Fannore
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 182
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals nu, om de dag, soms 2 dagen tussen trainingen.
Zoals nu, om de dag, soms 2 dagen tussen trainingen.
Idee is (natuurlijk) UB1 - LB1 - UB2 - LB2...
Gewone squats ben ik geen fan van... zijn die noodzakelijk?what what what?! geen normale squats? en geen romdl?

Gewone squats ben ik geen fan van... zijn die noodzakelijk?
![]()

Er zit een frontsquat en een sumosquat in het schema, dus kun je je punt iets duidelijker maken? Waarom zou ik persé die stang in m'n nek moeten leggen?Nee, dat is trainen ook niet
Squatten is zwaar
Squatten train je 256 verschillende spieren mee
Squatten versterk je hele benen
Squatten krijg je conditie van
Squatten dwingt respect af
Squatten leert je wat trainen echt inhoud
Squatten krijg je discipline van
Squatten is heilig
Amen.
Ik ben het eens met Cor, gewoon squatten is de basis van elk schema. Alle squat variaties moet je ook blijven zien als een variatie, en niet als basis![]()
Er zit een frontsquat en een sumosquat in het schema, dus kun je je punt iets duidelijker maken? Waarom zou ik persé die stang in m'n nek moeten leggen?

Op beide variaties zul je minder gewicht kunnen pakken en dus je benen minder belasten, en de squat is gemaakt voor je benen..
of zeg ik nu iets raars?![]()
Ik heb een sumo-squat nog niet eerder gedaan, dus dat weet ik niet - van een frontsquat weet ik dat ik 'm veel dieper pak, en vraag me dus af of dieper niet beter is dan zwaarder?

dwarf dan moet je aan je squattechniek werkenbijv. lowbar gaan squatten (breder staan, bar lager op je rug)

Er zit een frontsquat en een sumosquat in het schema, dus kun je je punt iets duidelijker maken? Waarom zou ik persé die stang in m'n nek moeten leggen?
Ik heb een sumo-squat nog niet eerder gedaan, dus dat weet ik niet - van een frontsquat weet ik dat ik 'm veel dieper pak, en vraag me dus af of dieper niet beter is dan zwaarder?

Beter goed gejat dan slecht verzonnen - ik wil graag meningen horen over onderstaand schema!
3 werksets per oefening, reprange 8 - 12.
UB1
DB press
BOR
Incline press
DB row
Incline DB curl
Triceps pushdown
UB2
MP
Pull up
Cgbp
Narrow grip pull-up