- Waardering
- 14.131
Helaas? Was er niet een topic hier waarin al lang was besloten dat mannen met een stevige squat-kont gewoon onwijs sexy waren?![]()
Dat topic is mij inderdaad niet ontschoten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas? Was er niet een topic hier waarin al lang was besloten dat mannen met een stevige squat-kont gewoon onwijs sexy waren?![]()

Liever een gespierde squat-kont dan zo`n miezerig kontje van een ecto die geen benen traint! (Voor zowel dames als heren..)
(Inderdaad voor zowel de dames als de heren!)Liever een gespierde squat-kont dan zo`n miezerig kontje van een ecto die geen benen traint! (Voor zowel dames als heren..)

Doe mij idd maar een strakke kontDan krijg je in ieder geval ook een lekkere, stevige kont Dwarfie.
Je moet eens naar al die schaatsers op tv kijken, pfew ...

Flink gespierde benen geen bezwaar, maar ik vind die van schaatsers vaak niet in verhouding (smalle kuiten)....Die hebben er vaak wel flinke benen onder zitten ja ;O

Zo'n strak pak vind ik nou niet écht sexy - of je moet na de race zo'n gozer zien die het half uit trektIn zo'n mooi strak pak. Yumyum!
Also: 50-reppers met squatten? Respect, mevrouw Dwarf! Dat doe ik je niet na. Alhoewel ik zo'n schaats-kontje met strakke benen eronder stiekem ook wel zie zitten. Misschien toch maar eens wat meer... Gluten-oefeningen opzoeken. Of gewoon meer squatten.![]()

En bovenbeenkillers!
Blijven verhogen met die handel!Maar die doe ik ook alMisschien maar eens variëren met het soort lunges. Of er gewoon meer gewicht opgooien, zit nu eigenlijk al te lang op 20kg.
Helaas?! Ga je schamen voor die opmerking!Hmm gewoon heel diep squatten doet ook veel wonderen voor je kont (helaas in mijn geval) en bovenbenen![]()

Ons ook niet

Absoluut!Liever een gespierde squat-kont dan zo`n miezerig kontje van een ecto die geen benen traint! (Voor zowel dames als heren..)
+ nog eentje...+1 Couldn't agree more(Inderdaad voor zowel de dames als de heren!)

Idd! We willen wel wat lekkers om naar te kijken!

Zooooo bekend fenomeen. En zo ranzig ( als in vies deze keer)Zooooo bekend fenomeen. En zo ranzig ( als in vies deze keer)
Ging je deze week nu weer naar de fysio? Vraag je het nog even van een warmte lamp (infrarood). En luister graag goed naar gevoel. Als het nog zo'n knurft is ga je gewoon naar een ervaren of wat dan ook fysiogast .
Liever een gespierde squat-kont dan zo`n miezerig kontje van een ecto die geen benen traint! (Voor zowel dames als heren..)

Morgen pas

+1+1
Heb wel respect voor je nuchter hartlopen hoor, ik moet er niet aan denken!![]()

Ach, het valt allemaal wel mee toch?+1
Heb wel respect voor je nuchter hartlopen hoor, ik moet er niet aan denken!![]()
Sochtends heb ik op een nuchtere maag meer energie dan savonds na een volledige dag..Ik vind het meevallen - schepje EAS voordat ik vertrek... eigenlijk best lekker+1

XXL huismerk
Zou je ook moeten doen

Voor mij maakt het niet uit - alleen na 22.30u, dan val ik over het algemeen vanzelf om... Ben absoluut geen avondmens... (maar een energiebooster doet wonderen).Ach, het valt allemaal wel mee toch?Sochtends heb ik op een nuchtere maag meer energie dan savonds na een volledige dag..