Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Haha hatebreed is wel 'hot' op DBB :roflol:

Lekker bezig DW!

Impressive presses! wow. Mag je trots op zijn hoor!
Hoe bevalt ub/lb in de cut?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.484
Haha hatebreed is wel 'hot' op DBB :roflol:

Lekker bezig DW!
Thnx Rob - al draai ik Hatebeed al wat langer hoor ;)
(ik raak alleen regelmatig die f*ckin' mp3's kwijt - dus heb nu maar voor het gemak wat cd's gekocht...)
Impressive presses! wow. Mag je trots op zijn hoor!
Hoe bevalt ub/lb in de cut?
Dank! Ben er ook stiekem wel een beetje trots op... :D
UB/LB is met name nogal apart omdat LB véél minder oefeningen dan UB, maar wel minimaal net zo zwaar - daar moet ik nog wel even aan wennen. Verder bevalt het puur compounds training eigenlijk best goed (alleen die bicepcurls hangen me nu al de keel uit). Cutten gaat volgens mij al weer best lekker...

---------- Toegevoegd om 21:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------

Eind van de middag wezen trainen - aangezien het hele weekend ik andere leuke dingen te doen heb, en op maandag absoluut niet m'n benen wil trainen (maandagavond richting wintersport! Zin in!)

Squat
12*BW
12*20kg
12*30kg
12*40kg
5*50kg
>alle lifts gefilmd, en eigenlijk valt het best mee hoe ver ik naar voren hang. Medesporters stonden wel versteld van het filmen, blijkbaar filmt de rest niet zo vaak... ???

Zittende legpress
12*80kg
12*100kg
12*120kg
12*130kg
8*140kg
> Eerste keer op dit apparaat, die 80kg was echt zó vreselijk licht! Heel apart...

Leg curl zittend
12*45kg
12*50kg
9*55kg
6*60kg

Standing calf raise
12*70kg
12*80kg
12*80kg

Cardio
20 min spinbike waarvan 15 min HIIT
:zweet:

filmpje uploaden!

pff
wat een werk!

Filmpie uploaden > vriend hangen!

Waar ga je heen, board je? (Krijg ik nu weer zo'n "rechts van je" antwoord? :D)

Had laatst ook eens wat apparaten voor mn UB geprobeert. Stond er ook van te kijken hoe makkelijk dat allemaal ging vergeleken met raw iron. Maja, makkelijk-gaan is niet echt de essentie van trainen ;)

Goeie wintersport(week?) gewenst :thumbs:

Zo zwaar squatten en dan ook nog HIIT :hamer:

Haha mooie training hoor, ben benieuwt naar je flimpje ;)

Fijn weekend!

Goed getraind dame:D!

• #4.493
Filmpie uploaden > vriend hangen!

Waar ga je heen, board je? (Krijg ik nu weer zo'n "rechts van je" antwoord? :D)

Had laatst ook eens wat apparaten voor mn UB geprobeert. Stond er ook van te kijken hoe makkelijk dat allemaal ging vergeleken met raw iron. Maja, makkelijk-gaan is niet echt de essentie van trainen ;)

Goeie wintersport(week?) gewenst :thumbs:
Vriend heeft vanochtend frames uit m'n filmpje geknipt, die heb ik net als afbeelding neergegooid.
Ik ga voor het eerst in mijn leven op wintersportvakantie, heb elke dag ski-les geboekt. De komende week zit ik in Frankrijk tegen de grens met Italië (nee, ben niet zo flauw om "rechts van je" te antwoorden ;))
Ik pak zo veel mogelijk raw iron (ook al zijn het soms kindergewichtjes) en zo min mogelijk apparaten, maar met een legpress gaat dat lastig... en de zittende legpress is een stuk minder zwaar dan 45 graden blijkt wel weer...!!
Thnx - maandagavond vertrek ik, zondag kom ik weer terug (en ik heb mezelf beloofd de hele week bij computers uit de buurt te blijven, alleen m'n Nintendo DS (zonder Internet) gaat mee).
Zo zwaar squatten en dan ook nog HIIT :hamer:

Haha mooie training hoor, ben benieuwt naar je flimpje ;)

Fijn weekend!
Filmpje = 5 frames aan elkaar geplakt: zie fotomapje.
Ik moet wel zeggen dat ik m'n "gluteus maximus" (reet) goed voel zeg! Of komt dat door die les 8 & 9 van start to run die ik vanochtend nuchter gelopen heb? :rolleyes:
Hatebreed = geweldig.. deze DVD is helemaal de moeite waard http://www.bol.com/nl/p/dvd/hatebreed-live-dominance/1002004006511480/index.html wat een feest is dat zeg !
Zometeen eens kijken naar die DVD, klinkt tot dusver iig goed. En traint behoorlijk lekker! (ik hoor echt niks of niemand met m'n muziek op, en dan staat 'ie niet eens zo hard)
Thnx Marvin! Het mooie is: ik heb er nog lol in ook! :D

• #4.494
Ik ben op tijd wezen lopen vanochtend: ondanks dat ik wat motregen en wind ben tegen gekomen ben ik blij dat ik niet in die stortbui van net liep!

Thnx Rob - al draai ik Hatebeed al wat langer hoor ;)
(ik raak alleen regelmatig die f*ckin' mp3's kwijt - dus heb nu maar voor het gemak wat cd's gekocht...)

Dank! Ben er ook stiekem wel een beetje trots op... :D
UB/LB is met name nogal apart omdat LB véél minder oefeningen dan UB, maar wel minimaal net zo zwaar - daar moet ik nog wel even aan wennen. Verder bevalt het puur compounds training eigenlijk best goed (alleen die bicepcurls hangen me nu al de keel uit). Cutten gaat volgens mij al weer best lekker...

---------- Toegevoegd om 21:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------

Eind van de middag wezen trainen - aangezien het hele weekend ik andere leuke dingen te doen heb, en op maandag absoluut niet m'n benen wil trainen (maandagavond richting wintersport! Zin in!)

Squat
12*BW
12*20kg
12*30kg
12*40kg
5*50kg
>alle lifts gefilmd, en eigenlijk valt het best mee hoe ver ik naar voren hang. Medesporters stonden wel versteld van het filmen, blijkbaar filmt de rest niet zo vaak... ???

Zittende legpress
12*80kg
12*100kg
12*120kg
12*130kg
8*140kg
> Eerste keer op dit apparaat, die 80kg was echt zó vreselijk licht! Heel apart...

Leg curl zittend
12*45kg
12*50kg
9*55kg
6*60kg

Standing calf raise
12*70kg
12*80kg
12*80kg

Cardio
20 min spinbike waarvan 15 min HIIT
:zweet:

geen slechte training dwarf , maar als ik zie dat je bij je zwaarste sets nog steeds 6 a 8 reps kan pakken dan blijf je toch te lang hangen in te lage gewichten

• #4.496
geen slechte training dwarf , maar als ik zie dat je bij je zwaarste sets nog steeds 6 a 8 reps kan pakken dan blijf je toch te lang hangen in te lage gewichten

Ik dacht achteraf ook (thuis) dat ik idd beter 6-8 reps kan aanhouden ipv 8tot12... Dat de volgende keer maar doen?

Hier vind je de hele afspeellijst van de DVD.. :) mocht je nog twijfelen de kwaliteit is super ;)

• #4.498
Lijkt me fantastische om een keer zo'n concert mee te maken, al durf ik absoluut niet tussen die gozers te staan (mijn hoofd zit op hun ellebooghoogte!). Heb een keer een vergelijkbare (beginnende) band gefotografeerd, was zó ontzettend gaaf!

Lijkt me fantastische om een keer zo'n concert mee te maken, al durf ik absoluut niet tussen die gozers te staan (mijn hoofd zit op hun ellebooghoogte!). Heb een keer een vergelijkbare (beginnende) band gefotografeerd, was zó ontzettend gaaf!

Inderdaad :), ik kom er wel bovenuit met m'n 1,92m maar toch eerst maar eens wat buffer worden. Kan me herinneren dat Loo en Strongman er wel heen gingen maar hun vonden het ook nog flink intens.

Machinehead vind je dan misschien ook nog wel leuk :)

• #4.500
Inderdaad :), ik kom er wel bovenuit met m'n 1,92m maar toch eerst maar eens wat buffer worden. Kan me herinneren dat Loo en Strongman er wel heen gingen maar hun vonden het ook nog flink intens.

Machinehead vind je dan misschien ook nog wel leuk :)
:yes:
:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven