- Waardering
- 1.339
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil wel een hoop, maar blijf realistisch. Vandaar dat ik weer netjes een berg cardio ga inplannen, en voldoende blijf eten. Hoef niet ergens speciaal ripped voor te zijn deze zomer![]()

Samen naar het strand dan maar?
Ik moest het speciaal opzoeken (heb geen tvgids en kijk nauwelijks tv)...Sorry hoor. Zag in de gids de titel van de aflevering van Bones op rtl 4 vanavond en schoot even zachtjes in de lach omdat ik aan jou moest denken. Dit omdat jouw naam weleens wordt afgekort hier en deze dus terug zag in de gids.

Samen naar het strand dan maar?
Muscle beach?
Ik moest het speciaal opzoeken (heb geen tvgids en kijk nauwelijks tv)...
IJzeren kabouter?!![]()
Kon er echt niets aan doen maar moest aan jou denken met jouw DB-naam.Onderwerp van Bones op rtl 4 is 'The dwarf in the dirt.Kon er echt niets aan doen maar moest aan jou denken met jouw DB-naam.
Onderwerp van Bones op rtl 4 is 'The dwarf in the dirt.Kon er echt niets aan doen maar moest aan jou denken met jouw DB-naam.

In het boek welBestaan er vrouwelijke dwarven in lord of the rings?

hahahah ik ook idd!Ik moet altijd denken aan Gimli uit lord of the rings
Zitten (gelukkig!) geen plaatjes in het boek. Is toch al dik zat...
Pas op hoor, heb je m'n grootste hobby zeker nog niet verteld (afgezien van sporten?)...

Een beetje blij wel ja
Ik keek vanochtend in de spiegel en zag eigenlijk een heel normaal persoon, niet dik - zeker niet heel erg dun. Da's al best prettig
Ik ook!
Bestaan er vrouwelijke dwarven in lord of the rings?
Pics or it di.... laat maar, weet niet of ik dat wil zien![]()

Pas op hoor, heb je m'n grootste hobby zeker nog niet verteld (afgezien van sporten?)...

[/COLOR]Ik wil toch even deze website delen, die ik als tip te horen kreeg in de sportschool. Geinig dat ik 'm als tip kreeg, want dit is precies wat ik al doe![]()
Trainingsfouten top 10
1. Geen of te weinig basisoefeningen doen.
Basisoefeningen, zoals bankdrukken, kniebuigen of deadliften stellen je in staat om een zo groot mogelijk gewicht te gebruiken, waarmee je een toename in kracht en spiermassa kan maximaliseren. Basisoefeningen moeten de ‘core’ van je training uitmaken.