AANTAL oefeningen...
;)

---------- Toegevoegd om 10:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:40 ----------

Cardio, wordt tijdens mijn cut ook het laatste redmiddel..heb er zo'n hekel aan:eek::mad:

Nou, ik ben van mening dat je beter meer kunt eten en cardio kan doen, dan afvallen zonder cardio (ofwel: door minder eten). Nu even m'n gewicht in de gaten houden, lijkt erop alsof ik te weinig eet...

:D

Hoho, was wel een zware training hoor - had het alleen over het AANTAL oefeningen...
;)

---------- Toegevoegd om 10:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:40 ----------

ik ook , daar gaat men nl de fout in
het gaat daadwerkelijk om die sets die er echt om doen
je kan heel veel doen , maar tegelijk ook heel weinig - compris;)

En? nog spierpijn in je biceps? En/of rug? :D:D:D

Huh?
Is de hoeveelheid spierpijn te linken aan de hoeveelheid eten?
???

En de tijdstippen waarop je eet ;)

Nu ja, ik spreek natuurlijk enkel van mijn ervaring, maar als ik cut of te weinig
eet, heb ik gelijk problemen met herstel en dus ook regelmatiger spierpijn. Niet
genoeg building blocks om de schade te herstellen denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.190

Nu ja, ik spreek natuurlijk enkel van mijn ervaring, maar als ik cut of te weinig
eet, heb ik gelijk problemen met herstel en dus ook regelmatiger spierpijn. Niet

Ik ben zondag begonnen met te minderen in Kcals...
:o

me 2, ik eet de laatste tijd meer carbs en m'n herstel is stukken beter

Hee dwarfje.. je gaat erg lekker ! Aangezien jij aardig wat van voeding afweet, hoe sta jij tegenover muesli in de kwark voor het slapen gaan ?
Het is natuurlijk lekker om te vullen maar zal dat hoge percentage aan koolhydraten niet omgezet worden in vet. Ik heb geprobeerd het antwoord op :google: te vinden maar dat ging niet zo goed.

Dat geen spierpijn probleem ken ik wel een beetje. In rug en biceps heb ik ook vrijwel nooit spierpijn, en zelfs nooit echt gehad :(

Maar ik heb niet het idee dat deze spiergroepen achterlopen, dus no worries.. er is nog hoop :thumbs:

Huh?
Is de hoeveelheid spierpijn te linken aan de hoeveelheid eten?
???

Met optimale voeding herstel je ook optimaal, it's that simple ;)

Hee dwarfje.. je gaat erg lekker ! Aangezien jij aardig wat van voeding afweet, hoe sta jij tegenover muesli in de kwark voor het slapen gaan ?
Het is natuurlijk lekker om te vullen maar zal dat hoge percentage aan koolhydraten niet omgezet worden in vet. Ik heb geprobeerd het antwoord op :google: te vinden maar dat ging niet zo goed.

Ik ben dan Dwarf wel niet, maar kan wel proberen je vraag te beantwoorden, want Dwarf ligt nu te chillen op de bank met een kop koffie als ik me niet vergis :)

Je lichaam heeft behoefte aan een bepaald aantal koolhydraten per dag. Of je die koolhydraten nu verspreid over de dag eet, of allemaal 's avonds laat in 1 maaltijd.. dat maakt niet uit voor afvallen of aankomen. (nu heeft het timen van koolhydraten wel een meerwaarde, maar even los van dat maakt het niet uit).

Als je 's avonds traint vind ik muesli door je kwark zo'n probleem nog niet, dan heb je immers kh's nodig om het herstel in gang te zetten. Maar op een rustdag zou ik toch de koolhydraat inname naarmate de dag vordert afbouwen.

Koolhydraten, eiwitten of vetten worden niet zomaar in vet omgezet, maar een teveel aan kilocalorieën wel. Daarnaast bestaat muesli hoofdzakelijk uit complexe kh's, en de suikers die erin zitten uit fruit hebben een lage GI (google maar GI fructose) dus zo erg is het helemaal niet.

Laatst bewerkt:
Ja namens dwarf, ze is ff een boekie aan het lezen.....maar Ace heeft als waarnemend adviseur de taken voor de tijd even overgenomen.

einde bericht

:zuip:

---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:26 ----------

Gessellug!!! Hiero!!!

Of niet soms!?! :popcorn2:

:popcorn: Nou inderdaad!

---------- Toegevoegd om 22:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:33 ----------

:joint:He bier iz op hebbie nog wat???

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven