MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gefeliciteerd nog met het uitlopen van de 4-daagse!

Whow! Gisteren was alweer een lekkere training zo te zien, dat benchen vindt je precies wel leuk:D.

Nog beterschap gewenst met je enkel!

• Topic Starter Topic Starter
Gefeliciteerd nog met het uitlopen van de 4-daagse!
Dankjewel!
Whow! Gisteren was alweer een lekkere training zo te zien, dat benchen vindt je precies wel leuk:D.

Nog beterschap gewenst met je enkel!
Er zijn eigenlijk maar weinig oefeningen die ik niet leuk vind ;)
Met name bovenlichaam trainen is favoriet bij me.

Enkel voelt nog steeds verdraaide rot aan - knie begint zelfs al vervelend te doen doordat ik zo moeilijk loop :(

Dat ik trouwens weer een goede training neergezet heb kon ik vanochtend wel merken (itt afgelopen week): HONGER!

Denk dat je gewoon ff lekker moet rusten met dat enkeltje.
Je hebt nog tijd zat om nadat je herstelt bent te trainen
ff wat minder hooi op dat vorkje

Denk dat je gewoon ff lekker moet rusten met dat enkeltje.
Je hebt nog tijd zat om nadat je herstelt bent te trainen
ff wat minder hooi op dat vorkje
Van m'n trainer MAG ik deze week niet eens benen trainen, dus dat komt wel goed ;)
Rest van m'n spiergroepen kan natuurlijk makkelijk - evenals fietsen: geen probleem. Alleen het op- en afstappen doet nogal... (AU!).

Nog van harte gefeliciteerd DW! :)

Goede training weer, PR Bench: Super! Rustig aan met je enkel! Jemig als je daar nu nog last van hebt... oef, wat een zware belasting moet die vierdaagse zijn. Erg knap!

Gestaag ga ik door PR'en: ik wil m'n eigen gewicht kunnen benchen... ;)

Sinds vanmiddag loop ik al ietsje soepeler, hopelijk is de pijn binnenkort helemaal weg - ik heb te weinig geduld voor deze soort blessures... Morgenavond volgende training :D

Ja dat is wel ultiem he! Heb dat ook met optrekken, dat moet gewoon een keer lukken. Oh als ik dan denken aan dumble bench... dan zou ik dumble 32 moeten pakken WHAAAAA!!!

Ja dat is wel ultiem he! Heb dat ook met optrekken, dat moet gewoon een keer lukken. Oh als ik dan denken aan dumble bench... dan zou ik dumble 32 moeten pakken WHAAAAA!!!

Optrekken is er ook nog eentje die op m'n dat-wil-ik-ook-kunnen-lijstje staat!
(voor mij ook DB's van 32kg... - doe toch maar een BB!)

thanxs voor de support! Gaan elkaar gewoon naar ons eigen PR-gewicht supporten!

Was het nog gezellig zaterdag? Ik heb uiteindelijk tot 18:00 op mijn werk gezeten en had echt geen puf meer! Volgende keer ben ik van de partij!

Was het nog gezellig zaterdag? Ik heb uiteindelijk tot 18:00 op mijn werk gezeten en had echt geen puf meer! Volgende keer ben ik van de partij!

Ik heb alleen Miss Deadlift gezien: we waren er beiden pas om 14.00u - ikzelf was zo laat omdat ik de looptijd vanaf de auto tot aan de strandtent véél korter had ingeschat... :o

Eten

Ontbijt
whey isolaat vanille
60 gram havermout
appel

Tussendoor:
pindakaas
2 boterhammen
kipfilet

Lunch:
2 boterhammen
filet americain
gekookt ei
griekse salade
salade met tonijn

Tussendoor:
2 boterhammen
gebraden gehakt
50 gram cashews

Diner
BBQ
(matig vlees, geen alcohol)

Geen trek meer in m'n NightProtein :(

gaat de smaak je tegen staan of wat is het ? Keertje overslaan resulteert niet in directe afname van je vvm he ;)

---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

hoewel je subconscious je wellicht anders vertelt :P

gaat de smaak je tegen staan of wat is het ? Keertje overslaan resulteert niet in directe afname van je vvm he ;)

---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

hoewel je subconscious je wellicht anders vertelt :P

Niet goed bezig:(
Krijg je het niet meer weg of ben je te moe/lui om het in te nemen?;)

Geen honger meer - heb nog even gewacht gisteravond, maar dacht niet dat ik het nog op een normale manier weg zou kunnen krijgen... Forcefeeding mezelf na een barbecue leek me niet echt nodig...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven