Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.281
DB Press
12*10kg
12*12,5kg
werksets:
12*15kg
10*15kg
10*15kg

BOR (rug horizontaal)
12*15kg
werksets:
3 x 12*25kg

Incline DB press (geen spotter, vandaar DB's)
12*10kg
werksets:
12*12,5kg
10*12,5kg
10*12,5kg

DB row
12*7,5kg
12*10kg
werksets:
12*12,5kg (hmmm... dat kan wel zwaarder...)
12*15kg
12*15kg

Incline DB curl
4 x 12*5kg
> DB-curl gaat bij mij echt helemaal nergens over... :rolleyes:

Triceps pushdown
12*15kg
12*25kg
12*30kg
12*35kg (werd toch lelijk...)
12*30kg

Abs: weighted crunches SS hanging leg raise (romanian chair)
15*2,5kg SS 13*BW
12*5kg SS 12*BW
8*7,5kg SS 12*BW

Cardio: crosstrainer
25 min
227 Kcal
160 avg
167 max

...was véél te warm in het cardiohok zeg! Heb om er eens in te komen wat easy-goining cardio op de crosstrainer gedaan. Volgens mij is mijn conditie niet zwaar beroerd: hartslag wilde niet heel makkelijk omhoog...

lekker veel reppies + cardio = nice ! ;)

Mooie training hoor, deftig volume :thumbs:

netjes. maar je traint nu dus weer alleen?

• #4.290
+1! Ik kan met je meepraten wat betreft vervelende temperatuur trouwens; bij ons stond er ergens een raam open oid, want het tochtte als een gek. :(

Ik begon echt zo'n koppijn te krijgen van de warmte... heb de douche nadien gebruikt om af te koelen... meteen naar buiten stappen in de sneeuw leek me om gezondheidsredenen niet zo handig ;)

Weer eens cardio doen was wel weer eens lekker - zit nog te kijken of ik buiten kan gaan sprinten / wandelen als HIIT, vraag me af wat goed intervallen zijn (afstanden kan ik niet meten, wel tijd)??? En muziek om op te intervallen zou handig zijn...

---------- Toegevoegd om 14:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:39 ----------

Vrijwel alles met 12 reps, waar zijn de 8-rep aspiraties gebleven :(
Ik kon ze te makkelijk volhouden op 12 reps, dus dat betekent verhogen de volgende keer... (8 is minimum om reps mee te doen, 12 max)

• #4.292
Aangezien ik je altijd kan vinden in je voedingsadvies ga ik dit logje ook maar eens volgen :)

Idd wel veel 12 reppers zie ik hier, ik ga er maar vanuit dat op de voorgaande pagina's de zware squats e.d. staan ;)

Ik begon echt zo'n koppijn te krijgen van de warmte... heb de douche nadien gebruikt om af te koelen... meteen naar buiten stappen in de sneeuw leek me om gezondheidsredenen niet zo handig ;)

Weer eens cardio doen was wel weer eens lekker - zit nog te kijken of ik buiten kan gaan sprinten / wandelen als HIIT, vraag me af wat goed intervallen zijn (afstanden kan ik niet meten, wel tijd)??? En muziek om op te intervallen zou handig zijn...

Ik ga morgen gewoon 10 keer 10meter sprinten (nou ja, proberen :P) - je kan sowieso beginnen met 30 sec op max rennen, 1 minuut lopen, 30 sec max, 1 min lopen, etc. Naar gelang je conditie beter of slechter blijkt te zijn dan verwacht, kun je de rust of max-sprint tijden langer of korter maken?

Muziek... Wij hadden vandaag in de sportschool heerlijk foute latino-muziek opstaan, daar kun je mooi op de beat mee meerennen en doen, alhoewel het geen sprint-rust-sprint-muziek is :)

• #4.295
Aangezien ik je altijd kan vinden in je voedingsadvies ga ik dit logje ook maar eens volgen :)

Idd wel veel 12 reppers zie ik hier, ik ga er maar vanuit dat op de voorgaande pagina's de zware squats e.d. staan ;)
Reps worden wel minder naar mate dit schema vordert... ben vandaag begonnen...
Woensdag komen de gewone squats weer aan de beurt - zal wat minder spectaculair gewicht worden omdat ik eerst een goed diep wil kunnen gaan. (techniek voor gewicht)
Ik ga morgen gewoon 10 keer 10meter sprinten (nou ja, proberen :P) - je kan sowieso beginnen met 30 sec op max rennen, 1 minuut lopen, 30 sec max, 1 min lopen, etc. Naar gelang je conditie beter of slechter blijkt te zijn dan verwacht, kun je de rust of max-sprint tijden langer of korter maken?

Muziek... Wij hadden vandaag in de sportschool heerlijk foute latino-muziek opstaan, daar kun je mooi op de beat mee meerennen en doen, alhoewel het geen sprint-rust-sprint-muziek is :)
30 secs - 1 minuut klinkt goed, nou eens kijken of ik zelf een muziekbestandje kan maken met dat soort intervallen...
:D

Lekkere training weer dwarf!
Vooral de db press 15kg.. ik denk niet dat ik dat even na doe :D

30 secs - 1 minuut klinkt goed, nou eens kijken of ik zelf een muziekbestandje kan maken met dat soort intervallen...
:D

Hm.... Zou je 'em kunnen doorsturen als je hem hebt? Nu kan ik over het algemeen wel doorstuiteren op iedere energieke-muziek, maar muziek die met de HIIT meegaat zou wel heel gaaf zijn :D

Tsja bestaan er uberhaupt dat soor nummers? Ik heb meestal house ofzo op als ik HIIT doe.
En als ik op de spinning bike ga dan pak ik gewoon wat langere intervallen op de muziek enzo. Maak ik een soort van korte RPM sessie.

metal werkt :) als het goed is ben je tijdens je rustinterval toch te gaar om de muziek te horen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven