Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Persoonlijk "doe" ik het met alleen kwark of nightprotein voor het slapengaan, aangezien ik na trainen nog altijd een "normale" maaltijd eet met rijst - kip/tonijn - groente. Verder verwijs ik door naar Ace:Hee dwarfje.. je gaat erg lekker ! Aangezien jij aardig wat van voeding afweet, hoe sta jij tegenover muesli in de kwark voor het slapen gaan ?
Het is natuurlijk lekker om te vullen maar zal dat hoge percentage aan koolhydraten niet omgezet worden in vet. Ik heb geprobeerd het antwoord opte vinden maar dat ging niet zo goed.
Klopt als een bus, maar ben nog even nieuwsgierig wat hier gebeurt voordat ik ga slapen...Ja namens dwarf, ze is ff een boekie aan het lezen.....maar Ace heeft als waarnemend adviseur de taken voor de tijd even overgenomen.
einde bericht
+1!

Jullie ook slaap lekker!
Klopt als een bus, maar ben nog even nieuwsgierig wat hier gebeurt voordat ik ga slapen...
QUOTE]
Nog zo nieuwsgierig wat er hier gebeurd? Ik stuiter op mijn werk van de Cytolean V2 Vond het een goed moment te beginnen zo met mijn laatste nachtdienst![]()
Zeker wel! En espresso met melk gedronken... was eigenlijk de bedoeling om cappuccino te maken, maar ik ben nog niet zo goed met ons nieuwe apparaat :O
Thnx. Ik geloof dat ik over hele andere dingen heb gedroomd, maar toch...Weltrusten, Dwarf en ik hoop dat je droomt over mooie dingen die jij in de toekomst gaat verwezenlijken!![]()
Klinkt als geinig spul, al laat ik de fatburners nog even voor wat het is (wat ze zijn)...Nog zo nieuwsgierig wat er hier gebeurd? Ik stuiter op mijn werk van de Cytolean V2 Vond het een goed moment te beginnen zo met mijn laatste nachtdienst![]()
Thnx! Ik kan rustig m'n havermout opeten met m'n glaasje jus erbijBedankt Ace ! enne Dwarf.. ja ik heb je wel eens noobjes uitleg zien geven, verder vind ik altijd in je log dat er een goede gedachte achter je voeding zit![]()

Thnx! Ik kan rustig m'n havermout opeten met m'n glaasje jus erbij![]()

Ja dat snap ik maar volgens de eigenaresse was dit een goed schema??
Echter val ik niet af maar kom ik aan? tot nu toe 3 kg aangekomen

Die heeft er dan weinig (lees: geen) verstand van. In zoverre heeft ze gelijk dat je afvalt als je weinig eet, maar je zult ook spiermassa inleveren. Lees die stickies die ik daarnet opnoemde, maak een echt schema (dus met voedingswaarde, min. 6 maaltijden, groente/fruit en voldoende variatie) en post dat nog maar een keer
Succes!
Wat zou jij mij adviseren om af te vallen?
Ik eet nu:
S'ochtends 2 brood met pindakaas
S'middags:
Rijst met kip
S'avonds:
Aardappels groente vlees
VOor het slapengaan:
Glas Melk