- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SLDL en rows van tevoren... misschien de volgende keer even naar de volgorde kijken... Snap ook niet dat die 14kg wel prima ging, en de 16kg niet eens in positie kreeg (meerdere pogingen)had je al een hoop kruit verschoten voor de db bench ?
omdat hij niet lekker ging

Snap ook niet dat die 14kg wel prima ging, en de 16kg niet eens in positie kreeg (meerdere pogingen)![]()
Heb ik ook wel eens ... rep je easy dat setje, smijt je er een kilo meer op en hoppa,
grandioze fail ineens. Vermoeidheid & mental fail denk ik eerder. Een kilo'tje zou toch
nooit zoveel verschil mogen maken hé
Goeie tips, herken dat probleemAls je niet in stappen van 1kg omhoog kan gaan, denk dan eens aan plate-mates of, wat goedkoper is, een polsgewicht. Heb jaren met polsgewichten van bijna 1kg getraind: perfect om kleinere stappen te kunnen maken.
De soort bank is ook belangrijk: toen ik van gym wisselde, donderde het resultaat steil omlaag.
Daar hadden ze hyperluxe dik gepolsterde en iets smallere bankjes en ook wat lompere dumbbells, waardoor deze niet meer op hun kant konden blijven staan.
Ergo: die moesten vanaf de grond naar boven getild worden als je al zat... pfffft , scheelde ruim 4 kg wat ik minder kon doen.
Ben van frustratie gelijk gestopt met db presses. Doe/deed nu alleen nog maar af en toe 1-armige floor presses.
Ook leuk om te doen: (1-armige) corner presses .. kan je strikt doen als een MP of met assistentie van je benen als een soort push press.
Reden om wat meer unilateraal werk te doen is om disbalans qua kracht (en/of spierontwikkeling) op te heffen plus natuurlijk aan je balans te werken.
gelukkig meestal wel mensen in de buurt die me helpen de db's de lucht in te krijgen, eenmaal daar dan gaat het wel. Raar ook... dat de press en de herhalingen wel te doen zijn, maar ze zelf in bovenin in beginpositie krijgen... ho maar!Contributie op tijd overgemaakt?

ben net terug van drie dagen weg... hoop lol gehad, nou weer in ritme zien terug te komen...![]()

Ik sta elk jaar op een grote conventie de leiding over de kassa's te voeren. Onderwerp van de conventie boeit me niet zo - wel altijd beregezellig (anime / manga). En ontzettend dankbaar werk.Lekker genoten dus...hoort er ook bij he. Wat heb je gedaan? Nu lekker weer back to training!
True, daarom vanavond even andere dingen doen (was draaien, boodschappen etc.) en inplannen wanneer ik deze week weer kan gaan trainen.leven bestaat niet uit alleen maar trainen , maar vooral leven/lol hebben en trainen![]()
Klinkt als een leuk weekend!Ik sta elk jaar op een grote conventie de leiding over de kassa's te voeren. Onderwerp van de conventie boeit me niet zo - wel altijd beregezellig (anime / manga). En ontzettend dankbaar werk.
True, daarom vanavond even andere dingen doen (was draaien, boodschappen etc.) en inplannen wanneer ik deze week weer kan gaan trainen.