XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
En je contest log? Al open?:D Wij verhuizen gewoon mee!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.982
En je contest log? Al open?:D Wij verhuizen gewoon mee!

Not yet...
Gisteren eerst nog wat cardio gedaan (Kill Bill 1 afgekeken), vanochtend nuchter Start 2 Run les 25 gedaan - ik denk dat ik 'm écht ga uitlopen dit keer, sterker nog: hierna start ik met Start 2 run 10km... Als ik die bittorrent dinges voor elkaar krijg...

Not yet...
Gisteren eerst nog wat cardio gedaan (Kill Bill 1 afgekeken), vanochtend nuchter Start 2 Run les 25 gedaan - ik denk dat ik 'm écht ga uitlopen dit keer, sterker nog: hierna start ik met Start 2 run 10km... Als ik die bittorrent dinges voor elkaar krijg...

Hé, toevallig, ik ben ook naar Bill aan het kijken tijdens mijn cardio :D

Pff, die start to run 10k brengt niets bij imo. Gaat helemaal nergens over.
Ik heb hem thuis wel liggen, moest het niet lukken, upload ik hem wel ergens voor je.

Hey gooi die je contestlog nou 's open? Heb je ook happy hour? :p

Misschien ben ik heel simpel hoor, maar kan je niet vanuit wat je nu hebt opgebouwd gewoon steeds een paar minuten uitbouwen qua hardlopen?

• #4.986
Hey gooi die je contestlog nou 's open? Heb je ook happy hour? :p

Misschien ben ik heel simpel hoor, maar kan je niet vanuit wat je nu hebt opgebouwd gewoon steeds een paar minuten uitbouwen qua hardlopen?

Ik zal nu beginnen met typen hoor - jullie lijken net zo ongeduldig als ik zelf ben!

In principe zou ik wel kunnen uitbouwen, maar ik vind die maffe Belgische stem en steeds wisselende intervals wel motiverend :o Ik zou het eerder niet toegeven, maar ze praat me eigenlijk wel door die nuchtere hardloopsessies heen...

• #4.987
Nieuwe log geopend, daar gaan we deze zomer in verder!

Gaat deze op slot? :(

Boooeeeee. Nou oke :D

• #4.992
@ dwarfje - begin nou eens met nieuwsgroepen / meer snelheid / nooit geneuzel
Jammer dat ik wel ooit cd 1 heb gekregen, en deel 2 niet heb... (eens kijken of downloaden werkt icm m'n dvd-speler...)

Nieuwsgroepen heb ik me nooit in verdiept - dus weet eigenlijk niet hoe dat werkt... :o

heropend op verzoek.

• #4.996
Met een gemiddeld cijfer van 7,54 en een 7e plaats kan ik met tevredenheid terugkijken op de afgelopen contestperiode. Wil niet zeggen dat ik klaar ben: nog láng niet!
Eet- en trainschema blijft voorlopig nog hetzelfde, net als motivatie.

Met een gemiddeld cijfer van 7,54 en een 7e plaats kan ik met tevredenheid terugkijken op de afgelopen contestperiode. Wil niet zeggen dat ik klaar ben: nog láng niet!
Eet- en trainschema blijft voorlopig nog hetzelfde, net als motivatie.
Een 7,5 gemiddeld. Dat is netjes Dwarf! Ik ben helaas pas gisteren weer echt actief op DBB en heb helaas niet kunnen stemmen, mijn excuses daarvoor!

Je bent in ieder geval goed bezig. Keep up the good work meid!

• #4.998
Een 7,5 gemiddeld. Dat is netjes Dwarf! Ik ben helaas pas gisteren weer echt actief op DBB en heb helaas niet kunnen stemmen, mijn excuses daarvoor!

Je bent in ieder geval goed bezig. Keep up the good work meid!
Thnx KevvL! Niveau was hoog, en ben (positief) jaloers op de hooggeplaatste dames (top 3) - die hebben het fysiek waar ik naartoe aan het werken ben.
Geen probleem dat je niet gestemd hebt - kijk iig eens naar de contestfoto's, dan weet je wat ik bedoel ;)

Morgenochtend eens een FB-training tussendoor (omdat het kan / zin in), dan 3 dagen rust (paar dagen weg).

Imo had je wel wat hoger mogen eindigen. Maar idd, top 3 was gruwelijk goed dit jaar.
You'll get it next time ;)

Volgend jaar sta je in de top 3!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven