- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Ja, stond nog een leuk artikel in de MD daarover ... idem verhaal eigenlijk met glutamine etc ...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, stond nog een leuk artikel in de MD daarover ... idem verhaal eigenlijk met glutamine etc ...

Zojuist les 21 start to run nuchter gelopen, met een paar minuten extra... verkeerde afslag genomen en keren had ik geen zin in - dan maar wat extra
Straks naar de fysio, en kijken of ik nog een UB-training kan doen (qua tijd, want 12.30u gaat m'n gym dicht om pas om 15.30u weer open te gaan)
Wish me luck voor vannacht: ik sla een nachtje over. Fotograferen bij 's werelds grootste estafetteloop met achteraf het grootste studentenfeest van de Benelux (zo omschrijven ze het zelf). Gedurende de nacht zal ik (dus) wat extra maaltijden eten, zondag uit eten met de familie - verder sla ik de junk dit weekend over.

Gaat lukken!Bij deze succes, Dwarf!
Als je maar op tijd en frequent eet, dan overleef je zo'n nachtje wel hoor.
Weet je vriend ook dat je naar dat studentenfeest gaat?![]()

Ach ja, voor elke studie die je vindt is er wel een studie die het tegendeel bewijst
Probleem is dat mensen vaak die studies doen bij mensen die bv amper een paar maanden,
weken sporten. Of soms zelfs niet.

Dan nog de factor dat er grof geld verdiend word aan supps, boekjes, etc ...

Wat is momenteel eigenlijk je vet%?...zolang ik nog niet onder de 15% sta zal het weinig uitmaken![]()
Geen flauw idee - laatste meting is van november of december vorig jaar.
Ik mag 5 weken niet squatten en deadliften: het beetje rust dat ik heb genomen was goed, maar niet goed genoeg.Succes met alle drukke plannen enzo. Hopelijk was het goed bij de fysio. Geniet er ook maar van het weekeinde!
Geen flauw idee - laatste meting is van november of december vorig jaar.
Ik mag 5 weken niet squatten en deadliften: het beetje rust dat ik heb genomen was goed, maar niet goed genoeg.
Ach, komt wel weer goed...

Nog leuke plannen het weekend?Idd - hij vond het in elk geval wel goed dat ik naar m'n geluisterd heb, maar blijkbaar is deze semi-rust (squat niet eens tot parallel) niet voldoende.Goed luisteren dan maar. Beter 5 weken niet squatten/deadliften dan toch doen en met pijn blijven lopen die waarschijnlijk alleen maar erger wordt..
Iig sterkte, die 2 oefeningen zul je toch wel missen!!
Rust moet ik nog leren wat dat isOoooeeeeeiiiii.... rustig aan meid
Goeiemiddag trouwensNog leuke plannen het weekend?

AhaGeen flauw idee - laatste meting is van november of december vorig jaar.
Ik mag 5 weken niet squatten en deadliften: het beetje rust dat ik heb genomen was goed, maar niet goed genoeg.
Ach, komt wel weer goed...
(tenminste ik vind de tijd echt zo snel gaan, deze werkweek is ook weer voorbij gevlogen)Idd - hij vond het in elk geval wel goed dat ik naar m'n geluisterd heb, maar blijkbaar is deze semi-rust (squat niet eens tot parallel) niet voldoende.
Ach, dan maar iets meer cardio? (heeft mijn lijf toch al hard nodig!)
Rust moet ik nog leren wat dat is
Vannacht nachtje overslaan: foto's maken. Zondag gezellig feestje met familie (al het eten heb ik al in orde, kan het alleen niet maken om het restaurant over te slaan, dus dan maar goed voedsel uitzoeken daar, en niet te veel). Ik denk dat ik een weekend nodig heb om bij te komen!![]()
).