Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
*bloos*Imo had je wel wat hoger mogen eindigen. Maar idd, top 3 was gruwelijk goed dit jaar.
You'll get it next time![]()
*dubbele bloos*
Misschien...

*bloos*
*dubbele bloos*
Misschien...
Mooie (S)avatar trouwens!

Slanke taille & brede schouders 4 the win!ja mijn savatar is wel een beetje dunnentjes, maar ja moet toch wat![]()

) , eig zelfs nog 1cm langer. 
Ben ook hier aanbeland. Oooo jij bent even lang als ik (die lengte = GEEN dwerg, maar normaal) , eig zelfs nog 1cm langer.
En ook bijna even zwaar geweest ook nog.. zelf ook een crashdieet gedaan in 2002 toen ik me hier aanmeldde, alleen was dat geen maaltijdvervangerdieet (wel es in ver & grijs verleden even geprobeerd), maar ketodieet. Toen was ik gelukkig al wel aan KT aan het doen!
Vind het een inspiratie hoe goed je er nu uitziet, damn! Jouw huid is dus wel minder slap of zat je overgewicht vooral op de heupen?

Ging eigenlijk niet zo heel lekker...

Tijd voor een paar dagen rust: na het weekend kan ik pas weer trainen, en denk dat m'n lijf die paar dagen wel even kan gebruiken... vooral van die bench had ik meer verwacht...

Tijd voor een paar dagen rust: na het weekend kan ik pas weer trainen, en denk dat m'n lijf die paar dagen wel even kan gebruiken... vooral van die bench had ik meer verwacht...![]()