MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.801
Precies, genoeg wegen naar Rome en positief blijven! Goed bezig Dwarf!

Goed weekend!
Vooral positief blijven! Ik kan nog altijd met alle dames op de adductor en abductor machines gaan zitten! :P
hardlopen buiten is een belastende sport voor je lichaam
heeft je fysio doorgegeven wat nu het beste voor je is qua cardio
na je kracht-training of ernaast bijv ?

het zal even wennen zijn
maar 25 reps maken is ook niet misselijk
Ik heb specifiek gevraagd naar hardlopen en fietsen, en zolang ik geen last heb mag het. In principe zijn het geen belastende vormen van cardio voor de aanhechting van die pees - dus dat komt wel goed.
25 reps is goed voor de doorbloeding, verder vind ik er niet veel aan...
Idd :mad:
goede mentaliteit hoor! mij krijg je s'ochtends echt niet uit bed om te gaan trainen :P
Ik ben een ochtendmens ;)

... dan is het middag en kun je alsnog gaan hardlopen! :D

Hahaha, klopt. Maar ga dus in de ochtend altijd beuken. Rondje hardlopen in de avond of na kt. Maar voor alleen hardlopen, zucht... kom ik ook mijn bed uit. Geef namelijk niet toe aan slapgedrag;)

Hahaha, klopt. Maar ga dus in de ochtend altijd beuken. Rondje hardlopen in de avond of na kt. Maar voor alleen hardlopen, zucht... kom ik ook mijn bed uit. Geef namelijk niet toe aan slapgedrag;)

een meisje dat gaat beuken in de gym :eek: smijt je ook met de gewichten-
grom je ook ;)
just kidding - that's the spirit

Wroarrr! Karmen on fire!:fire:

Prettig weekend dwarfje! Is dat start to run ook online te vinden?:D:o

Hé Dwarf, waar haal jij nou die motivatie voor cardio vandaan? :P

Lasergamen is de beste cardio die dr is... Tenzij je hebt gedeadlift :roflol:

Fijn weekend :)

Laatst bewerkt:
Kan wel Len, maar hoe de **** werkt dat met torrents..???

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.812
Hé Dwarf, waar haal jij nou die motivatie voor cardio vandaan? :P

Lasergamen is de beste cardio die dr is... Tenzij je hebt gedeadlift :roflol:

Ga eens 50-reps squatten ;) Heb ik een keer gedaan met een polar om :eek:
Motivatie? Ik ben (nog) niet tevreden met mijn lijf - dat is voldoende (en ben gezegend met brede heupen en bovenbenen...) Met als bijkomend voordeel dat je een lekker fit gevoel hebt als je weer thuis bent 's ochtends na het hardlopen :cool:

Ga eens 50-reps squatten ;) Heb ik een keer gedaan met een polar om :eek:
Motivatie? Ik ben (nog) niet tevreden met mijn lijf - dat is voldoende (en ben gezegend met brede heupen en bovenbenen...) Met als bijkomend voordeel dat je een lekker fit gevoel hebt als je weer thuis bent 's ochtends na het hardlopen :cool:

Dan krijg je in ieder geval ook een lekkere, stevige kont Dwarfie. ;)

Je moet eens naar al die schaatsers op tv kijken, pfew ...

In zo'n mooi strak pak. Yumyum!

Also: 50-reppers met squatten? Respect, mevrouw Dwarf! Dat doe ik je niet na. Alhoewel ik zo'n schaats-kontje met strakke benen eronder stiekem ook wel zie zitten. Misschien toch maar eens wat meer... Gluten-oefeningen opzoeken. Of gewoon meer squatten. :D

Lunges zijn instant lean butt growth ;)

Hmm gewoon heel diep squatten doet ook veel wonderen voor je kont (helaas in mijn geval) en bovenbenen ;)

Hmm gewoon heel diep squatten doet ook veel wonderen voor je kont (helaas in mijn geval) en bovenbenen ;)

Helaas? Was er niet een topic hier waarin al lang was besloten dat mannen met een stevige squat-kont gewoon onwijs sexy waren? :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven