- Waardering
- 1.339
Denk dat je dan weinig mensen overhoud in je log. Het leverde me namelijk zeeën van karma op.
</care>
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat je dan weinig mensen overhoud in je log. Het leverde me namelijk zeeën van karma op.
Dat ga je toch niet winnen. Dwarf is karma koningin, meeste karma van wie dan ook op dbb.Denk dat je dan weinig mensen overhoud in je log. Het leverde me namelijk zeeën van karma op.

...en ook dat boeit me niet zoveel...Dat ga je toch niet winnen. Dwarf is karma koningin, meeste karma van wie dan ook op dbb.
,
Damn, ice queen dan. Wat is er belangrijker in het leven dan dbb en karma?

Damn, ice queen dan. Wat is er belangrijker in het leven dan dbb en karma?![]()

Ja, benen. Nadat ik bij de fysio ben geweest en te horen heb gekregen dat ik de aanhechting van de pees bovenin mijn been heb overbelast.Dwarf..laat niet op je kop zitten joh! Nog getraind?

Hoe zit het met calve raises enzo, is het alleen de squat die problemen geeft?Alles waarbij mijn romp en benen een hoek kleiner dan 90 graden maken geeft pijn: dan zit die pees klem (overbelast en opgezwollen, of zoiets). Vandaar dat ik ook niet te diep mag zakken.OT: Verrot van je benen zegHoe zit het met calve raises enzo, is het alleen de squat die problemen geeft?
wel jammer. Maar goed vergeet niet, je kan je lichaam alsnog blijven verbeteren. En gelukkig kan je je kuiten wel zwaar trainen. Dat zou elke vrouw verplicht moeten doen![]()
Veel beterschap, Dwarfie!
Ik vind de wijze waarop jij de combinatie KT/cardio/eetschema doet en weet vol te houden, zo bewonderenswaardig.
Verklaard ook waarschijnlijk waarom jij onze gekroonde karma-koningin bent ...![]()

Elke LB-training... (2x in de week dus)
Ach, ik kan nog steeds trainen, genoeg cardio doen en gewicht is netjes aan het dalen (goed eetschema?)... mag ook nog wel een hoop verbeterd worden aan mijn lijf.