Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.941
Even wat anders: [Link niet meer beschikbaar]. Houdt me gemotiveerd zal ik maar zeggen ;)

Mmm, ik weet niet wat ik er nu van moet denken ... heb je nu het meeste progressie gemaakt met
je kapsel, of met je BF% :D

:jk:

Je hebt al aardig wat werk verzet, en amai, wat een verschil al. Zo zie je maar, de aanhouder wint ;)

• #4.943
Mmm, ik weet niet wat ik er nu van moet denken ... heb je nu het meeste progressie gemaakt met
je kapsel, of met je BF% :D

:jk:

Je hebt al aardig wat werk verzet, en amai, wat een verschil al. Zo zie je maar, de aanhouder wint ;)

Ik heb nu weer een boblijn ;)

Ongeldig album opgegeven?

Dat is idd een behoorlijke vooruitgang Dwarf :thumbs:

• #4.947
Dat is idd een behoorlijke vooruitgang Dwarf :thumbs:

En nou wil ik naar 55kg (i.e. acceptabel vet%)! :fire:

---------- Toegevoegd om 11:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:34 ----------

Toen ik mijn moeder afgelopen weekend vertelde dat ik nog 7 kg kwijt wil kreeg ik als reactie 'té dun is ook niet goed hoor!' :roflol:

Oké jammer, succes iig!

En nou wil ik naar 55kg (i.e. acceptabel vet%)! :fire:

---------- Toegevoegd om 11:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:34 ----------

Toen ik mijn moeder afgelopen weekend vertelde dat ik nog 7 kg kwijt wil kreeg ik als reactie 'té dun is ook niet goed hoor!' :roflol:

Tja, ik ook :D

Gewoon je eigen smaak volgen hoor, voor je 't weet gaan ze je weer taartjes voeren :roflol:

Ach moeders.....ze hebben het beste met je voor denk ik dan altijd maar....

Tja, ik ook :D

Gewoon je eigen smaak volgen hoor, voor je 't weet gaan ze je weer taartjes voeren :roflol:

Mijn moeder houdt mij tegenwoordig op de hoogte als de kipfilet ergens in de aanbieding is: "Zal ik 1 of 2 kilo voor je halen? Of heb je meer nodig?"

Een schat is het toch...

• #4.951
Mijn moeder zit in de categorie 'elke dag een paar glaasjes port, koekje (of 2) bij de koffie en op zondag taart - natuurlijk wel becel-light op brood, 20+ kaas en halvajam'.
Ze is dan ook 2x zo zwaar als ik (gok ik zo).

mooi om te zien wat een verschil je in die jaren gemaakt hebt! Best een behoorlijk verschil!!!

• #4.953
mooi om te zien wat een verschil je in die jaren gemaakt hebt! Best een behoorlijk verschil!!!

:D
Zit ook een stuk beter in m'n (strakkere) vel...

Wat ook wel leuk was gisteren op m'n fiets: toen ik het goed warm begon te krijgen zag ik globaal de lijnen in m'n bovenarm waar m'n triceps zitten, waar schouderspieren etc. Definitie is er nog lang niet, maar het is wel duidelijk dat er 'iets' zit...

Mag ik vragen wat is je lengte en je gewicht op dit moment?

• #4.955
Mag ik vragen wat is je lengte en je gewicht op dit moment?
Euhm... 62kg, vet% geen flauw idee (al een tijd niet laten meten), doel: 55kg (i.e. acceptabel vet%), daarna cleanbulk-poging (afgelopen winter héél kort wat gebulkt, ervaring was geinig - resultaat kun je niet verwachten in een te korte tijd).
Ik wil een lijf zoals ik in de BodyFitness-klasse heb gezien op de JB Cup. Lange termijn doelstelling ;)
Gisteren nog gevraagd ;)
Lengte staat links...

Laatst bewerkt:
Lengte niet hahah,

Sorry, niet gelezen ik dacht ik ga niet heel je topic doorspitten!;)

• #4.958
:eek: Groot verschil met nu idd. Hoe lang geleden is die foto?
Ik was op m'n zwaarst zomer 2007.
Crashdieet: juli 2007 - december 2007.
Dieet gruwelijk zat, eerst zien of ik het verloren gewicht weg kon houden...
Begonnen met KT (en cutten): januari 2009

Laatst bewerkt:
Kun je niet een sneak preview geven voor de mensen die je foto's niet kunnen zien? Of moeten we maar afwachten tot de contest?

• #4.960
Kun je niet een sneak preview geven voor de mensen die je foto's niet kunnen zien? Of moeten we maar afwachten tot de contest?
Vriendjes kunnen ze zien - de rest mag wachten op de contest.
De oude foto's waar over gesproken wordt zijn uit 2007 waar ik maat 44 (soms 46) aan heb en de vetrollen duidelijk te zien zijn door m'n shirt: niet heel elegant ofzo...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven