AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hahaha, dan heb je wel heel erg gehoppaat :p

Zo... hallo!!! Nou mijn mond staat nog steeds open... ik denk dat je foto's moet maken om het te bewijzen... Hoe komt ie daar nou weer bij?

weekend van de 18e gaat door, dus effe kijken wanneer we bij je langs kunnen waaien (druk programma :p)

Heb ik wat gemist over de hoeba-hoeba-hop-training?:o

• Like
Waarderingen: Sue
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.063
Hahaha, dan heb je wel heel erg gehoppaat :p

Zo... hallo!!! Nou mijn mond staat nog steeds open... ik denk dat je foto's moet maken om het te bewijzen... Hoe komt ie daar nou weer bij?

weekend van de 18e gaat door, dus effe kijken wanneer we bij je langs kunnen waaien (druk programma :p)
Denk dat ik ruzie krijg als ik foto's ga maken... :o
Mijn jochie heeft sinds een surf-uitje met collega's wat last van z'n schouder, en laat 'ie nou naar dezelfde (sport)fysio zijn gegaan waar ik altijd kom :cool:
Die vond dat 'ie wel wat meer sport mocht doen dan 1 uurtje zaalvoetbal in de week, vooral spierversterkende oefeningen :D
Morgen staan schouders en armen op het programma, dus dat komt mooi uit...
Heb ik wat gemist over de hoeba-hoeba-hop-training?:o
Heb een woohoo-training en daarna een hoppa!-training achter de rug. Zeg maar vreugdekreten vanwege het feit dat ik weer wat zwaarder kan pakken :o
:D

• #5.064
Terwijl ik zojuist met volle kracht mijn wijsvinger raakte bij het bestraten zag ik mijn training van vanavond in rook opgaan... zit nu met een vinger die langzaamaan dik, stijfjes en blauw wordt aan de keukentafel (hand omhoog, net al flink gekoeld).

:(
:mad:

Terwijl ik zojuist met volle kracht mijn wijsvinger raakte bij het bestraten zag ik mijn training van vanavond in rook opgaan... zit nu met een vinger die langzaamaan dik, stijfjes en blauw wordt aan de keukentafel (hand omhoog, net al flink gekoeld).

:(
:mad:
Blijven koelen met stromend kraanwater Dwarf, bestraten op deze zonnige dag is ook zonde he;)

• #5.066
Blijven koelen met stromend kraanwater Dwarf, bestraten op deze zonnige dag is ook zonde he;)
ik heb die kraan bijna een kwartier aangehad... moet genoeg zijn ;)

Hoezo zonde? Was net klaar met schilderen boven en oude zooi opruimen, wilde zometeen een plant snoeien en de boel aanvegen voordat ik op de bank kruip met een aflevering van Top Gear...
TG is dan ook het enige van de planning wat WEL doorgaat...

Nou, ik zou wat langer koelen en daarna een wond/drukverbandje aanleggen.
Op de bank met TG is dan weer een goed idee!

Yo Dwarfie,

Alles goed? Gemengd nieuws hier hoor ik, de zware squats gaan dus snel gepost worden? :thumbs: Als ik "dates" meeneem de sportschool in dan hebben ze wel een onvergetelijke tijd, maar willen ze nooit een 2e keer mee, dus ik zou wel voorzichtig doen met je vriendje van 2m36 ofzo als ik jou was ;)

• #5.070
zware squats... kan wel een tijdje duren ben ik bang... :o
Ondanks geen gevoel in top van vinger (en kloppend gevoel) wel aan het kijken wat er mogelijk is om zometeen te trainen... (DB shoulder press, hammer-frontraises - maar wat voor de achterkant van schouders?)
tricepcoïtustensions en bicepcurls moet lukken...

• #5.071
Net getraind met vriendlief, wel lachen: hij DB-presses met 5kg (en kapot!), ik reps met 12,5kg... en dat ging bij elke oefening voor de hele training door...
Verder weinig te melden...
Knijpen met vinger lastig (wordt echt lelijk blauw / rood nu), typen gaat wel weer - beetje dof gevoel alleen in het topje.

Mogguh, zit de vinger er nog aan?

• #5.073
Mogguh, zit de vinger er nog aan?

Hij zit er nog!
Met een paarse streep over de nagel en een blauw-paarse kleur aan de andere kant ben ik blij dat ik er wel wat mee kan doen... Knijpen geen succes, maar dat had ik ook niet verwacht.

Hehehe, ik heb me van het weekend in mijn duim gesneden :) Leuk is anders.
But hey, makes you feel alive again :D

Hmmm... kan geen toeval zijn... een gevaarlijk weekend voor vingers... ook hier een duim die een bloedblaar heeft opgelopen...

straf voor het openen van een fles wijn... sinds tijden!:mad:

Net getraind met vriendlief, wel lachen: hij DB-presses met 5kg (en kapot!), ik reps met 12,5kg... en dat ging bij elke oefening voor de hele training door...
Verder weinig te melden...
Als ik zo iets beleefd zou hebben tijdens mijn eerste workout was ik denk direct nooit meer naar de sportschool gegaan ivm ego-breuk..:eek::o

• #5.077
Als ik zo iets beleefd zou hebben tijdens mijn eerste workout was ik denk direct nooit meer naar de sportschool gegaan ivm ego-breuk..:eek::o

Hij was gelukkig trots op me, en met gewichten spelen is al niet z'n ding... Hij weet iig hoe te spotten, dus dat mag hij mooi vaker doen! :cool:

---------- Toegevoegd om 12:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:47 ----------

Ik ben trouwens ook met dat soort mini-gewichtjes begonnen... :o

Beetje bloed zweet en tranen hoort er bij he. Ik vond het wel hardcore toen ik voor het eerst mn handen tot bloedens toe openhaalde met een goeie deadlift. Heb ook een keer doorgetrained met een flinke bloedneus, je had die gezichten in de gym moeten zien :D

• #5.079
j0ywy0.png

Verschil tussen januari en september dit jaar...
Shoot!

---------- Toegevoegd om 18:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:02 ----------

En ja: ik zoek mijn pyjamabroeken uit op lelijkheid... :o

• #5.080
Incline DB press
8*15 - 4*12,5 - 7*10
2*15 - 3*12,5 - 5*10 (kracht foetsie?)

Flyes
8*10 - 8*7,5 - 12*5
3*10 - 4*7,5 - 12*5 (wederom: foetsie?)

Leg extensions
Setjes tussen 8 en 12 reps, van 35kg tot 60kg

Squat
3*12*20
3*8*25
Schijnbaar is de stang zwaarder dan 20kg - ik blijf 'm gewoon noteren als 20kg totdat ik zeker weet wat het ding weegt :cool:
Techniek is niet goed genoeg om verder op te hogen (rug gaat goed, maar ik zwabber met m'n knieën...:o)

Buik
3 setjes decline reverse crunches

Cardio
30 min. easy goin' crosstrainer

Na 2 redelijk tegenvallende dropsets heb ik de rest maar gewoon 'zwaar' gedaan. Tijd om eens van schema te wisselen denk ik zo...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven