XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
WEl heavy shit voor zo'n kort dametje! Respect voor die 80kg dead! Geen PR trouwens?

ik heb gister een andere dame van het forum eenvoudig reps zien maken op 100kg... dus je mag nog ff dwarf :P (wel nice natuurlijk)

hoe kort ben je eigenlijk dwarf + wat weeg je ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.447
ik heb gister een andere dame van het forum eenvoudig reps zien maken op 100kg... dus je mag nog ff dwarf :P (wel nice natuurlijk)
Die traint ook een pietsie langer dan ik ;)
Neemt niet weg dat ik die 100kg ook wil liften!
hoe kort ben je eigenlijk dwarf + wat weeg je ?
63,5kg atm, lengte heeft Ace al voor je opgezocht...
Op één van die twee kan ik je al antwoord geven:

• #4.449
Vanochtend les 6 & 7 start to run nuchter gelopen, ging best lekker ondanks de spierpijn die ik in m'n rug heb ;)
Zometeen naar kantoor...

Netjes hoor! zo vroeg in de morgen aan het rennen! Nog plannen voor vandaag?

wauw goed zeg nu al hard gelopen?
Sjit zeg juist nu het vandaag een mooie dag gaat worden moet jij tot 21 uur? :aai:

• #4.454
Las dit net in Jerney's log, en haar logje niet te erg te vervuilen, zet ik 't maar gewoon ff in de jouwe neer :)

Zou wel erg makkelijk zijn ;)
Als je dat kunt zeggen dan mag je meteen even roepen wanneer ik op 20% ga staan :p

:roflol:
da's zeker 10% in een half jaar, ga ik dat écht redden? :engel:

Vanaf jouw vetpercentage, in 6 maanden 10% zakken is zeker mogelijk hoor.

Denk zelf ook dat jouw vorige cut zeker een stuk harder had kunnen gaan, dus ik zou zelf ook kijken naar dingen die je deze keer dan anders zou kunnen doen t.o.v. je vorige cut, dus niet gewoon hetzelfde gaan doen.
1 van de dingen die ik zelf iig zou veranderen, is die steady-state low intensity cardio (op z'n minst voor een deel) vervangen door HIIT cardio. En daar ben je al mee begonnen, dus dat is al :clap: :D
Verder misschien ook gaandeweg, mocht je merken dat het weer relatief langzaam gaat, ook wat aan je voeding aanpassen. Misschien wat dingetjes uitproberen zoals low carb, of carb- of kcal-cycling, etc. Misschien hebben anderen nog goede ideeën wat zou kunnen werken?

Zeg het dus niet om te b**chen, maar omdat je volgens mij vanaf jouw relatief hoge vetpercentage gewoon een stuk harder had kunnen gaan, en het zou zonde zijn als je nu 'genoegen zou nemen' met langzamere resultaten, terwijl het waarschijnlijk een stuk sneller zou kunnen gaan.

• #4.457
Hét grote voordeel (zonder meteen met smoesjes aan te komen zetten) is dat ik dit jaar geen "last" heb van de Nijmeegse vierdaagse en een reis naar Mongolië - heb ook nog geen vakantie gepland. Dus dat wordt al anders.
HIIT is wel wennen, en na een LB-training trek ik dat écht niet, dus dan blijft die steady-state low intensity cardio er wel in - en natuurlijk een paar keer in de week (nuchter) hardlopen! Nuchter alleen wanneer dat kan met m'n werk natuurlijk...
Ik merk wel dat ik beter wat meer kan eten en flink aan de cardio gaan, dan wat minder eten...

Tips zijn natuurlijk altijd welkom!
En een dergelijke opmerking KAN ik niet eens zien als b**chen ;)

Las dit net in Jerney's log, en haar logje niet te erg te vervuilen, zet ik 't maar gewoon ff in de jouwe neer :)

Vanaf jouw vetpercentage, in 6 maanden 10% zakken is zeker mogelijk hoor.

Denk zelf ook dat jouw vorige cut zeker een stuk harder had kunnen gaan, dus ik zou zelf ook kijken naar dingen die je deze keer dan anders zou kunnen doen t.o.v. je vorige cut, dus niet gewoon hetzelfde gaan doen.
1 van de dingen die ik zelf iig zou veranderen, is die steady-state low intensity cardio (op z'n minst voor een deel) vervangen door HIIT cardio. En daar ben je al mee begonnen, dus dat is al :clap: :D
Verder misschien ook gaandeweg, mocht je merken dat het weer relatief langzaam gaat, ook wat aan je voeding aanpassen. Misschien wat dingetjes uitproberen zoals low carb, of carb- of kcal-cycling, etc. Misschien hebben anderen nog goede ideeën wat zou kunnen werken?
Zeg het dus niet om te b**chen, maar omdat je volgens mij vanaf jouw relatief hoge vetpercentage gewoon een stuk harder had kunnen gaan, en het zou zonde zijn als je nu 'genoegen zou nemen' met langzamere resultaten, terwijl het waarschijnlijk een stuk sneller zou kunnen gaan.

Dwarvenwarrior wisselt , na mijn idee , veel te snel en vaak van planning . Een verandering in zowel voeding als training heeft wel even de tijd nodig om het effect te laten zien ...Geeft het op zijn minst 4 weken de tijd .

En een dergelijke opmerking KAN ik niet eens zien als b**chen ;)

Ah gelukkig, dan ga ik nog ff door :bang: :D

Hét grote voordeel (zonder meteen met smoesjes aan te komen zetten) is dat ik dit jaar geen "last" heb van de Nijmeegse vierdaagse en een reis naar Mongolië - heb ook nog geen vakantie gepland. Dus dat wordt al anders.

Let's get real... beiden vonden plaats tijdens de contest-periode, die slechts 2 maanden duurde. En jouw gehele cutperiode (laat staan je gehele ‘quest’) duurde veel langer, dus dan is de verstoring door een 4 daags loopevenement en een vakantie van 3-4 weken (toch?) wel redelijk te verwaarlozen.
En er is ook niks mis mee om tijdens je vakantie wat minder streng te zijn, tis natuurlijk wel vakantie :D

HIIT is wel wennen, en na een LB-training trek ik dat écht niet, dus dan blijft die steady-state low intensity cardio er wel in - en natuurlijk een paar keer in de week (nuchter) hardlopen! Nuchter alleen wanneer dat kan met m'n werk natuurlijk...
Ik merk wel dat ik beter wat meer kan eten en flink aan de cardio gaan, dan wat minder eten...

Tips zijn natuurlijk altijd welkom!

HIIT na LB zou ik zelf ook niet doen nee. En hardlopen is altijd :thumbs:

Dwarvenwarrior wisselt , na mijn idee , veel te snel en vaak van planning . Een verandering in zowel voeding als training heeft wel even de tijd nodig om het effect te laten zien ...Geeft het op zijn minst 4 weken de tijd .

Very true. Maar dit ging dan ook specifiek over het moment wanneer ze weer zou merken dat het ook tijdens deze cut toch echt langzamer gaat dan 'zou moeten/kunnen':

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt (en ik denk Dwarf zelf ook wel) met het te snel wisselen e.d.
Maar aan de andere kant heeft Dwarf (blijkbaar) gewoon nog niet gevonden wat bij haar persoonlijk het beste werkt.
Wat ik dus bedoelde was: blijf niet klakkeloos doen wat je tijdens je vorige cut al deed, want dat ging naar mijn mening dus iets te langzaam en was blijkbaar dus niet optimaal voor haar. Mocht dat weer het geval zijn, dat het zo langzaam gaat, probeer dan eens wat anders uit. Want het blijft nou eenmaal gewoon uitproberen wat voor ieder persoon het beste werkt.

en geen 6 liter bier drinken in je cut want dat schijnt niet te werken! ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven