Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nieuwe pics ? (:lick:)

• Like
Waarderingen: Sue
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.002
Ben ook hier aanbeland. Oooo jij bent even lang als ik (die lengte = GEEN dwerg, maar normaal ;) ) , eig zelfs nog 1cm langer. :)
En ook bijna even zwaar geweest ook nog.. zelf ook een crashdieet gedaan in 2002 toen ik me hier aanmeldde, alleen was dat geen maaltijdvervangerdieet (wel es in ver & grijs verleden even geprobeerd), maar ketodieet. Toen was ik gelukkig al wel aan KT aan het doen!

Vind het een inspiratie hoe goed je er nu uitziet, damn! Jouw huid is dus wel minder slap of zat je overgewicht vooral op de heupen?

• #5.007
Ben ook hier aanbeland. Oooo jij bent even lang als ik (die lengte = GEEN dwerg, maar normaal ;) ) , eig zelfs nog 1cm langer. :)
En ook bijna even zwaar geweest ook nog.. zelf ook een crashdieet gedaan in 2002 toen ik me hier aanmeldde, alleen was dat geen maaltijdvervangerdieet (wel es in ver & grijs verleden even geprobeerd), maar ketodieet. Toen was ik gelukkig al wel aan KT aan het doen!

Vind het een inspiratie hoe goed je er nu uitziet, damn! Jouw huid is dus wel minder slap of zat je overgewicht vooral op de heupen?

Ik had de vetrollen op m'n buik hangen, flinke blokken van heupen, gigantische zadeltassen en behoorlijk brede bovenarmen (zie ook 1e post in summerquestlog voor foto van toen). Buik is behoorlijk bijgetrokken, kreeg ik ook de complimenten over van Andrew. Thnx voor het compliment!

Zeg nooit iets wat ik niet meen .. :)
Je bent dus toch een vrij redelijke peer qua lichaamsbouw, maar het begon er 'appelig' uit te zien toen je topzwaar werd.. voor een ex-appel is het anders.. helaas begint het nu richting peer te gaan, dus het lijkt alsnog nergens op (ben net als jij nog niet strak, wel op streefgewicht)

Welkom terug Dwarfje! Volgend jaar gaan we voor minimaal een 8 tijdens de contest:D!

De top-3 is wel echt heel goed, zeg! #1 is ook wel verdiend #1 geworden imo!
Dwarfie, ik vind je er heel goed bijstaan tegenover de rest. Van mij had je wel iets hoger mogen eindigen zelfs!

Is de officiële uitslag er al?

Hehe, jij bent snel :)

• #5.014
Soort van fullbody training tussendoor (thuis) - voor de afwisseling, komende 3 dagen kan ik niet trainen, daarna weer door met het dropsetschema)

DB SLDL (gewicht per hand dus)
8*12kg
10*14kg
10*16kg
8*18kg
8*20kg

DB row
12*12kg
12*14kg
10*16kg

DB bench
12*12kg
8*14kg
F*16kg
>Damn, kreeg die 16kg niet in positie! En geen spotter voorhanden (thuis)...

Military press
12*16,5kg
7*18,5kg
5*20,5kg

BB-curl
12*16,5kg
8*18,5kg
6*20,5kg

Triceps dips (tussen 2 bankjes)
12*BW
12*BW
12*BW

Lekker gewerkt drarfie ;)

• #5.018
Tijd voor een paar dagen rust: na het weekend kan ik pas weer trainen, en denk dat m'n lijf die paar dagen wel even kan gebruiken... vooral van die bench had ik meer verwacht... :(

Je had geen spotter, Dwarf - en dat kan een hoop schelen :)
Also, use the anger/ disappointment for even better results next time!

Goed uitrusten is af en toe ook een must - daar kan ik helaas maar al te goed over meepraten.

Lekker uitrusten van het weekend. Als je een paar daagjes rust, merk je dat het de volgende keer vanzelf beter gaat!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven