AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ontbijt (laat)
whey isolaat vanille
50 gram havermout
2x sinaasappel

Lunch:
restje macaroni
2 boterhammen met:
- gekookt ei
- augurk
- pindakaas
- sambal

Tussendoor:
whey delicious cappuccino
1/2 liter magere melk
pakje sultana peer/pure chocolade

Diner:
Pita's met kipfilet, paprika en sla
beetje knoflooksaus

Lastmeal:
NightProtein

denk om je verhoudingen he in je maaltijden...je lunch lijkt me niet echt gebalanceerd.

Muziek is net ietsje te weinig afwisselend (tot dusver) (3 minuten)

denk om je verhoudingen he in je maaltijden...je lunch lijkt me niet echt gebalanceerd.

Afgezien van de macaroni (echt een klein beetje) zijn de verhoudingen K/E/V 22%/32%/46% - hoe gebalanceerd wil je het hebben?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zie hier mijn voorbereidingen voor de vierdaagse: een overschot aan snelle koolhydraten en natuurlijk de bakjes met groene dekseltjes: daarin zitten boterhamzakjes waarin havermout, whey, NightProtein en cashews zitten...

Tot zover mijn laatste post tot dusver: ik ga de auto inladen en naar Nijmegen - ik heb een laptop mee, maar weet niet of de 'camping' WLAN heeft liggen (I hope so!)

Heel veel succes en plezier!!

succes met de vierdaagse!
Leuke foto van je voorraad eten.

Whoow, veel en goed voedsel!:D

Succes DW!

Veel succes met dit warme weer ! Hoop dat je geen blaren krijgt :(.

Zet hem op!!! Succes!

Ik zou al dat eten na een half uur al op hebben :rolleyes:
Succes met lopen meid, hopelijk is de eerste dag goed gegaan, nog drie te gaan, de laatste dag stelt niets meer voor qua inspanning.

Ik ga er vanuit dat ze nog steeds meedoet aangezien we nog niets gehoord hebben.
Morgen nog even afzien en dan lekker de laatste dag in.

Volhouden meid, morgen laatste dag en tevens de intocht met kruisje en kusjes!

:wave: Ja, jij wandelt stug door heb ik zo het vermoeden! HOop dat je vier goede dagen hebt!!!

En, zijn je blaren nog te tellen?
Of zijn ze allemaal gefuseerd tot 1 grote uber-monster-uniblaar (like the unibrow :D)

Ik zal haar volgend jaar sponseren met de "Dwarf-Cam", dan kijken we met haar mee:rolleyes:

Ik heb het gehaald!

En dat met welgeteld 1 kleine blaar en een gruwelijk overbelaste enkel (ben zoals zovelen strompelend over de finish heen gekomen...).
Once in a lifetime experience... - dat doe ik dus nooit meer! (schijnt iedereen te zeggen, maar de hele dag lopen is écht niks voor mij!)

Op dit moment heb ik honger (leve de brinta!), zit mijn enkel in de coolinggel en voeten in een voetenbadje (preventief tapen werkt heerlijk, nu alle taperesten van mijn voeten af weken...)

De camping had inderdaad geen WLAN, dat was wel jammer...
Iedereen hartelijk dank voor alle morele support, ook al heb ik alle berichtjes net pas gelezen.

...ik ben bang dat ik de komende paar dagen geen beentraining op het programma zet... :rolleyes:

Van Harte gefeliciteerd DW! Ik had eigenlijk niet anders verwacht dat je het gehaald zou hebben! Super goed van je! :clap:

JEEEEEHHH!!! Gefeliciteerd!!!

En laat die beentjes maar even rusten inderdaad!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven