- Waardering
- 1.339
Wil meningen horen over deze opzet - zo lang de opzet goed is kan er vast nog wel wat geschoven worden met de soorten squats... toch?Sumo squat leg je ook de bb 'in je nek' (ik weet 't, ik weet 't, je hebt dat filmpje van Roelie met oma's sumo-dl-zonder-deadstop-squat gezien...)
Een oefening in je schema zetten zonder hem überhaupt eerst een keer uitgeprobeerd te hebben? Straks is het niks voor jou en dan heb je nu iedereen je schema al laten beoordelen e.d., is toch makkelijker als je hem eerst op z'n minst ff 1 keer gedaan hebt![]()
En ik bedoelde idd die oef die Roelie ook deed...
UB1 normale squat, UB2 DL en frontsquats - klinkt als uitprobeerbaarleuk schemaatje dwarfie - de opzet is in iedergeval goed - over de indeling kan je van mening verschillen - Je gaat low/bar squatten las ik - zeer goed - de front squat zou je bij de deadlift kunnen zetten als 2e oef -
als je nou ook nog je buik en een beetje cardio gaat doen , dan zijn we bijna identiek bezig - bijna dan he
go girl

Buik moet ik idd eens kijken wanneer ik die er bij wil doen (correctie: MOET doen - doe abs veel te weinig...)
Zoals het er nu naar uit ziet ga ik een ietsiepietsie meer eten (100 tot 200 kcals) en elke training een half uurtje cardio er achteraan.
Oh, wat een giga-spierpijn heb ik in m'n benen zeg! Van kont tot knie staat alles strak van de spierpijn - volgende keer weer kuiten meepakken...