Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mmm, ik weet niet wat ik er nu van moet denken ... heb je nu het meeste progressie gemaakt met
je kapsel, of met je BF%
Je hebt al aardig wat werk verzet, en amai, wat een verschil al. Zo zie je maar, de aanhouder wint![]()

En nou wil ik naar 55kg (i.e. acceptabel vet%)!
---------- Toegevoegd om 11:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:34 ----------
Toen ik mijn moeder afgelopen weekend vertelde dat ik nog 7 kg kwijt wil kreeg ik als reactie 'té dun is ook niet goed hoor!'![]()

Toen ik mijn moeder afgelopen weekend vertelde dat ik nog 7 kg kwijt wil kreeg ik als reactie 'té dun is ook niet goed hoor!'![]()
Tja, ik ook
Gewoon je eigen smaak volgen hoor, voor je 't weet gaan ze je weer taartjes voeren![]()
mooi om te zien wat een verschil je in die jaren gemaakt hebt! Best een behoorlijk verschil!!!

Mag ik vragen wat is je lengte en je gewicht op dit moment?
Gisteren nog gevraagdEuhm... 62kg, vet% geen flauw idee (al een tijd niet laten meten), doel: 55kg (i.e. acceptabel vet%), daarna cleanbulk-poging (afgelopen winter héél kort wat gebulkt, ervaring was geinig - resultaat kun je niet verwachten in een te korte tijd).
Ik wil een lijf zoals ik in de BodyFitness-klasse heb gezien op de JB Cup. Lange termijn doelstelling![]()

Even wat anders: [Link niet meer beschikbaar]. Houdt me gemotiveerd zal ik maar zeggen![]()
Groot verschil met nu idd. Hoe lang geleden is die foto?Ik was op m'n zwaarst zomer 2007.Groot verschil met nu idd. Hoe lang geleden is die foto?
Vriendjes kunnen ze zien - de rest mag wachten op de contest.Kun je niet een sneak preview geven voor de mensen die je foto's niet kunnen zien? Of moeten we maar afwachten tot de contest?