AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.322
Hahahahaha, at the gym. Gaan we beuken!

ik ben een beetje doof/blind, nken at the gym lijkt me een prima plan :)

:roflol:

Vanochtend getraind, ben nu op kantoor en heb m'n boekje niet bij de hand. Squats waren diep (kont lager dan knieën), max was 2 setjes 6*45kg (totaal) - daarna begin ik naar voren te hangen met bovenlijf (niet goed dus).
Legpress met 120kg, legcurl 55kg en wat standig calfraises.
Zwaar kapot heb ik nog 24 minuten op de crosstrainer gestaan met af en toe m'n hartslag omhoog gezwieperd (180 bpm) - ging niet heel lekker.
Bestand met intervalmuziek maken schiet niet op: lukt voor geen meter. Heb een handleiding voor Dummies nodig :o

De grote vraag is of je niet meer s'avonds durft te trainen?

• #4.325
De grote vraag is of je niet meer s'avonds durft te trainen?
Oh, is dat een vraag?
Al naar gelang hoe het uitkomt met mijn werk train ik 's avonds of 's ochtends. Op dit moment heb ik oproepdienst, en vind het wel lekker om 's ochtends te trainen - begin de dag dan lekker. Is er een reden dat ik niet zou durven 's avonds te trainen?

Omg, het niveau in deze log daalt weer ...: teveel testosterone misschien, Corpaul? :D

OT: Nette training toch weer, Dwarfie!

Vroegah stond ik in de sportschool echt te swingen op de muziek in mijn rustpauzes, je had die gezichten moeten zien

Vroegah? ook nu gewoon doen joh:p

Origineel gepost door corpaul
ik ben een beetje doof/blind, nken at the gym lijkt me een prima plan

:roflol:

Ik vind die muziek ook geweldig... (goedzo, dame naar mijn hart) en verder @ dwarven :) . Die hele diepe squats hè. Als je die in een vloeiende beweging omlaag doet maar in 2 etappes omhoog dus niet in een vloeiende beweging. Is dat wat dan?
Ik heb zelf dan net genoeg aan tijd om mijn houding te corrigeren. Is echt nog geen seconde hoor maar genoeg dat het geen vloeiende beweging omhoog is.

QUOTE=Sigi;4691731]Gewoon een of andere troll ... :mad:[/QUOTE]

Mogen die loslopen dan?

Dwarvenwarrior :aai: en laat je het weten nog hoe en wat t.a.v squats. Weet niet of het voorkomt dat je naar voren gaat hangen. Mij help het i.i.g.

• #4.332
QUOTE=Sigi;4691731] laat je het weten nog hoe en wat t.a.v squats. Weet niet of het voorkomt dat je naar voren gaat hangen. Mij help het i.i.g.

Die hele diepe squats hè. Als je die in een vloeiende beweging omlaag doet maar in 2 etappes omhoog dus niet in een vloeiende beweging. Is dat wat dan?
Ik heb zelf dan net genoeg aan tijd om mijn houding te corrigeren. Is echt nog geen seconde hoor maar genoeg dat het geen vloeiende beweging omhoog is.
Volgens mij hang ik te ver naar voren omdat ik niet sterk genoeg ben om recht omhoog te komen, denk niet dat in etappes omhoog komen dan goed is. Misschien dat anderen hier ook wat zinnigs over kunnen zeggen?

bar lager leggen?

• #4.334
Dat je alles probeert en van het een op het ander overspringt is inderdaad te zien.

Vandaar dat je in plaats van vooruit alleen maar achteruit gaat toch?

Ik zeg dat B een kerel van niets is :)

En jij in zijn mooie praatjes bent getrapt ik train die en die en die...

Nee hoor geen troll :)
Vergeef me mijn naïviteit, zo lang train ik nog niet en ik pretendeer ook niet alles te weten. Mijn excuus is dat ik nog zoekende ben naar de manier die werkt voor me - totdat ik die gevonden heb ben ik bang dat ik nog een tijdje blijf aanprutsen. Het is helaas niet anders...

---------- Toegevoegd om 14:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:33 ----------

Vertel! Ik "duw" 'm nu omhoog door 2 vingers op de bar te leggen en ellebogen omhoog te duwen (kuiltje in schouderbladen waar 'ie in ligt) - kun je aangeven hoe lowbar dan werkt?

Vertel! Ik "duw" 'm nu omhoog door 2 vingers op de bar te leggen en ellebogen omhoog te duwen (kuiltje in schouderbladen waar 'ie in ligt) - kun je aangeven hoe lowbar dan werkt?

huh? we hebben het toch over normale squat? die mag je gewoon met je hele hand vastpakken hoor. ik snap er geen reet meer van :roflol:

• #4.336
huh? we hebben het toch over normale squat? die mag je gewoon met je hele hand vastpakken hoor. ik snap er geen reet meer van :roflol:

ja, normale squat.
Had vergeten te vermelden dat ik nogal hard ga knijpen als ik m'n hele hand gebruik.. vandaar meestal 2 vingers op de bar en armen / ellebogen wat omhoog duwen.
Ik doe ongeveer dit:
http://www.youtube.com/watch?v=dHdtu_bcyN8
Alleen heb ik de bar hoger liggen (degene in het filmpje gaat ook iets naar voren).

Laatst bewerkt:
ja, normale squat.
Had vergeten te vermelden dat ik nogal hard ga knijpen als ik m'n hele hand gebruik.. vandaar meestal 2 vingers op de bar en armen / ellebogen wat omhoog duwen.

Ah, OK. Ik duw m'n schouderbladen naar achter, en dan ontstaat er een soort plateau gevormd door je traps waar je d ebar op kunt leggen en tegenaan kunt duwen. Als je de goede plek hebt hoef je niet hard te knijpen of te duwen. Als ik in de spiegel kijk zie ik de bar ongeveer een paar cm onder m'n schouder, naast m'n armen weer verschijnen. Als ik de bar een paar cm hoger leg zie ik hem naast m'n nek alweer verschijnen. (als je snapt wat ik bedoel)

• #4.338
Ah, OK. Ik duw m'n schouderbladen naar achter, en dan ontstaat er een soort plateau gevormd door je traps waar je d ebar op kunt leggen en tegenaan kunt duwen. Als je de goede plek hebt hoef je niet hard te knijpen of te duwen. Als ik in de spiegel kijk zie ik de bar ongeveer een paar cm onder m'n schouder, naast m'n armen weer verschijnen. Als ik de bar een paar cm hoger leg zie ik hem naast m'n nek alweer verschijnen. (als je snapt wat ik bedoel)

Ik heb 'm dus net iets hoger liggen, niet meteen naast m'n nek. Hmmm...
(iig niet op m'n traps)

Wat vind je van het filmpje?

Vergeef me mijn naïviteit, zo lang train ik nog niet en ik pretendeer ook niet alles te weten. Mijn excuus is dat ik nog zoekende ben naar de manier die werkt voor me - totdat ik die gevonden heb ben ik bang dat ik nog een tijdje blijf aanprutsen. Het is helaas niet anders...

---------- Toegevoegd om 14:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:33 ----------
Je weet wie ik ben toch?

Het probleem met jouw is niet het aanprutsen maar je negatieve houding ten opzichte van anderen.

Diegene met het 1200 kcal dieet komt toevallig bij dezelfde begeleider als mij weg en ik snap zijn complete idee met dat dieet.
Jij echter niet en daarom neem je hem maar op internet in de zeik.

Dat kun en mag jij niet maken tegenover iemand van zijn caliber.

Bovendien nam je van B alles aan en dat heeft je fysiek niet verbeterd toch?

Dan kun je op internet wel doen of je heel wat weet en bereikt hebt op fysiek gebied, echter de waarheid is anders en hard.
Dan kun je hier wel een foto van jezelf posten waar het nog wat op lijkt maar maak eens goede fotos en post die eens?

Laatst bewerkt:
Ik heb 'm dus net iets hoger liggen, niet meteen naast m'n nek. Hmmm...
(iig niet op m'n traps)

Wat vind je van het filmpje?

niet helemaal duidelijk maar ziet er volgens mij wel goed uit. maak anders eens een filmpje van je squat, beetje moeilijk te beoordelen zo

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven