Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga vanavond en kom zondag weer terug (zaterdag na avondeten stappen we in de auto).

Leuk
Ik las al in het XXL stickie dat je qua voeding ook goed voorbereid bent! whaha![]()
Staat geplaatst:billen tegen m'n kuiten aan - veel dieper gaat niet lukken.
(Maar nog steeds: de vraag qua techniek was of ik niet teveel naar voren hang - niet of ik diep genoeg ga... )
Daar heb je idd gelijk in Cynthia, een soort 'bijensteekje' op het laatste deel. Het was me niet opgevallen omdat je het op een filmpje duidelijker ziet. Ik heb dit zelf ook, het hoeft geen problemen op te leveren maar zou er wel ff op letten want sommigen krijgen er last van.Maar je hebt in de bottom positie je onderrug niet meer gearched (je hebt dus een heel lichtjes gebolde onderrug). Daar zou ik zeker mee oppassen, want als de gewichten zwaarder worden is de kans groot dat dat nog erger wordt.
Dit kan helpen idd, ik had er ook al over gedacht maar kan niet zien hoe wijd je stance op het moment al is. Wel zorgen dat je knieen niet naar binnen gaan trekken als je wijder gaat staan.Zo niet, dan kan je ook proberen of een iets wijdere voetplaatsing jou beter ligt, aangezien dat bij velen het geval is.
Daar heb je idd gelijk in Cynthia, een soort 'bijensteekje' op het laatste deel. Het was me niet opgevallen omdat je het op een filmpje duidelijker ziet. Ik heb dit zelf ook, het hoeft geen problemen op te leveren maar zou er wel ff op letten want sommigen krijgen er last van.
Dit kan helpen idd, ik had er ook al over gedacht maar kan niet zien hoe wijd je stance op het moment al is. Wel zorgen dat je knieen niet naar binnen gaan trekken als je wijder gaat staan.

Mooie training weer!
Nogmaals veel plezier gewenst, tot volgende week
)+1 Een hele fijne vakantie Dwarf, geniet ervan!
(En een +1 voor het inslaan van al die eiwitrepen)
Oh, en /hug voor Ace.

Dwarf zit in de sneeuw en hier is het lekker lente weer![]()
eindelijk zonder kap kunnen rijden joehoe