AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ach moeders.....ze hebben het beste met je voor denk ik dan altijd maar....

Mijn moeder houdt mij tegenwoordig op de hoogte als de kipfilet ergens in de aanbieding is: "Zal ik 1 of 2 kilo voor je halen? Of heb je meer nodig?"

Een schat is het toch...

je weet dat je al 36 bent he ;)

Vriendjes kunnen ze zien - de rest mag wachten op de contest.
De oude foto's waar over gesproken wordt zijn uit 2007 waar ik maat 44 (soms 46) aan heb en de vetrollen duidelijk te zien zijn door m'n shirt: niet heel elegant ofzo...
Heee waarom kan deze vriend ze dan niet zien?:(

bij ons zijn er weinig vrouwen die zich kunnen optrekken - het gros traint toch voornamelijk zumba of iets anders - loopt/fiets zich rot op de aanwezige apparaten of doet iets met gewichten dacht ik - ééntje uitgezonderd , dat is een echte iron-woman - traint goed , vrouw naar mijn hart

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.968
DB Benchpress
8*12,5kg
8*15kg
8*17,5kg
3*20kg FAIL (kreeg ze net-aan in positie op het laagste punt, vreet energie :o)
6*17,5kg

DB Row
8*12,5kg
8*15kg
8*15kg
8*15kg

Incline DB Press
8*12,5kg
5*15kg
2*17,5kg+1,5*15kg
2*15kg+2*12,5kg (en toen was het óp!)

DB Curl
8*7,5kg
6*10kg
8*10kg

Triceps pushdown
12*30kg
8*35kg
8*40kg
8*40kg
8*35kg

Legraise SS Abdominal machine
12*BW SS 12*30kg
12*BW SS 12*35kg
12*BW SS 12*40kg

Tijd om met iemand af te spreken om te gaan trainen zodat ik 20kg DB Press negatieve reps kan maken... dit schiet niet op zo...

Beste training :thumbs: Die eccentrische reps zijn erg goed ja, je hebt mijn post drover in mn log gelezen? ;)

• #4.972
Semi-update: gruwelijke spierpijn in borst, schouders en triceps.

Dit weekend zal ik een contestlog openen, en vanaf dan stop ik weer even met dit log. Beginpics maak ik zondag.

Semi-update: gruwelijke spierpijn in borst, schouders en triceps.

Dit weekend zal ik een contestlog openen, en vanaf dan stop ik weer even met dit log. Beginpics maak ik zondag.

Gedeelde smart is halve smart - ik strompel meer dan dat ik loop na mijn PR-benen-training :P

Succes alvast met de contest Dwarfje; zoals ik al zei - ik kijk uit naar je logje en moar motivatie voor mijn eigen contest!

• #4.974
Gedeelde smart is halve smart - ik strompel meer dan dat ik loop na mijn PR-benen-training :P

Succes alvast met de contest Dwarfje; zoals ik al zei - ik kijk uit naar je logje en moar motivatie voor mijn eigen contest!
Ik twijfel nog of ik een hele oude foto zal posten ;)
...en ik vraag me af of de lat van 55kg niet te hoog ligt (te laag..) - maar ja: doelen moeten niet te makkelijk gehaald kunnen worden, anders is het geen uitdaging.. toch? :engel:

...en ik vraag me af of de lat van 55kg niet te hoog ligt (te laag..) - maar ja: doelen moeten niet te makkelijk gehaald kunnen worden, anders is het geen uitdaging.. toch? :engel:

Hehe, ik weet wat je bedoelt. Ik wil ook een aantal doelen gaan stellen wb het gewicht wat ik met sommige oefeningen wil gaan verslepen. En sommige mensen wezen me ook al op de... Enthousiaste doelen die ik mezelf had gesteld.

Maar inderdaad, beetje uitdaging moet er zijn :D

:thumbs:

Hele oude foto mag je zeker gewoon in je logje posten als je wilt. Maar deze foto mag uiteraard niet in je eind-foto/collage geplaatst worden.

Ik zou sowieso niet voor een bepaald cijfer op de weegschaal gaan, ga gewoon voor wat je in de spiegel ziet qua daling in je vetpercentage.

Is je nieuwe log al geopend? En voor wanneer heb je de 55kg termijn gesteld?

Ik neem alvast een abbo op je contestlog: ben benieuwd. :D

Veel succes met de wedstrijd en je andere doelen!

(Ik hoop dat de spierpijn al wat minder wordt ...)

Ben ook benieuwd.....

• #4.980
Is je nieuwe log al geopend? En voor wanneer heb je de 55kg termijn gesteld?
:rolleyes:
Doel is om die 55kg (richtlijn, gaat er toch om hoe het er uit ziet) eind van de contest te halen.
Ik neem alvast een abbo op je contestlog: ben benieuwd. :D

Veel succes met de wedstrijd en je andere doelen!

(Ik hoop dat de spierpijn al wat minder wordt ...)
Abo gaat nogal last nu al hè? :P
Ik ook!
:bang:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven