MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Haha, je bent goed bezig hoor. Wat ik in je album al aan gaf, niet de meeste duidelijke foto. Vaak zijn mensen niet zo enthousiast om duidelijke 'voor' foto's te maken. Maar ik zeg maar zo, als je die foto's slecht vind zal het contrast met de 'na' foto's alleen maar groter zijn ;)

Anyways, lekker door knallen, ben benieuwd waar het naartoe gaat! Succes!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.926
Haha, je bent goed bezig hoor. Wat ik in je album al aan gaf, niet de meeste duidelijke foto. Vaak zijn mensen niet zo enthousiast om duidelijke 'voor' foto's te maken. Maar ik zeg maar zo, als je die foto's slecht vind zal het contrast met de 'na' foto's alleen maar groter zijn ;)

Anyways, lekker door knallen, ben benieuwd waar het naartoe gaat! Succes!

Het is meer 'gebrek aan...' dan niet willen ;)
Wordt het tijd om die ene foto weer terug te plaatsen waar ik nog kledingmaat 44 heb en geplakt heb naast ik met maat 36?

• #4.927
Vanochtend les 24 Start to run: 10 minuten hardlopen, 1 minuut wandelen, 20 minuten hardlopen. Duidelijk dat ik écht conditie heb :D
Straks naar de gym voor een UB-training - morgen benen (iemand van mijn sportschool had een mening over het vet op mijn billen / heupen / benen - eens horen wat die voor tips heeft. Beter 1x aandachtig luisteren en beslissen of degene gelijk heeft dan iedere keer horen dat mijn beentraining effectiever kan).

Net even de nieuwe progressie gechecked, maar gaat goed hoor Dwarfje!:D

Wow, nette hardloop prestatie hoor, dame Dwarf! +1
Je zet de dwarf uit Lord of the Rings netjes op z'n plek (iets met dwarves en geen long-distance runners ;P)

Oh, en de progressie ziet er ook weer errug netjes uit. Jij gaat hele goede competitie/ motivatie zijn in de contest! :D

• #4.932
Wow, nette hardloop prestatie hoor, dame Dwarf! +1
Je zet de dwarf uit Lord of the Rings netjes op z'n plek (iets met dwarves en geen long-distance runners ;P)

Oh, en de progressie ziet er ook weer errug netjes uit. Jij gaat hele goede competitie/ motivatie zijn in de contest! :D

Thanks!
Ik heb nog steeds het gevoel dat hardlopen niet mijn sport is, maar ik KAN het tenminste wel (niet heel hard ofzo, maar toch... ik houd het vol!) - en als nuchtere cardio doet 'ie het erg goed.
Mijn cut gaat volgens mij nu écht lekker, nou zorgen dat ik voldoende cardio blijf doen (kt zit wel goed). Houd het maar op motivatie, zie de contest niet als échte competitie... alleen met mezelf: ik wil naar 55kg! :fire:

---------- Toegevoegd om 09:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:30 ----------

:wave2:
:D

Thanks!
Mijn cut gaat volgens mij nu écht lekker, nou zorgen dat ik voldoende cardio blijf doen (kt zit wel goed). Houd het maar op motivatie, zie de contest niet als échte competitie... alleen met mezelf: ik wil naar 55kg! :fire:

Hihi, dat heb ik ook. Ik wil heel graag richting de 70, misschien zelfs eronder duiken. Dat en een aantal doelen wat betreft gewichten tillen gaan voor mij belangrijk zijn in de competitie.
Ook ik ga de strijd aan met.. Mezelf :P

Met rennen geen last van je pees gehad?

• #4.935
Met rennen geen last van je pees gehad?

Nee :D
Gelukkig heb ik 'alleen maar' last van de aanhechting, de rest van de pees voelt zich prima. Op dit moment kan ik wel een diepe squat maken (zonder gewicht) zonder pijn - dat is al een verbetering. Over een week of 4 mag ik weer zachtjes aan proberen om met gewicht te squatten.

Nee :D
Gelukkig heb ik 'alleen maar' last van de aanhechting, de rest van de pees voelt zich prima. Op dit moment kan ik wel een diepe squat maken (zonder gewicht) zonder pijn - dat is al een verbetering. Over een week of 4 mag ik weer zachtjes aan proberen om met gewicht te squatten.

Gelukkig, kalm aan dan maar.

• #4.939
Nee, doe netjes wat ik mag van de fysio, meer niet.
Morgen eens kijken wat ik aan beentraining kan doen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven