Cynthia
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 515
en geen 6 liter bier drinken in je cut want dat schijnt niet te werken!![]()
Eenmalig of elke dag

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en geen 6 liter bier drinken in je cut want dat schijnt niet te werken!![]()

)
Ik mag ook niks van jou!laten we zeggen af en toe
ok dwarf, ook geen 6 liter wijn dan. zuipschuit!

Ik niet het bourgondische type?!Haha, jij lijkt me niet het bourgondische type Dwarf ...
maar een paar keer zondigen per maand mag toch wel?![]()

Was jij hier aan het opletten dan?Hee, wat zijn dit voor ontwikkelingen!? Ik let even niet op en t is één grote bacchus![]()

Sorry, na trainen gisteren meteen aan de slag gegaan - boekje niet mee genomen naar kantoor. Ga nu training inkloppen.Hé Dwarf, er is toch getraind vandaag? krijg we de training morgen pas te zien?![]()
Hé Dwarf, er is toch getraind vandaag? krijg we de training morgen pas te zien?![]()
Sorry, na trainen gisteren meteen aan de slag gegaan - boekje niet mee genomen naar kantoor. Ga nu training inkloppen.

Thnx! Ik weet niet of die presses makkelijker worden wanneer ik langer zou zijnHele mooie training hoor, flink sterke presses voor een vrouw van 1,59m(no offence
)
Alleen... waarschijnlijk is dit een hele domme vraag, maar
DW rows = DwarverWarrior rows? of staat DW ergens anders voor?![]()

...oh, ik heb gisteren in de categorie "je moet WAT met je geld" dat boek besteld, en meteen een paar cd's van Hatebreed om op te trainen![]()

Die BOR's kan ik idd zwaarder (heb ook zwaarder gedaan), maar voelde nog steeds stevig de DL van de vorige training in m'n rug....hatebreed FTW!
goede training verder. zijn je BORs niet erg lightweight ten opzichte van je DB rows?
en die pushdown idd tot horizontaal, dan hou je continu spanning op je triceps

Niet verwacht? Ik ben juist gék op dat soort muziek, volgende aankoop wordt het werk van System of a downO heb ik me zeker vergist![]()
Haha ik had niet verwacht dat dat soort muziek jou aansprak
Even voor de mensen die Hatebreed niet kennen..

Weeral bedankt voor de tip Rob!vergeet je rug niet te archen bij je BOR of je traint meer op de upperback ipv de lats
stevige training meid !