MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goed getraint, nette shrugs. :D

''Vandaag kreeg ik weer te horen dat ik best eens het podium op zou kunnen - en ik geloof er écht geen zak van, dan moet er nog een paar kilo van die dikke reet af! Eerst zien en dan geloven!''

Volgens mij denk je iets te negatief over jezelf .Denk dat je er makkelijker komt als je positief denkt :o.

• Topic Starter Topic Starter
Goed getraint, nette shrugs. :D
Thnx!
Trainer dacht dat ik de 40kg per kant vandaag wel zou redden, maar vaker dan 3x lukte me niet (dus ook niet genoteerd)...
''Vandaag kreeg ik weer te horen dat ik best eens het podium op zou kunnen - en ik geloof er écht geen zak van, dan moet er nog een paar kilo van die dikke reet af! Eerst zien en dan geloven!''

Volgens mij denk je iets te negatief over jezelf .Denk dat je er makkelijker komt als je positief denkt :o.
Op dit moment ben ik ook érg negatief over m'n lijf - ik weet het :o
Ik beloof plechtig over een week positiever te klinken en hard aan de cardio te gaan!

Thnx!
Trainer dacht dat ik de 40kg per kant vandaag wel zou redden, maar vaker dan 3x lukte me niet (dus ook niet genoteerd)...

Op dit moment ben ik ook érg negatief over m'n lijf - ik weet het :o
Ik beloof plechtig over een week positiever te klinken en hard aan de cardio te gaan!

Gelof nou maar in positief denken, das veeeeeel beter!!!! Bkkel!

Jaah :) DW's training hard! Die shrugs zijn best netjes! Vandaag heb ik dumbbell static holds gedaan voor mijn grip en heel erg raar maar ik kon veel meer heffen dan dat ik shrugs doe, volgende keer dat ik ga shurggen pak ik die dumbbells hoger hoor! Zeker ook die 30kg proberen, een beetje concurentie :p

haha, toch leuk, weer een extra doel om naar toe te streven.
Zeker!
Ik kan alleen iedere keer m'n lach niet houden met die oefening, moet meteen denken aan de trap-squat 'Traps tot aan je oren':D

Jaah :) DW's training hard! Die shrugs zijn best netjes! Vandaag heb ik dumbbell static holds gedaan voor mijn grip en heel erg raar maar ik kon veel meer heffen dan dat ik shrugs doe, volgende keer dat ik ga shurggen pak ik die dumbbells hoger hoor! Zeker ook die 30kg proberen, een beetje concurentie :p
Hard trainen = lekker trainen :D Ik vind het ook zo lekker dat ik écht al een beetje thuis hoor in m'n nieuwe sportschool (terwijl ik eerst best zenuwachtig was om er binnen te stappen).

Ik heb schijven ipv dumbbells ;) (een apparaat van Panatta...)

Grappig dat iedereen die shrugs zo bijzonder vindt :rolleyes:
(ze zijn wel zwaar ofzo, maar de rest was ook zwaar...)

panatta free weight? die dingen zijn wel deftig

gaan we cranky doen :eek:

Eten

Ontbijt
whey isolaat vanille
75 gram havermout
sinaasappel

Training:
eas
whey isolaat vanille
sinaasappel

Meal2
1/2 portie kibbeling

Meal3
50 gram havermout
whey isolaat vanille

Diner
Tarly
broccoli
kip
roomsaus

Tussendoor / Last meal
2 handjes cashews

Laatst bewerkt:
meal 3 is jack shit!

stelt geen **** voor dwarf ;) wat zou het zijn 5gr eiwit?

Vergeet de knoflooksaus dan niet:p.

Succes weer nu na de beachproof! Lekker doorbikkelen jij, komt helemaal goed! Blijf je volgen :)

In de categorie slecht knippen & plakken presenteer ik u: ik gisteravond!
Vanavond eet ik de pita etc - en meal 3 was ookal verkeerd gegaan... *shame*

Zometeen pitabroodjes met kipfilet, paprika, ui, knoflook en shoarmakruiden geserveerd met sla en knoflooksaus.
Lekkerder dan laten bezorgen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven