AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ga jij zonder kap rijden Greetje. Ga ik de scooter in de was en wax zetten zodat ik iedereen kan gaan verblinden op de weg en zelf extra bijkleuren want ik zie vreselijk bleek:roflol:

Ooh ja nog even en je kan weer lekker zonder jas rondcrossen op je scooter, lijkt mij ook heerlijk.
Heb vroeger een brommer gehad dus kan mij er wel wat bij voorstellen, lekker hoor :D
Vandaag is het mooi poets weer wax on wax off, fijne arm oefening ook ghehe. :p

Ooh ja nog even en je kan weer lekker zonder jas rondcrossen op je scooter, lijkt mij ook heerlijk.
Heb vroeger een brommer gehad dus kan mij er wel wat bij voorstellen, lekker hoor :D
Vandaag is het mooi poets weer wax on wax off, fijne arm oefening ook ghehe. :p

Heb lekker race scootertjes en 2-takt. Denk dat ik dat tot mijn dood zal blijven doen. Fijne armoefeningen ja. Had alleen, dacht ik:o, een geniaal idee met schuursponje te gaan poetsen:eek:. Waarom weet ik dat je een auto niet met schuurspons mag poetsen en bedenk ik mij dat niet met een scooter:sad:?Schade viel mee maar heb even staan:treuren:

Enne lekker gereden Greetje? Die Dwarf, zal hoop te lezen hebben als ze er weer is.

Holycrap. Wat een muur tekst, wat een boel onderwerpen. Niet normaal :roflol:

Heb lekker race scootertjes en 2-takt. Denk dat ik dat tot mijn dood zal blijven doen. Fijne armoefeningen ja. Had alleen, dacht ik:o, een geniaal idee met schuursponje te gaan poetsen:eek:. Waarom weet ik dat je een auto niet met schuurspons mag poetsen en bedenk ik mij dat niet met een scooter:sad:?Schade viel mee maar heb even staan:treuren:

Enne lekker gereden Greetje? Die Dwarf, zal hoop te lezen hebben als ze er weer is.

:eek: zonde zeg, sufferd haha niet zo handig neej.
Maar even met een kleurtje poetsen dan kan je de krasjes vast wel wat wegkrijgen.
Ik heb idd even met het kapje eraf gereden :p Kon gemakkelijk :)

:eek: zonde zeg, sufferd haha niet zo handig neej.
Maar even met een kleurtje poetsen dan kan je de krasjes vast wel wat wegkrijgen.
Ik heb idd even met het kapje eraf gereden :p Kon gemakkelijk :)

Hééééé dat is een goed idee. Ga ik dat snel doen. Heerlijk zonder kap rijden. wacht, stuur dit wel naar reactie ofzo bij jouw profiel. Dwarf krijgt zo wel heel erg veel kakel op haar topic:p

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.548
...en Dwarf is er weer!
Niks gebroken, beetje gekleurde kop gekregen van het lekkere zonnetje op de piste en hard staan lachen omdat de rest flinke spierpijn heeft en ik niet! :D

Om niet de e-hero uit te hangen: ik ben geen natuurtalent wat betreft skiën.
3 lessen gehad en kan zonder dat het al te beschamend er uit ziet van een blauwe piste af komen. Gaat wel tergend langzaam en ik mag nog wat bijschaven aan de techniek, maar vond het niet slecht voor een eerste keer op de latten...
En het belangrijkste: het was LEUK! :D

natuurtalent wat betreft skiën.
3 lessen gehad en kan zonder dat het al te beschamend er uit ziet van een blauwe piste af komen. Gaat wel tergend langzaam en ik mag nog wat bijschaven aan de techniek, maar vond het niet slecht voor een eerste keer op de latten...
En het belangrijkste: het was LEUK! :D

Pizzapunt! Of zitten de parralel bochtjes dr al in ? ;)

• #4.551
De nieuwe errk begint weer dus succes. Trouwens, flink spierpijn gehad of dat dan weer niet? Bedoel, je gebruikt toch heel andere spieren dan.
Helemaal geen flinke spierpijn gehad, alleen verzurende bovenbenen tijdens het skiën zelf, maar dat was snel weer over...
Pizzapunt! Of zitten de parralel bochtjes dr al in ? ;)
De skileraar noemde het een "snowplow", maar inderdaad: vooral dat soort bochten. Bij een wat vlakkere helling (lees: groene piste) kan ik ook al parallelle bochtjes maken :cool:

Welkom terug! :klink:

wat, noemde ze jou de snowplough, lag je zoveel op de grond? :P Goed dat je heelhuids terug bent!

• #4.554
Nice to be back! :D
Straks lekker LB2-training doen!
wat, noemde ze jou de snowplough, lag je zoveel op de grond? :P Goed dat je heelhuids terug bent!
:P
Ik lag wel veel op de grond ja... :o

Sneeuw was zacht genoeg en ben alleen lekker op mijn zij gaan liggen - vandaar ook geen botbreuken of andere ongein (ook geen blauwe plekken), alleen wat stijve onderarmen gehad (van de vallen opvangen...)

Hey je bent terug! Leuk, dat je het leuk vond! Zeker als je niet zoveel meer hoeft na te denken wordt het steeds leuker!
Spreek je snel weer :)

Hoe was de apres-ski trouwens? En de kaasfondue?

• #4.559
Hoe was de apres-ski trouwens? En de kaasfondue?

De après-ski was nogal druk, ben daar niet echt type voor.. :o

Kaasfondue was lekker! (heb m'n junkdagje maar op donderdag gehouden)
Net als de raclette-kaas en "gewone" fondue... (en de cognac die ik aangeboden kreeg, en de baco's en... *oeps* :o)

JAAA! Dwarfje is terug!:D Het was leuk zo te lezen..:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven