AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Best lekker he, nuchter lopen? Succes met opbouwen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.382
Ter update: foto geplaatst in gallerij.
Ik zag wat leuks in de spiegel dat ik even wilde delen...

Dat is iets om trots op te zijn! je harde werk wordt terug betaald, toppie ziet er goed uit! ;)

:banana:

Waar dan? Heb rechts van me gekeken, niks te zien!

Pas maar op. Ze mag dan wel klein zijn maar die foto ziet er harstikke goed uit!

Kleine hint? Begin van een sixpack...? ???

Gaat goed zo Dwarfje! Op naar de extreme zandloper:D

• #4.393
Kleine hint? Begin van een sixpack...? ???
Nee joh... die blokken duren nog wel even...
Met de juiste belichting en een flinke workout zag ik 'opeens' de spieren in mijn schouder / bovenarm naar voren komen :)
% of 30 a 35. geen sixpack dus nog.
Absoluut nog geen sixpack, klopt. Gewoon een momentje waarop ik wat spieren zag.
Gaat goed zo Dwarfje! Op naar de extreme zandloper:D
En de zichtbare spieren in rust!

---------- Toegevoegd om 08:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

Vanochtend (net dus) les 4 & 5 gelopen van start to run - wederom nuchter. De hardloop-stukjes hoeven van mij nog niet langer, maar de wandel-stukjes mogen écht wel korter...

Woeeeeee, ik zie je foto's dan wel niet maar altijd leuk om beloond te worden voor hard werk! :D Super!

Ik heb trouwens ook een tijdje start to run gedaan en na er even inkomen vond ik het echt wel makkelijker om langer aan een stuk door te lopen (bvb een kwartiertje om mee te beginnen) dan om heel de tijd af te wisselen tussen lopen en wandelen. Eens je vertrokken bent, kan je vaak veel langer doorgaan dan je zelf denkt.

Ik zie ook geen foto .. Maar het is natuurlijk altijd goed als je blij word van wat je in de spiegel ziet :thumbs:

Ik heb nog wel een lange weg te gaan voordat mijn buikspieren een beetje zichtbaar zullen worden :rolleyes:

• #4.396
nuchter loopt indd een stuk lekkerder ervaar ik ook, alleen kan ik dan nooit HIIT doen, das wel 2 much ;)

Een beetje blij wel ja ;)
Ik keek vanochtend in de spiegel en zag eigenlijk een heel normaal persoon, niet dik - zeker niet heel erg dun. Da's al best prettig ;)

Ik ook!

Met jouw inzet weet ik zeker dat die buikspieren (en al die andere spieren) snel tevoorschijn zullen komen :)

Speaking of which; mooie foto!

• #4.399
Met jouw inzet weet ik zeker dat die buikspieren (en al die andere spieren) snel tevoorschijn zullen komen :)

Speaking of which; mooie foto!
Snel is niet beter! :P

...weet van vorige cut dat ik best een hoop cardio kan gebruiken (beter dan minder eten), dus vandaar dat ik maar weer aan het hardlopen ben gegaan. Stiekem vind ik het best leuk - nou nog wat tijd op m'n hometrainer ;)

Snel is niet beter! :P

...weet van vorige cut dat ik best een hoop cardio kan gebruiken (beter dan minder eten), dus vandaar dat ik maar weer aan het hardlopen ben gegaan. Stiekem vind ik het best leuk - nou nog wat tijd op m'n hometrainer ;)

Hehe, extra cardio is stiekem best fijn. Ik merk dat ik er in ieder geval een stuk energieker van wordt. :)
En met die hometrainer komt het vast ook helemaal goed - maareh... Niet teveel willen jij, hm?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven