AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nee alles op. Tijd om te slapen, truste :hello:

Oh okeeee, slaap lekkerrrr

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.203
Hee dwarfje.. je gaat erg lekker ! Aangezien jij aardig wat van voeding afweet, hoe sta jij tegenover muesli in de kwark voor het slapen gaan ?
Het is natuurlijk lekker om te vullen maar zal dat hoge percentage aan koolhydraten niet omgezet worden in vet. Ik heb geprobeerd het antwoord op :google: te vinden maar dat ging niet zo goed.
Persoonlijk "doe" ik het met alleen kwark of nightprotein voor het slapengaan, aangezien ik na trainen nog altijd een "normale" maaltijd eet met rijst - kip/tonijn - groente. Verder verwijs ik door naar Ace:
Hoe komt het trouwens dat iedereen opeens denkt dat ik zoveel weet over voeding? Ik kan zelf ook nog een hoop leren!

Ja namens dwarf, ze is ff een boekie aan het lezen.....maar Ace heeft als waarnemend adviseur de taken voor de tijd even overgenomen.

einde bericht
Klopt als een bus, maar ben nog even nieuwsgierig wat hier gebeurt voordat ik ga slapen...
+1!
:roflol:
Jullie ook slaap lekker!

Heb je nou nog wel gelezen;)?

Weltrusten, ga ik werken.

Weltrusten, Dwarf en ik hoop dat je droomt over mooie dingen die jij in de toekomst gaat verwezenlijken! :D

Bedankt Ace ! enne Dwarf.. ja ik heb je wel eens noobjes uitleg zien geven, verder vind ik altijd in je log dat er een goede gedachte achter je voeding zit :)

• #4.208
Zeker wel! En espresso met melk gedronken... was eigenlijk de bedoeling om cappuccino te maken, maar ik ben nog niet zo goed met ons nieuwe apparaat :O
Weltrusten, Dwarf en ik hoop dat je droomt over mooie dingen die jij in de toekomst gaat verwezenlijken! :D
Thnx. Ik geloof dat ik over hele andere dingen heb gedroomd, maar toch...
Nog zo nieuwsgierig wat er hier gebeurd? Ik stuiter op mijn werk van de Cytolean V2 Vond het een goed moment te beginnen zo met mijn laatste nachtdienst;)
Klinkt als geinig spul, al laat ik de fatburners nog even voor wat het is (wat ze zijn)...
Bedankt Ace ! enne Dwarf.. ja ik heb je wel eens noobjes uitleg zien geven, verder vind ik altijd in je log dat er een goede gedachte achter je voeding zit :)
Thnx! Ik kan rustig m'n havermout opeten met m'n glaasje jus erbij ;)

Wat zou jij mij adviseren om af te vallen?

Ik eet nu:

S'ochtends 2 brood met pindakaas

S'middags:
Rijst met kip

S'avonds:
Aardappels groente vlees

VOor het slapengaan:

Glas Melk

Ja dat snap ik maar volgens de eigenaresse was dit een goed schema??

Echter val ik niet af maar kom ik aan? tot nu toe 3 kg aangekomen

Nee de eigenaresse van mijn sportschool.

Nee de eigenaresse van mijn sportschool.

Die heeft er dan weinig (lees: geen) verstand van. In zoverre heeft ze gelijk dat je afvalt als je weinig eet, maar je zult ook spiermassa inleveren. Lees die stickies die ik daarnet opnoemde, maak een echt schema (dus met voedingswaarde, min. 6 maaltijden, groente/fruit en voldoende variatie) en post dat nog maar een keer ;)

Succes!

Die heeft er dan weinig (lees: geen) verstand van. In zoverre heeft ze gelijk dat je afvalt als je weinig eet, maar je zult ook spiermassa inleveren. Lees die stickies die ik daarnet opnoemde, maak een echt schema (dus met voedingswaarde, min. 6 maaltijden, groente/fruit en voldoende variatie) en post dat nog maar een keer ;)

Succes!

Je neemt je waarnemende taak wel heel erg serieus!
ps:Was gezellig gisteren!

6 keer per dag eten !?

Hoe moet dat dan op werk heb maar 1 keer pauze tussen de middag?

Wat zou jij mij adviseren om af te vallen?

Ik eet nu:

S'ochtends 2 brood met pindakaas

S'middags:
Rijst met kip

S'avonds:
Aardappels groente vlees

VOor het slapengaan:

Glas Melk

Open hier svp een apart topic voor, niet verder gaan in dit topic. :)

• #4.220
Aangezien m'n spierpijn in m'n benen weg is vond ik het wel tijd voor een beentraining... (onder het mom dat ik het misschien nog wel leuk ga vinden)
Eens geprobeerd wat meer te denken in opwarmsets en werksets - luisterend naar enkele specifieke loglezers.

Frontsquat - olympic grip
20*BW (opwarmen zonder stang)
12*15kg
12*15kg
werksets:
3 x 12*25kg
>Die grip is nog even oefenen denk ik... flink omhoog kijken anders wurg ik mezelf (had ook een hele sjieke rode streep op m'n keel toen ik klaar was) Ik vraag me af of ik niet nog teveel 'til' vanuit m'n armen...

Zittende legcurl
12*30kg
12*40kg
werksets:
3 x 12*50kg - laatste reps met gruwelijke moeite...

45 graden legpress
12*70
werksets:
3 x 12*90kg

Legextension
12*30kg
12*40kg
werksets:
3 x 12*50kg

...was wel even anders - wel lekker! :D
Aangezien alle werksets vol te houden waren kan er de volgende keer een paar kilo bij, desnoods eindig ik dan met een paar kilo minder ofzo...

Vanavond lekker uit eten, daarna optreden fotograferen - zin in!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven