Basiclove
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Thnx!
Op dit moment ben ik ook érg negatief over m'n lijf - ik weet het''Vandaag kreeg ik weer te horen dat ik best eens het podium op zou kunnen - en ik geloof er écht geen zak van, dan moet er nog een paar kilo van die dikke reet af! Eerst zien en dan geloven!''
Volgens mij denk je iets te negatief over jezelf .Denk dat je er makkelijker komt als je positief denkt.

Thnx!
Trainer dacht dat ik de 40kg per kant vandaag wel zou redden, maar vaker dan 3x lukte me niet (dus ook niet genoteerd)...
Op dit moment ben ik ook érg negatief over m'n lijf - ik weet het
Ik beloof plechtig over een week positiever te klinken en hard aan de cardio te gaan!
Thnx!
Trainer dacht dat ik de 40kg per kant vandaag wel zou redden, maar vaker dan 3x lukte me niet (dus ook niet genoteerd)...
DW's training hard! Die shrugs zijn best netjes! Vandaag heb ik dumbbell static holds gedaan voor mijn grip en heel erg raar maar ik kon veel meer heffen dan dat ik shrugs doe, volgende keer dat ik ga shurggen pak ik die dumbbells hoger hoor! Zeker ook die 30kg proberen, een beetje concurentie 
Zeker!haha, toch leuk, weer een extra doel om naar toe te streven.

Hard trainen = lekker trainenJaahDW's training hard! Die shrugs zijn best netjes! Vandaag heb ik dumbbell static holds gedaan voor mijn grip en heel erg raar maar ik kon veel meer heffen dan dat ik shrugs doe, volgende keer dat ik ga shurggen pak ik die dumbbells hoger hoor! Zeker ook die 30kg proberen, een beetje concurentie
![]()
Ik vind het ook zo lekker dat ik écht al een beetje thuis hoor in m'n nieuwe sportschool (terwijl ik eerst best zenuwachtig was om er binnen te stappen).
(een apparaat van Panatta...)

Zometeen pitabroodjes met kipfilet, paprika, ui, knoflook en shoarmakruiden geserveerd met sla en knoflooksaus.
Lekkerder dan laten bezorgen!