Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mooi Dwarfke !maarre moet je niet feesten of ben je ook niet zo'n koningshuis fan ?

Damn dedicated!Je eigen voedsel me naar koningingendag..echt respect! Ik heb geen zin om helemaal te zoeken, maar je hebt toch wel een junk dagje in de week...?? (En hoeveel impact heeft dat fysiek technisch?)

Moet je 'm uitprinten en op een hometrainer lezen: stuk relaxter

Euhm... 62kg, vet% geen flauw idee (al een tijd niet laten meten), doel: 55kg (i.e. acceptabel vet%), daarna cleanbulk-poging (afgelopen winter héél kort wat gebulkt, ervaring was geinig - resultaat kun je niet verwachten in een te korte tijd).

Moet je 'm uitprinten en op een hometrainer lezen: stuk relaxter
Net trouwens voor de aardigheid Kill Bill een deel gekeken (dvd-speler EINDELIJK eens aangesloten voor de hometrainer: kijkt relaxter dan die oude laptop van me...) Volgens mijn fiets 800+ kcal weggefietst![]()
Was wel lekker (met een dvd is die tijd zó om!)
Euhm... 62kg, vet% geen flauw idee (al een tijd niet laten meten), doel: 55kg (i.e. acceptabel vet%), daarna cleanbulk-poging (afgelopen winter héél kort wat gebulkt, ervaring was geinig - resultaat kun je niet verwachten in een te korte tijd).
Ik wil een lijf zoals ik in de BodyFitness-klasse heb gezien op de JB Cup. Lange termijn doelstelling![]()
Maar ja vrouwen kunnen multi-tasking he 
Als ik niet kan multitasken dan word ik gek... verveel me héél erg snel!ik heb het een keer geprobeerd om tijdens cardio iets te volgen op de buis. Ik zie de beelden, ik lees wat ze zeggen en ik luister ook maar volg alsnog niets ervanMaar ja vrouwen kunnen multi-tasking he
![]()
In een mapje alleen voor vrienden - afgelopen weekend nog nieuwe foto toegevoegdCool, netjes hoor! Heb je ergens pics ofzo hier op DBB?

Is het ook! En jouw laptop is een stuk beter geschikt om films op te kijken dan de mijne! (mijn eigen laptop is nog erger dan die je hebt gezien van m'n werk...)Mweh, moet ik eerst een hometrainer kopenZou ik op zich wel willen, dvdtjes kijken tijdens de cardio klinkt top
![]()