XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zo voer ik hem ook uit ja. Vind ik een veel natuurlijkere houding dan die pendlay row..

Pendlay sucks, veel te veel lowerback en hamstring work.

Yates rows ownage!

er zijn verschillende manier om te rowen
dit was alleen een vb in wat voor je houding
je komt te staan als je de laatste set doet
in een gunnar peterson triceps oef:cool:

hoe iedereen zijn row-beweging maakt
moet hij of zij zelf weten:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.766
Blijkbaar vinden sommige "meelezers" dat er maar 1 goede BOR-techniek bestaat (de Pendlay), en daar ben ik het niet mee eens. Bij deze.

Als je spieren maar hard moeten werken, en het liefst zodanig hard dat je microtrauma aanricht.. hoe je dat verder doet met wat voor techniek maakt dan verder geen (***) uit ;)

Ik zou zeggen, doe waar je je goed bij voelt en als je het idee hebt dat het commentaar ervoor kan zorgen dat je je nog beter gaat voelen (of meer spierpijn krijgt in positieve zin ;P) - gebruik je het.

Daar is dit forum voor - ervaringen delen en (hopelijk) van elkaar leren. Helaas is er nog steeds geen Golden Standard die voor iedereen perfect (of even goed) werkt.
Alhoewel er ongetwijfeld veel goede en slechte manieren zijn om aan krachttraining te doen.

Wat ik met mijn gare hoofd probeer te zeggen - iedereen bedoelt het vast goed, en het staat je vrij om er vervolgens wel of niet iets mee te doen. Ik hou sowieso van je :P

(Ik wist bijvoorbeeld niet eens dat er verschillende 'officiele' manieren waren om de BOR te doen. Weer wat geleerd)

• #4.770
Sluit je log anders. Aangezien je zo eigenwijs als iets bent.
Kom niet meer in m'n log anders. Aangezien ik niks goed kan doen in jouw ogen.

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ----------

Als je spieren maar hard moeten werken, en het liefst zodanig hard dat je microtrauma aanricht.. hoe je dat verder doet met wat voor techniek maakt dan verder geen (***) uit ;)
Thnx, dat idee had ik ook. En ik heb weer lekkere spierpijn, dus duidelijk dat ik iets heb gedaan (ook al is het geen teken voor spiergroei ofzo). Morgen na de fysio eens kijken wat ik met m'n onderlijf kan doen (ook wat ik mag van de fysio).
Ik zou zeggen, doe waar je je goed bij voelt en als je het idee hebt dat het commentaar ervoor kan zorgen dat je je nog beter gaat voelen (of meer spierpijn krijgt in positieve zin ;P) - gebruik je het.

Daar is dit forum voor - ervaringen delen en (hopelijk) van elkaar leren. Helaas is er nog steeds geen Golden Standard die voor iedereen perfect (of even goed) werkt.
Alhoewel er ongetwijfeld veel goede en slechte manieren zijn om aan krachttraining te doen.

Wat ik met mijn gare hoofd probeer te zeggen - iedereen bedoelt het vast goed, en het staat je vrij om er vervolgens wel of niet iets mee te doen. Ik hou sowieso van je :P

(Ik wist bijvoorbeeld niet eens dat er verschillende 'officiele' manieren waren om de BOR te doen. Weer wat geleerd)
Thnx meid! Ja, leer hier genoeg dingen over trainen, eten en alles wat daarbij hoort. Is ook een kwestie van uitproberen wat wel & niet werkt, en af en toe wat anders doen ;)
Positieve feedback en tips zijn altijd welkom!

Sluit je log anders. Aangezien je zo eigenwijs als iets bent.

Want? Iedereen die zijn eigen mening geeft op een discussieforum moet verbannen worden? Snapniet.

Vind yates rows zelf een fijne variant, maar doe ze nooit meer omdat ik deadliften voluit wil doen :)

• #4.773
Pendlay sucks, veel te veel lowerback en hamstring work.

Yates rows ownage!
Dan doe je het fout. Pendlay is upper back.

Maar variatie is de sleutel Dwarf. Als je het niet fijn vindt is het de beste oefening om te doen. Gewenning staat progressie in de weg. Je moet je lichaam met verschillende oefeningen aanvallen. Ik kies juist de meest vervelende oefeningen uit om progressie te boeken.

idd , variatie is de keysleutel tot grote hoogtes

laat je niet gek maken dwarfje
een beetje eigenwijzigheid kan geen kwaad
ik vind het wel meevallen trouwens

keep on going girl

Sluit me aan bij de vorige twee posts!

Zo lang het maar effect heeft , maakt het niks uit .

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven