AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
metal werkt :) als het goed is ben je tijdens je rustinterval toch te gaar om de muziek te horen

+ 10000000000
:hedbang: Hell yeh!!! Iemand met echte muzieksmaak of advies:p.
Ik doe een suggestie; Falconer Northwind is super interval, Swallow the sun, Craddle of filth ( il sorte diaboli), Dimmu Borgir kan ook, of as i ly, my dying bride, MAAK MIJ GEK!!!!!!! Kan nog wel even doorgaan dus.

Hmmm lees nu net over dat te gaar om te horen maar zit wel kern van waarheid in. Zelfs voor mij geld dat en ik kan het enorm waarderen deze muziek. Joh, en het went vanzelf.

+ 10000000000
:hedbang: Hell yeh!!! Iemand met echte muzieksmaak of advies:p.
Ik doe een suggestie; Falconer Northwind is super interval, Swallow the sun, Craddle of filth ( il sorte diaboli), Dimmu Borgir kan ook, of as i ly, my dying bride, MAAK MIJ GEK!!!!!!! Kan nog wel even doorgaan dus.

Hmmm lees nu net over dat te gaar om te horen maar zit wel kern van waarheid in. Zelfs voor mij geld dat en ik kan het enorm waarderen deze muziek. Joh, en het went vanzelf.

:heart: date?

Vroegah stond ik in de sportschool echt te swingen op de muziek in mijn rustpauzes, je had die gezichten moeten zien :D

En dan te bedenken dat ze bij ons gewoon top40-muziek draaien ... :(

DB Press
12*10kg
12*12,5kg
werksets:
12*15kg
10*15kg
10*15kg

BOR (rug horizontaal)
12*15kg
werksets:
3 x 12*25kg

Incline DB press (geen spotter, vandaar DB's)
12*10kg
werksets:
12*12,5kg
10*12,5kg
10*12,5kg

DB row
12*7,5kg
12*10kg
werksets:
12*12,5kg (hmmm... dat kan wel zwaarder...)
12*15kg
12*15kg

Incline DB curl
4 x 12*5kg
> DB-curl gaat bij mij echt helemaal nergens over... :rolleyes:

Triceps pushdown
12*15kg
12*25kg
12*30kg
12*35kg (werd toch lelijk...)
12*30kg

Abs: weighted crunches SS hanging leg raise (romanian chair)
15*2,5kg SS 13*BW
12*5kg SS 12*BW
8*7,5kg SS 12*BW

Cardio: crosstrainer
25 min
227 Kcal
160 avg
167 max

...was véél te warm in het cardiohok zeg! Heb om er eens in te komen wat easy-goining cardio op de crosstrainer gedaan. Volgens mij is mijn conditie niet zwaar beroerd: hartslag wilde niet heel makkelijk omhoog...

waarom verhoog je niet progressief op de compounds , terwijl je dit wel doet met een tricepcoïtustenions? bijv als je 12x15 kan pakken op de db row dan gooi je er toch 2.5 bij

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.308
Lekkere training weer dwarf!
Vooral de db press 15kg.. ik denk niet dat ik dat even na doe :D
Ik kon er voldoende reps mee maken, dus volgende UB1-training wil ik minimaal met de 17,5kg spelen!
Hm.... Zou je 'em kunnen doorsturen als je hem hebt? Nu kan ik over het algemeen wel doorstuiteren op iedere energieke-muziek, maar muziek die met de HIIT meegaat zou wel heel gaaf zijn :D
Wordt zelf een bestandje maken waarbij ik 30 sec "ruige shit" afwissel met 1 minuut "iets" rustiger - geen idee hoe groot zo'n bestand gaat worden... in het ergste geval krijg je het tijdens onze meet van me ;)
En dan te bedenken dat ze bij ons gewoon top40-muziek draaien ... :(
Bij ons SlamFM, wát een bagger!
waarom verhoog je niet progressief op de compounds , terwijl je dit wel doet met een tricepcoïtustenions? bijv als je 12x15 kan pakken op de db row dan gooi je er toch 2.5 bij
Ga ik de volgende keer zeker doen! Door slechte inschatting van mezelf dacht ik dat ik het niet aankon :o
Zie je de bands die die dame aanraadt? Dat kan nooit een lekker wijf zijn :p
??? Ik vind die muziek ook geweldig... :(
:)

Wordt zelf een bestandje maken waarbij ik 30 sec "ruige shit" afwissel met 1 minuut "iets" rustiger - geen idee hoe groot zo'n bestand gaat worden... in het ergste geval krijg je het tijdens onze meet van me

Rawr; ik ben erg benieuwd!

Wij hadden vandaag weer de latino-dance-hits. 'She moves' van Ricky Martin (?) was wel errug toepasselijk; ik had af en toe het idee dat ik de hele sportschool doorging als ik voluit op de crosstrainer ging :D

Lekker bezig geweest gister hoor! Bevalt het een beetje?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.314
When in doubt... zwaarder pakken :)
Will do!
idd, je kan altijd nog de set afmaken met minder gewicht:)
Ja, dat kan natuurlijk ook...
Lekker bezig geweest gister hoor! Bevalt het een beetje?
Deze eerste training wel ja!
Ook weer eens wat cardio voelde wel goed, volgende keer (morgen dus) zelf maar even zorgen dat de raampjes open staan... ;)

Dat waren aardig weer wat reps Dwarf
Hebben ze bij jullie de cardio in een aparte ruimte? bijzonder :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven