- Waardering
- 1.339
Ik ben ook serieus aan de slag hoor!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben ook serieus aan de slag hoor!

Thnx Rob - al draai ik Hatebeed al wat langer hoorHaha hatebreed is wel 'hot' op DBB
Lekker bezig DW!

Dank! Ben er ook stiekem wel een beetje trots op...Impressive presses! wow. Mag je trots op zijn hoor!
Hoe bevalt ub/lb in de cut?

....als je een beetje handig met dat spul bent niet - dus hierbij de bekentenis dat ik maar een simpele prutser ben

)
Vriend heeft vanochtend frames uit m'n filmpje geknipt, die heb ik net als afbeelding neergegooid.Filmpie uploaden > vriend hangen!
Waar ga je heen, board je? (Krijg ik nu weer zo'n "rechts van je" antwoord?)
Had laatst ook eens wat apparaten voor mn UB geprobeert. Stond er ook van te kijken hoe makkelijk dat allemaal ging vergeleken met raw iron. Maja, makkelijk-gaan is niet echt de essentie van trainen
Goeie wintersport(week?) gewenst![]()
)Filmpje = 5 frames aan elkaar geplakt: zie fotomapje.Zo zwaar squatten en dan ook nog HIIT
Haha mooie training hoor, ben benieuwt naar je flimpje
Fijn weekend!

Zometeen eens kijken naar die DVD, klinkt tot dusver iig goed. En traint behoorlijk lekker! (ik hoor echt niks of niemand met m'n muziek op, en dan staat 'ie niet eens zo hard)Hatebreed = geweldig.. deze DVD is helemaal de moeite waard http://www.bol.com/nl/p/dvd/hatebreed-live-dominance/1002004006511480/index.html wat een feest is dat zeg !
Thnx Marvin! Het mooie is: ik heb er nog lol in ook!

Thnx Rob - al draai ik Hatebeed al wat langer hoor
(ik raak alleen regelmatig die f*ckin' mp3's kwijt - dus heb nu maar voor het gemak wat cd's gekocht...)
Dank! Ben er ook stiekem wel een beetje trots op...
UB/LB is met name nogal apart omdat LB véél minder oefeningen dan UB, maar wel minimaal net zo zwaar - daar moet ik nog wel even aan wennen. Verder bevalt het puur compounds training eigenlijk best goed (alleen die bicepcurls hangen me nu al de keel uit). Cutten gaat volgens mij al weer best lekker...
---------- Toegevoegd om 21:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------
Eind van de middag wezen trainen - aangezien het hele weekend ik andere leuke dingen te doen heb, en op maandag absoluut niet m'n benen wil trainen (maandagavond richting wintersport! Zin in!)
Squat
12*BW
12*20kg
12*30kg
12*40kg
5*50kg
>alle lifts gefilmd, en eigenlijk valt het best mee hoe ver ik naar voren hang. Medesporters stonden wel versteld van het filmen, blijkbaar filmt de rest niet zo vaak...
Zittende legpress
12*80kg
12*100kg
12*120kg
12*130kg
8*140kg
> Eerste keer op dit apparaat, die 80kg was echt zó vreselijk licht! Heel apart...
Leg curl zittend
12*45kg
12*50kg
9*55kg
6*60kg
Standing calf raise
12*70kg
12*80kg
12*80kg
Cardio
20 min spinbike waarvan 15 min HIIT
![]()
geen slechte training dwarf , maar als ik zie dat je bij je zwaarste sets nog steeds 6 a 8 reps kan pakken dan blijf je toch te lang hangen in te lage gewichten
Lijkt me fantastische om een keer zo'n concert mee te maken, al durf ik absoluut niet tussen die gozers te staan (mijn hoofd zit op hun ellebooghoogte!). Heb een keer een vergelijkbare (beginnende) band gefotografeerd, was zó ontzettend gaaf!
, ik kom er wel bovenuit met m'n 1,92m maar toch eerst maar eens wat buffer worden. Kan me herinneren dat Loo en Strongman er wel heen gingen maar hun vonden het ook nog flink intens. 
Inderdaad, ik kom er wel bovenuit met m'n 1,92m maar toch eerst maar eens wat buffer worden. Kan me herinneren dat Loo en Strongman er wel heen gingen maar hun vonden het ook nog flink intens.
Machinehead vind je dan misschien ook nog wel leuk![]()