AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.785
Damn, ice queen dan. Wat is er belangrijker in het leven dan dbb en karma? :shrug:

Geen icequeen: ik weet dat er genoeg leden zijn die véél meer weten dan ik, veel langer traingen en vaak ook veel briljantere posts maken. Toch krijg ik een berg karma omdat ik in verschillende logs wat post en commentaar geef in de voedings- en vetverlies/conditie topics. Blijkbaar worden mijn posts dus wel gewaardeerd. Moet ik daarom op nr.1 staan? :dunno:

Dwarf..laat niet op je kop zitten joh! Nog getraind?

• #4.787
Dwarf..laat niet op je kop zitten joh! Nog getraind?
Ja, benen. Nadat ik bij de fysio ben geweest en te horen heb gekregen dat ik de aanhechting van de pees bovenin mijn been heb overbelast. :(
Ik heb 'm meteen even laten kijken naar m'n knie: die heb ik een aantal jaren geleden flink overbelast en ben er mee door blijven lopen - nu ieder keer last na hardlopen / crosstrainer en intensief fietsen (gaat nooit meer over dus).

Ik mag nu alleen squatten / legpressen op 25 reps, en niet eens tot parallel.
Wel doorbloeding, niet belasten. De fysio begreep al dat rust geen optie is bij me (had de keuze tussen rust of high-rep niet diep gaan).

triest hoor
gewoon zo door blijven gaan dwarve!

Denk dat je dan weinig mensen overhoud in je log. Het leverde me namelijk zeeën van karma op.

Stoer man.

Wat kan het Dwarf nou verrotten dat alleen de mensen die wat nuttigs bijdragen haar log blijven volgen?

OT: Verrot van je benen zeg :mad: Hoe zit het met calve raises enzo, is het alleen de squat die problemen geeft?

• #4.790
OT: Verrot van je benen zeg :mad: Hoe zit het met calve raises enzo, is het alleen de squat die problemen geeft?
Alles waarbij mijn romp en benen een hoek kleiner dan 90 graden maken geeft pijn: dan zit die pees klem (overbelast en opgezwollen, of zoiets). Vandaar dat ik ook niet te diep mag zakken.
Calf raises geven geen problemen, die heb ik vandaag weer met 100kg gedaan (staand).

wel jammer. Maar goed vergeet niet, je kan je lichaam alsnog blijven verbeteren. En gelukkig kan je je kuiten wel zwaar trainen. Dat zou elke vrouw verplicht moeten doen :P

• #4.793
wel jammer. Maar goed vergeet niet, je kan je lichaam alsnog blijven verbeteren. En gelukkig kan je je kuiten wel zwaar trainen. Dat zou elke vrouw verplicht moeten doen :P

Elke LB-training... (2x in de week dus)
Ach, ik kan nog steeds trainen, genoeg cardio doen en gewicht is netjes aan het dalen (goed eetschema?)... mag ook nog wel een hoop verbeterd worden aan mijn lijf.

Veel beterschap, Dwarfie!

Ik vind de wijze waarop jij de combinatie KT/cardio/eetschema doet en weet vol te houden, zo bewonderenswaardig.

Verklaard ook waarschijnlijk waarom jij onze gekroonde karma-koningin bent ... :D

Veel beterschap, Dwarfie!

Ik vind de wijze waarop jij de combinatie KT/cardio/eetschema doet en weet vol te houden, zo bewonderenswaardig.

Verklaard ook waarschijnlijk waarom jij onze gekroonde karma-koningin bent ... :D

Geen woord teveel gezegd. Hou je taai Dwarfie! :thumbs:

• #4.796
Vanochtend les 19 start to run (nuchter uiteraard). Was even een schrikmomentje toen die Belgische dame vertelde dat ik meteen mocht starten met 5 min. lopen (ipv eerst 2 minuten om op te warmen zoals alle andere lessen), maar eigenlijk viel het best mee... Mentaal dingetje ;)
Volgende les 4 x 8 min lopen - eigenlijk best zin in!

Elke LB-training... (2x in de week dus)
Ach, ik kan nog steeds trainen, genoeg cardio doen en gewicht is netjes aan het dalen (goed eetschema?)... mag ook nog wel een hoop verbeterd worden aan mijn lijf.

Precies, genoeg wegen naar Rome en positief blijven! Goed bezig Dwarf!

Goed weekend!

hardlopen buiten is een belastende sport voor je lichaam
heeft je fysio doorgegeven wat nu het beste voor je is qua cardio
na je kracht-training of ernaast bijv ?

het zal even wennen zijn
maar 25 reps maken is ook niet misselijk

Quarter squats doen dus :p

goede mentaliteit hoor! mij krijg je s'ochtends echt niet uit bed om te gaan trainen :P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven