- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
nee, bij low bar en een iets wijdere stance als schouder breedte kom je al meer rechtop uit, als dan bij een highbar.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee, bij low bar en een iets wijdere stance als schouder breedte kom je al meer rechtop uit, als dan bij een highbar.
Nope, bij beide typen squats wil je de bb zeg maar 'boven je middenvoet' houden, en dan zal je bij een low bar squat meer naar voren moeten leunen, terwijl je bij een high bar squat dan juist iets rechterop staat.

dit onderwerp zou eigenlijk een eigen topic moeten hebben (in een sectie waar er wat meer mensen zitten met kennis hierover). Altijd leuk om te lezen/leren.dit plaatje heeft dj phreak voor mij gemaakt.
omdat ik ook met dit probleem zit/zat
(ik ga geen dingen zeggen waarvan ik niet zeker weet dat ze niet waar zijn....)
maar in mijn geval (lange benen/korte torso)
nu jij weer![]()

) bij beide typen squats (bij dezelfde stance) hetzelfde zou zijn...

Whoops.. ik ben even iets minder actief en ik loop meteen weer gigantisch achter
Zo te zien ben je serieus bezig Dwarf!![]()

Zo te merken nemen mijn loglezers de vraag over high/low bar squatten gewoon érg serieus...![]()

Zo te merken nemen mijn loglezers de vraag over high/low bar squatten gewoon érg serieus...![]()
Ligt eraan - heb je wat zinnigs toe te voegen?

Vind het wel interessant hoor, snap het alleen nog niet allemaal - maar dat zal wel komen als ik het in de praktijk ga brengen (hoop ik).Haha, je mag ons ook wegschoppen hoor, als jij het zelf niet interessant vindt en het dus teveel log-vervuiling is![]()
Ik doe m'n best, met de kilo's gaat het ook best lekker.. en spierpijn! Kuiten weer flink mishandeld gisteren, en ik heb een pijntje bij m'n heupen - hopelijk is dat komende LB-training weg...Je bedoelt dat ze het belang van een goede training voor jou erg serieus nemen ;P
Maar inderdaad; je bent weer netjes bezig, mevrouw DW - ook goed bezig met achtergrondinformatie, aanpassingen, etc. Kudos
Ik doe m'n best, met de kilo's gaat het ook best lekker.. en spierpijn! Kuiten weer flink mishandeld gisteren, en ik heb een pijntje bij m'n heupen - hopelijk is dat komende LB-training weg...

Ja, vanavond ga ik squatten. Kontspiertraining dus.
![]()
Succes dan!
+1

Ik kan niet anders zeggen dat mijn ever-cliché netjes!
Ook het hardlopen op nuchtere maag... Respect! Ik ben echt te flauw voor woorden zonder eten in de ochtend![]()
Nette trainingen!
Heel verstandig dat je het hardlopen rustig opbouwd.
Wil je uiteindelijk alle lessen lopen zodat je 5 km kan lopen? Succes met lopen.
Gisteravond borrelnootjes: daar kon ik wel even op vooruitIk kan niet anders zeggen dat mijn ever-cliché netjes!
Ook het hardlopen op nuchtere maag... Respect! Ik ben echt te flauw voor woorden zonder eten in de ochtend![]()

Inderdaad, 5km in ieder geval. Het gaat mij eigenlijk puur om het cardio-aspect (kcal verbranden). Ik ben m'n lessen naar 10km kwijtNette trainingen!
Heel verstandig dat je het hardlopen rustig opbouwd.
Wil je uiteindelijk alle lessen lopen zodat je 5 km kan lopen? Succes met lopen.
(iets met een crashende pc) - dus kan best zijn dat ik over een tijdje opnieuw met 5km begin en dan looptempo ga proberen op te voeren ofzo.Ik was zelf verbaasd! Jammer dat armen wijd zo ontzettend veel zwaarder is!Zoals zij ook zeggen, keurige trainingen Dwarf!
De BW narrow grip pull up komt wel in de buurt hoor, op 3 reps maar 10kg assisted? helemaal niet slecht hoor!![]()