XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.401
Ik wil wel een hoop, maar blijf realistisch. Vandaar dat ik weer netjes een berg cardio ga inplannen, en voldoende blijf eten. Hoef niet ergens speciaal ripped voor te zijn deze zomer ;)

Elke dag cardio kan een hoop doen inderdaad... heb ik ook gemerkt...

Sorry hoor. Zag in de gids de titel van de aflevering van Bones op rtl 4 vanavond en schoot even zachtjes in de lach omdat ik aan jou moest denken. Dit omdat jouw naam weleens wordt afgekort hier en deze dus terug zag in de gids.

• #4.405
Samen naar het strand dan maar?
Muscle beach?
Sorry hoor. Zag in de gids de titel van de aflevering van Bones op rtl 4 vanavond en schoot even zachtjes in de lach omdat ik aan jou moest denken. Dit omdat jouw naam weleens wordt afgekort hier en deze dus terug zag in de gids.
Ik moest het speciaal opzoeken (heb geen tvgids en kijk nauwelijks tv)... :o

IJzeren kabouter?! :roflol:

Samen naar het strand dan maar?
Muscle beach?

Ik moest het speciaal opzoeken (heb geen tvgids en kijk nauwelijks tv)... :o

IJzeren kabouter?! :roflol:

Onderwerp van Bones op rtl 4 is 'The dwarf in the dirt.:roflol: Kon er echt niets aan doen maar moest aan jou denken met jouw DB-naam.

Onderwerp van Bones op rtl 4 is 'The dwarf in the dirt.:roflol: Kon er echt niets aan doen maar moest aan jou denken met jouw DB-naam.

Ik moet altijd denken aan Gimli uit lord of the rings

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ook een Dwarven Warrior, alleen dan een mannetje.

Bestaan er vrouwelijke dwarven in lord of the rings?

• #4.408

Ow, dat stond niet op tvgids.nl
:roflol:

---------- Toegevoegd om 21:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

In het boek wel ;)
(Ik ben té eigenwijs om de film te willen zien, heb zo m'n eigen beeld bij het boek)

• #4.411
Zitten (gelukkig!) geen plaatjes in het boek. Is toch al dik zat...

Een beetje blij wel ja ;)
Ik keek vanochtend in de spiegel en zag eigenlijk een heel normaal persoon, niet dik - zeker niet heel erg dun. Da's al best prettig ;)

Ik ook!

Je noemt het een "heel normaal persoon", heb je foto's niet gezien maar stiekem begin je dus gewoon steeds meer te lijken op de afgetrainde modellen op strenge dieten die je in de media altijd ziet, dus zeker petje af.

DwarFS.

Pics or it di.... laat maar, weet niet of ik dat wil zien :D

this_thread_is_worthless_without_pics.gif

T is hier gezellig, weer eens wat anders dan een log van een kerel waar TS alleen maar met nummertjes smijten :D

/abbo

• #4.419
[/COLOR]Ik wil toch even deze website delen, die ik als tip te horen kreeg in de sportschool. Geinig dat ik 'm als tip kreeg, want dit is precies wat ik al doe ;)

Toen ik die site zag dacht ik dat het zo'n typische fitness site was, maar toen zag ik dit:

Trainingsfouten top 10
1. Geen of te weinig basisoefeningen doen.

Basisoefeningen, zoals bankdrukken, kniebuigen of deadliften stellen je in staat om een zo groot mogelijk gewicht te gebruiken, waarmee je een toename in kracht en spiermassa kan maximaliseren. Basisoefeningen moeten de ‘core’ van je training uitmaken.

Goeie website :bow:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven