Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hoe veel km kan/kon je hardlopen?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.902
  • #4.904
Vanochtend wezen hardlopen met m'n vriendje - hij stond redelijk versteld van mijn conditie :D

Wil niet zeggen dat hij met die stelten van 'm normaal gesproken veel harder loopt, maar toch: mijn tempo is volgens hem niet heel beroerd.
Een paar jaar terug hebben we ook een poging gedaan samen hard te lopen - toen was ik na een halve km al buiten adem :o

Het is trouwens voor het eerst gelukt: ik heb spierpijn in m'n biceps! Denk dat ik ze gisteren wel flink heb gebruikt bij de pull / chin ups :D

Mooi Dwarfke ! :) maarre moet je niet feesten of ben je ook niet zo'n koningshuis fan ?

• #4.906
Mooi Dwarfke ! :) maarre moet je niet feesten of ben je ook niet zo'n koningshuis fan ?

Heb na het hardlopen vanochtend eerst een halve laminaatvloer op zolder gelegd :o
Zometeen eens kijken in het centrum naar vrienden van me die op een podium staan, een enkel kleedje bekijken en dan lekker terug naar huis voor de rest van de vloer. Vanavond verder kijken of er een leuk feestje in de buurt is.
Ik loop toch de hele dag met bakjes eten rond, ga niet junken vandaag - dus echt feestvieren de hele dag doe ik niet / ben er ook niet heel erg het type voor.

nice, dedication!

Branduuuh :fire:

Damn dedicated!:o Je eigen voedsel me naar koningingendag..echt respect! Ik heb geen zin om helemaal te zoeken, maar je hebt toch wel een junk dagje in de week...?? (En hoeveel impact heeft dat fysiek technisch?)

• #4.910
Damn dedicated!:o Je eigen voedsel me naar koningingendag..echt respect! Ik heb geen zin om helemaal te zoeken, maar je hebt toch wel een junk dagje in de week...?? (En hoeveel impact heeft dat fysiek technisch?)

Als ik dit jaar een écht succesvolle cut wil hebben dan moet ik niet elk excuus aangrijpen om lekker los te gaan ;)
Ik junk wel hoor - en dat kan mijn fysiek qua impact wel aan (en persoonlijk heb je een beetje junk wel nodig - ik tenminste wel!)

Gisteren junk gecombineerd met een lekker stukje fietsen (35km) op slakkentempo met een lekker weertje er bij. :mad:
...had toch liever gezien hoe Sue op het podium stond... (maar ja: had mijn moeder al bijna een jaar beloofd om mee te fietsen, en wat ik beloof...)
Zometeen op m'n hometrainer: lekker de nieuwe Allerhande lezen!

Krijg al honger van het idee :o

Bruut :P

Heb een beetje vierkante ogen van BFFM :roflol:

Wat zijn je stats nu eigenlijk en wat is je doel?

• #4.915
Bruut :P

Heb een beetje vierkante ogen van BFFM :roflol:
Moet je 'm uitprinten en op een hometrainer lezen: stuk relaxter ;)

Net trouwens voor de aardigheid Kill Bill een deel gekeken (dvd-speler EINDELIJK eens aangesloten voor de hometrainer: kijkt relaxter dan die oude laptop van me...) Volgens mijn fiets 800+ kcal weggefietst :nowai:
Was wel lekker (met een dvd is die tijd zó om!)
Wat zijn je stats nu eigenlijk en wat is je doel?
Euhm... 62kg, vet% geen flauw idee (al een tijd niet laten meten), doel: 55kg (i.e. acceptabel vet%), daarna cleanbulk-poging (afgelopen winter héél kort wat gebulkt, ervaring was geinig - resultaat kun je niet verwachten in een te korte tijd).
Ik wil een lijf zoals ik in de BodyFitness-klasse heb gezien op de JB Cup. Lange termijn doelstelling ;)

Moet je 'm uitprinten en op een hometrainer lezen: stuk relaxter ;)

Net trouwens voor de aardigheid Kill Bill een deel gekeken (dvd-speler EINDELIJK eens aangesloten voor de hometrainer: kijkt relaxter dan die oude laptop van me...) Volgens mijn fiets 800+ kcal weggefietst :nowai:
Was wel lekker (met een dvd is die tijd zó om!)

Euhm... 62kg, vet% geen flauw idee (al een tijd niet laten meten), doel: 55kg (i.e. acceptabel vet%), daarna cleanbulk-poging (afgelopen winter héél kort wat gebulkt, ervaring was geinig - resultaat kun je niet verwachten in een te korte tijd).
Ik wil een lijf zoals ik in de BodyFitness-klasse heb gezien op de JB Cup. Lange termijn doelstelling ;)

ik heb het een keer geprobeerd om tijdens cardio iets te volgen op de buis. Ik zie de beelden, ik lees wat ze zeggen en ik luister ook maar volg alsnog niets ervan :roflol: Maar ja vrouwen kunnen multi-tasking he :P

Cool, netjes hoor! Heb je ergens pics ofzo hier op DBB?

Mweh, moet ik eerst een hometrainer kopen :( Zou ik op zich wel willen, dvdtjes kijken tijdens de cardio klinkt top :thumbs:

na al dat optrek werk , is een cable -curltje of iets anders zat voor je biceps
very nice indeed

• #4.920
ik heb het een keer geprobeerd om tijdens cardio iets te volgen op de buis. Ik zie de beelden, ik lees wat ze zeggen en ik luister ook maar volg alsnog niets ervan :roflol: Maar ja vrouwen kunnen multi-tasking he :P
Als ik niet kan multitasken dan word ik gek... verveel me héél erg snel!
En ik trap wel flink door, dat dan weer wel...
Cool, netjes hoor! Heb je ergens pics ofzo hier op DBB?
In een mapje alleen voor vrienden - afgelopen weekend nog nieuwe foto toegevoegd ;)
Mweh, moet ik eerst een hometrainer kopen :( Zou ik op zich wel willen, dvdtjes kijken tijdens de cardio klinkt top :thumbs:
Is het ook! En jouw laptop is een stuk beter geschikt om films op te kijken dan de mijne! (mijn eigen laptop is nog erger dan die je hebt gezien van m'n werk...)

Morgenochtend weer hardlopen! Raar maar waar: heb er nou al zin in!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven