Sue
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ze is nu links van je
---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:23 ----------
Te laat, ze is al weer weg![]()

Nee joh... die blokken duren nog wel even...

Absoluut nog geen sixpack, klopt. Gewoon een momentje waarop ik wat spieren zag.
En de zichtbare spieren in rust!
Super!Een beetje blij wel jaIk zie ook geen foto .. Maar het is natuurlijk altijd goed als je blij word van wat je in de spiegel ziet![]()

Ik ook!Ik heb nog wel een lange weg te gaan voordat mijn buikspieren een beetje zichtbaar zullen worden![]()
Een beetje blij wel ja
Ik keek vanochtend in de spiegel en zag eigenlijk een heel normaal persoon, niet dik - zeker niet heel erg dun. Da's al best prettig
Ik ook!

Snel is niet beter!Met jouw inzet weet ik zeker dat die buikspieren (en al die andere spieren) snel tevoorschijn zullen komen
Speaking of which; mooie foto!

Snel is niet beter!
...weet van vorige cut dat ik best een hoop cardio kan gebruiken (beter dan minder eten), dus vandaar dat ik maar weer aan het hardlopen ben gegaan. Stiekem vind ik het best leuk - nou nog wat tijd op m'n hometrainer![]()