Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
j0ywy0.png

Verschil tussen januari en september dit jaar...
Shoot!

---------- Toegevoegd om 18:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:02 ----------

En ja: ik zoek mijn pyjamabroeken uit op lelijkheid... :o

goede progressie toch,
wat betreft je pyama broek, aardige keuze gemaakt dan;) :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.082
Die leg extention is toch wel bruut Dwarf!

Ik zie heel goed dat je vet bent kwijtgeraakt!

j0ywy0.png

Verschil tussen januari en september dit jaar...
Shoot!

---------- Toegevoegd om 18:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:02 ----------

En ja: ik zoek mijn pyjamabroeken uit op lelijkheid... :o

Scheelt nogal een poepie Dwarfsken ;) Goed bezig!! Al had ik wat sexy lingerie wel kunnen waarderen :rolleyes: RAWRRR

Sorry dwarf maar ik zie totaal geen fysiek verschil bij deze foto's.

Ik wel, duidelijk betere taille...

Vond de progressie op je wedstrijdfoto's veel beter te zien. Dus was niet gemeen bedoeld.

Je armen zijn wat slanker geworden maar verder zie ik ook niet heel veel verschil... :o En ja, ook ik vond de progressie op de contestfoto's beter..

Ach, je moet je niet altijd blind staren op foto's, áls je dat al doet moet je het onder identieke omstandigheden doen, belichting, tijdstip van de dag etc..
En dan nog hoeft het niet representatief te zijn, als je lekker zout gegeten hebt de vorige dag kan je vochtgehalte ook een stuk hoger zijn.

Die rechter zie je wel wat duidelijker waar je putje in je schouder zit (hoe noem je dat lol? Kuiltje zeg maar). Voor de rest is het moeilijk te vergelijken met andere belichting.

• #5.097
Foto's geplaatst omdat ik zelf al het idee heb dat er nauwelijks verschil zit in mijn rug, terwijl taille bijvoorbeeld wel smaller is geworden, en op bovenbenen ook wel verschil is te zien. Rechterfoto (september) is een mooie 'beginfoto' voor de komende tijd.
Ik had niet verwacht dat jullie wél heel veel zouden zien...

Kan er zelf ook niet zoveel over zeggen... maar ik zit achter een minilaptopje :p
Denk dat je foto's precies even groot moeten zijn maar nog belangrijker zelfde lichtinval/sterkte... Het zou net zo goed WEL kunnen zijn dat je progressie hebt gemaakt, voor mijn gevoel ligt het meer aan de foto's... (en/of mijn laptoppie :p)

• #5.099
Vandaag getraind in Mijdrecht met Ace1990 - voor herhaling vatbaar ;)

Deadlift
12*45kg
8*55kg
3*75kg
2*75kg
3*75kg (straps, maakte niet veel uit)

Latpulldown breed
8*35kg (en bedankt!)
8*25kg
8*30kg
5*45kg assisted (en nog een keer: bedankt!)

T-bar row (machine)
12*20pond
12*40pond
12*40pond+5kg
3*60pond - 8*40pond

Seated row smal (handen naar elkaar)
12*30kg
10*40kg
8*45kg

Straightarm pulldown
12*30kg
8*35kg
12*35kg
8*40kg

DB curl seated
4*8*7kg

Preacher curl (machine)
12*10kg
8*15kg
8*15kg
8*15kg

Single arm cable curl
4*10*10kg

...kapot.

Was een goeie training Dwarf! :thumbs:

Morgen borst - triceps, be prepared!
:whip:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven