MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Liever een gespierde squat-kont dan zo`n miezerig kontje van een ecto die geen benen traint! (Voor zowel dames als heren..)

Amen broeder.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.826
Dan krijg je in ieder geval ook een lekkere, stevige kont Dwarfie. ;)

Je moet eens naar al die schaatsers op tv kijken, pfew ...
Doe mij idd maar een strakke kont ;)
Die hebben er vaak wel flinke benen onder zitten ja ;O
Flink gespierde benen geen bezwaar, maar ik vind die van schaatsers vaak niet in verhouding (smalle kuiten)....
:D
In zo'n mooi strak pak. Yumyum!

Also: 50-reppers met squatten? Respect, mevrouw Dwarf! Dat doe ik je niet na. Alhoewel ik zo'n schaats-kontje met strakke benen eronder stiekem ook wel zie zitten. Misschien toch maar eens wat meer... Gluten-oefeningen opzoeken. Of gewoon meer squatten. :D
Zo'n strak pak vind ik nou niet écht sexy - of je moet na de race zo'n gozer zien die het half uit trekt :D
(Welke schaatser was dat ook al weer?)
50-reppers met squatten is wel een flinke cardio-oefening (kcals vliegen er doorheen), maar ik durf niet te stellen dat je er specifiek een strakke kont van krijgt.
Lunges zijn instant lean butt growth ;)
En bovenbeenkillers!
Maar die doe ik ook al :P Misschien maar eens variëren met het soort lunges. Of er gewoon meer gewicht opgooien, zit nu eigenlijk al te lang op 20kg.
Blijven verhogen met die handel!
Hmm gewoon heel diep squatten doet ook veel wonderen voor je kont (helaas in mijn geval) en bovenbenen ;)
Helaas?! Ga je schamen voor die opmerking!
(En je mond spoelen met zeep?)
Helaas? Was er niet een topic hier waarin al lang was besloten dat mannen met een stevige squat-kont gewoon onwijs sexy waren? :D
:thumb: Flinke V-shape, gespierde bovenbenen, squat-kont... :lick:
Dat topic is mij inderdaad niet ontschoten :D
:D:D:D:D
Ons ook niet ;)
:P
Liever een gespierde squat-kont dan zo`n miezerig kontje van een ecto die geen benen traint! (Voor zowel dames als heren..)
Absoluut!
+1 Couldn't agree more :D (Inderdaad voor zowel de dames als de heren!)
+ nog eentje...
:engel:
+1 Skwat asses rule! Flatscreens not allowed! :mad:
Idd! We willen wel wat lekkers om naar te kijken!

---------- Toegevoegd om 13:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:08 ----------

Vanochtend les 20 start to run nuchter gelopen, en volgens mij begin ik al een best aardige conditie te krijgen: 4 x 8min lopen was geen enkel probleem - sterker nog: ik was aan het eind van de les nog niet thuis dus heb nog maar een paar minuten hardlopen er achter aan geplakt :o
Na het ontbijt weer een UB-training gedaan (zit nu op kantoor, boekje niet bij de hand) - zittende DB-shoulderpresses met 15kg en chin-ups (handpalmen naar elkaar toe, smalle greep) met 10kg ondersteuning... gaat lekker! Note to self: geen omega-3 caps bij ontbijt nemen als ik daarna ga trainen...

Sterke DB shoulder presses !

Komen je caps dr weer uit? :p

:roflol:

:roflol: Zooooo bekend fenomeen. En zo ranzig ( als in vies deze keer)

Ging je deze week nu weer naar de fysio? Vraag je het nog even van een warmte lamp (infrarood). En luister graag goed naar gevoel. Als het nog zo'n knurft is ga je gewoon naar een ervaren of wat dan ook fysiogast .

• #4.832
:roflol: Zooooo bekend fenomeen. En zo ranzig ( als in vies deze keer)

Ging je deze week nu weer naar de fysio? Vraag je het nog even van een warmte lamp (infrarood). En luister graag goed naar gevoel. Als het nog zo'n knurft is ga je gewoon naar een ervaren of wat dan ook fysiogast .

Vrijdag weer naar de fysio.
Zo te merken had hij zich ingelezen, wist namelijk precies de pijnplek te localiseren. Blijkbaar is er voor die aanhechting niks specifieks te doen afgezien van rust / voldoende doorbloeding (daarom mag cardio ook, mits geen pijn). Warmte lamp is ook goed (vergeten te vermelden).

• #4.839
+1 :)

Heb wel respect voor je nuchter hartlopen hoor, ik moet er niet aan denken! :eek:
Ik vind het meevallen - schepje EAS voordat ik vertrek... eigenlijk best lekker :cool:
XXL huismerk
Zou je ook moeten doen ;)
Ach, het valt allemaal wel mee toch? :) Sochtends heb ik op een nuchtere maag meer energie dan savonds na een volledige dag..
Voor mij maakt het niet uit - alleen na 22.30u, dan val ik over het algemeen vanzelf om... Ben absoluut geen avondmens... (maar een energiebooster doet wonderen).

Hm, ik heb dezelfde, geen last van visboeren gelukkig.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven