Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan een stuk dieper frontsquatten dan regulier - vandaar dat ik deze liever doe. Grip is wel een uitdaging...Lekkere training weer Dwarf, alleen die frontsquat... iedereen doet hem, is die nou echt zo lekker of wa?![]()
Hij is nog steeds ziek, tot de tijd dat 'ie beter is train ik in ieder geval alleen.Nog even een vraagje: train je nou helemaal niet meer met B? Of kwam het vandaag gewoon zo uit?
Goed om te zien dat je de beentjes niet verwaasloost, want die moet je natuurlijk ook gewoon trainen!
Veel plezier vanavond en succes met je optreden!

Ik kan een stuk dieper frontsquatten dan regulier - vandaar dat ik deze liever doe. Grip is wel een uitdaging...
Ben benieuwd wanneer de frontsquat goed genoeg gaat om degelijke gewichten te gaan gebruiken...
Hij is nog steeds ziek, tot de tijd dat 'ie beter is train ik in ieder geval alleen.
Ik wilde wel een ander trainingsschema, dus daar ben ik zelf maar mee bezig om samen te stellen...
---------- Toegevoegd om 14:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:55 ----------
Als er IETS bij mij niet verwaarloosd moet worden dan zijn het wel m'n benen
Optreden hoef ik vanavond alleen maar te fotograferen, en da's mooi - ik verveel me anders nogal snel...![]()
Zijn quarter squats dan een van de dingen van B waar je je twijfels bij had? Aangezien je blijkbaar toch liever dieper gaat? (Ja, nieuwsgierig.)

Niet anders dan de andere sets... ik heb nu specifiek 1 of 2 sets die ik doe om op te warmen, dan 3 sets zwaar op hetzelfde gewicht. De zware sets wil ik op 8 tot 12 reps houden.

Beide nog niet...

Ja, principe heb ik wel eens gedaan, maar niet goed / uitgebreid / consequent toegepast...
Lijkt me ook vrij lastig om je reps hetzelfde te kunnen houden...
Nou eerst nog een nieuw trainingsschema om het op toe te passenValt best mee, probeer het eens op een oefening zoals lat pull down.. die kun je snel en makkelijk in gewicht verlagen![]()

Wat adviseer je dan in een cut?Als ik jou was zou ik mijn trainingsschema aanpassen op de doelen die je wilt bereiken in de komende periode, zo is het toch?
Ik wil bijvoorbeeld meer kracht ontwikkelen tot juni, dus ben ik overgestapt naar 5x5.
Klasse trouwens als je zware werksets 8 - 12 reps kunt volhouden, hoor.![]()

reprange wil ik denk ik wel tussen 8 - 12 houden, gaat me meer om de oefeningen zelf die ik nog wat moet uitvogelen (straks eens terugbladeren in m'n boekje - heb er al eerder over nagedacht).Voor een cut hoef je je trainingen niet perse aan te passen. Zolang je je spieren maar stimuleert om zichzelf niet af te breken, verders maakt het niet uit. Opzich wel leuk om eens wat anders te proberen natuurlijk, al eens aan 5x5 gedacht?![]()